رونمایی از گوشی منعطف 5G هواوی

تنها 3 روز تا معرفی گوشی منعطف 5G هواوی باقی مانده است + ویدیو

هواوی 5 اسفند میزبان یک رویداد خبری ویژه است. در این رویداد، قرار است گوشی منعطف 5G هواوی رسما معرفی شود. این انعطاف پذیر رقیبی برای گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود.

هواوی پی 30 و پی 30 پرو قرار است در اواخر ماه مارس (فروردین ماه) معرفی شوند، اما از حالا تا آن زمان ما می‌توانیم شاهد رونمایی از یک گوشی بسیار مهم‌تر باشیم: منظور ما گوشی منعطف 5G‌ هواوی است. در واقع، همانطور که در تیزر ویدیویی زیر مشاهده می‌کنید، تنها 3 روز دیگر تا زمان رونمایی از این گوشی جذاب باقی مانده است.

این ویدیوی منتشر شده چیزی شبیه به عکس تبلیغاتی است که هفته‌ی گذشته منتشر شده بود و در واقع لولای گوشی منعطف 5G هواوی را به تصویر می‌کشد. در حالی که ما اطلاعات خاصی از این گوشی را نداریم، اما حداقل می‌دانیم که به لطف حضور مودم Balong 5000 5G و تراشه‌ی کایرین 980، این گوشی از فناوری 5G برخوردار خواهد بود.

روزشمار معرفی گوشی منعطف 5G هواوی

 

این درحالیست که سامسونگ نیز روز گذشته از گوشی منعطف خود پرده برداشت. اما یک تفاوت بزرگ بین گلکسی فولد سامسونگ با این گوشی وجود دارد؛ گلکسی فولد فقط از فناوری 4G پشتیبانی می‌کند، در حالی که گوشی انعطاف پذیر هواوی به فناوری ارتباطی 5G‌ مجهز است.

رویداد هواوی قرار است 24 فوریه (5 اسفند) راس ساعت 16:30 به وقت تهران برگزار شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی انعطاف پذیر، گجت نیوز را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*