طرح تبدیل محصولات رنو

سایپا جزئیات طرح تبدیل محصولات رنو را اعلام کرد

گروه خودروسازی سایپا جزئیات طرح تبدیل محصولات رنو را اعلام کرد. مشتریان می‌توانند به صورت مرحله‌ای و بر اساس زمان تحویل خودرو ثبت‌نامی از طرح تبدیل خودروهای رنو استفاده کنند.

شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای به مشتریان خودروهای رنو اعلام کرد که می‌توانند به صورت مرحله‌ای و بر اساس زمان تحویل خودرو ثبت‌نامی خود در طرح تبدیل محصولات رنو شرکت کنند. مرحله اول این طرح برای تعهدات رنو ساندرو اتوماتیک و دنده‌ای با دعوتنامه موعد تیر 97 بوده و از ساعت 16 روز چهارشنبه 1 اسفند فعال شده است. در ادامه پیشنهادها و مراحل این طرح تبدیل محصولات رنو را بررسی می‌کنیم.

جزئیات طرح تبدیل محصولات رنو

پیشنهاد اول: انصراف

با نرخ 45 درصد (از زمان واریز وجه تا انصراف) پس از انصراف امکان ثبت نام فروش فوری یک دستگاه از محصولات سایپا با قیمت قدیم و حق صلح امکان‌پذیر خواهد بود. در صورت عدم تمایل به ثبت‌نام فروش فوری، سود و اصل پیش پرداخت 30 روزه برگشت داده می‌شود.

پیشنهاد دوم: تبدیل خودرو

برای تبدیل هر خودرو در صورت تمایل می‌توان از یکی از روش‌های زیر استفاده کرد.

روش اول تبدیل فروش فوری:

برای خودروهای تندر 90، پارس تندر و ساندرو تبدیل به یک دستگاه خودرو از سایپا با موعد تحویل 15 روزه امکان‌پذیر خواهد بود.

روش تبدیل به پیش فروش:

برای خودروهای ال 90 و پارس تندر، تبدیل به 2 دستگاه امکان‌پذیر خواهد بود. در این روش یک دستگاه تبدیل اردیبهشت و یک دستگاه خرداد 98 فراهم شده است. برای ثبت‌نام‌های ساندرو، امکان تبدیل به 3 دستگاه شامل یک دستگاه اردیبهشت و دو دستگاه خرداد 98 فراهم شده است.

روش تبدیل به فروش فوری و پیش فروش:

برای ثبت‌نام‌های پارس تندر و ال 90، امکان تبدیل به یک دستگاه تحویل فوری 30 روزه و یک دستگاه پیش فروش خرداد 98 مهیا شده است. همچنین برای ثبت‌نام ساندرو نیز یک دستگاه فروش فوری با موعد تحویل 30 روزه و دو دستگاه پیش فروش با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد 98 ارائه می‌شود.

پیشنهاد سوم: الحاقیه قرارداد

اگر مشتریان تمایل داشته باشند که تا تولید مجدد محصول منتظر بمانند، برای آن‌ها سود با نرخ 2 درصد و با قیمت قدیم در نظر گرفته می‌شود. برای این منظور، مشتریان می‌توانند الحاقیه قرارداد را درخواست کنند.

پیشنهاد چهارم: خرید انصرافی

مشتریان می‌توانند در این پیشنهاد از خرید انصرافی و صلح به نام شخص نمایندگی اقدام کنند. هدف از این پیشنهاد تسریع در فعالیت مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و اصل پرداختی خواهد بود.

نکات مهم:

  • از زمان اجرای این طرح، تمامی پیشنهادها و طرح‌ها به مدت یک هفته اعتبار خواهند داشت.
  • اگر در هر یک از روش‌های پیشنهادی برای تبدیل محصولات رنو، ظرفیت طرح تکمیل شده باشد، آن طرح به ماه‌های بعد انتقال پیدا می‌کند.
  •  آن دسته از تعهدات مشارکت در تولید که برایشان دعوتنامه‌ای ارسال نشده است، یا کسانی که در وضعیت آماده ترخیص قرار دارند، یا مشتریانی که دعتونامه خود را تسویه نکرده‌اند یا تکمیل وجه را انجام نداده‌اند، مشمول طرح تبدیل محصولات رنو نمی‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه