سایپا

سایپا روزانه 400 خودرو را با تحویل فوری ثبت نام می‌کند

نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایپا عنوان کرد این شرکت به صورت روزانه 400 خودرو را با تحویل فوری ثبت نام می‌کند که ممکن است با استقبال زیاد مشتریان در همان ساعت اولیه ظرفیت به پایان برسد.

عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایپا عنوان کرد بر اساس مصوبه‌ای که ستاد تنظیم بازار و کمیته خودرو به ما ابلاغ کردند، خودروسازان داخلی اعم از سایپا می‌توانند حدود 20 درصد از تولید روزانه خود را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه کنند. عبدالله بابایی تاکید کرد برای تمامی نمایندگی‌های در شرایط محیطی و منطقه‌ای سهمیه یکسانی تعیین شده است. همچنین برای ثبت‌نام شرایطی نظیر خرید به ازای کارت ملی، داشتن سن بالای 18 سال و عدم ثبت‌نام خودرو از ابتدای سال 96 تاکنون را در نظر گرفته‌ایم.

عبدالله بابایی در ادامه افزود ما هدفمان عرضه خودرو به مشتریان واقعی بوده و حتی در این طرح‌های فروش صلح نیز در نظر گرفته نشده است. از سویی میزان استقبال مردم بسیار بالا بوده که باعث می‌شود به تدریج میزان تقاضا در بازار کاهش پیدا کند. در طرح‌های فروش قیمت محصولات سایپا بر اساس 5 درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار در 10 بهمن 97 تعیین شده است و با قیمت فعلی بازار بسیار متفاوت است. عبدالله بابایی افزود قصد داریم تا قبل از عید نوروز خودروهای ثبت‌نامی را به مشتریان تحویل دهیم.

سایپا

میزان فروش روزانه سایپا

عبدالله بابایی در ادامه عنوان کرد سایت فروش محصولات سایپا به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و مشتریان می‌توانند از آن برای خرید خودرو استفاده کنند. در سایت فروش محصولات این شرکت به صورت روزانه حدود 400 دستگاه به فروش می‌رسد. در واقع این سایت هر روز از ساعت 10 صبح فعال شده و مشتریان می‌توانند محصولات عرضه شده را خریداری کنند. هرچند ممکن است در همان ساعت اولیه به دلیل استقبال مشتریان، ظرفیت محصولات عرضه شده به پایان برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینا مگه تا دیروز نمی گفتن قطعه کم داریم . و خودرو ها به خاطر قطعات تحریم شده خاک می خورن . الان از تحریم در اومدیم که دارن 1500 تا 400 روزانه تحویل میدن . لعنت بر هر چی دزد هست