مقایسه ویدیویی تست سرعت گلکسی ام 20 در برابر ردمی نوت 6 پرو شیائومی

مقایسه ویدیویی تست سرعت گلکسی ام 20 در برابر ردمی نوت 6 پرو شیائومی

مقایسه ویدیویی سامسونگ گلکسی ام ۲۰ (Samsung Galaxy M20) در برابر شیائومی ردمی نوت ۶ پرو (Xiaomi Redmi Note 6 Pro) را در کلیپ امروز گجت تی وی برایتان آماده کرده‌ایم تا ببینید این دو گوشی میان رده در زمینه‌ی اجرای اپلیکیشن‌ های مختلف و جابه‌جایی بین آنها، چه قدر سریع عمل می‌کنند.

گلکسی ام ۲۰ که در ماه ژانویه ۲۰۱۹ و به عنوان عضوی از خانواده جدید گوشی های میان رده سامسونگ وارد بازار شد. این گوشی از پردازنده ۱۴ نانومتری هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۹۰۴ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، ۳ و ۴ گیگابایت حافظه رم با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی، اندروید ۸.۱ اوریو، رابط کاربری Experience 9.5، نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع PLS TFT با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹، باتری لیتیوم پلیمری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی، بلوتوث ۵.۰ و دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی برخوردار است.

در سوی مقابل، مدل پرو ردمی نوت ۶ شیائومی نیز حوالی سپتامبر ۲۰۱۸ وارد بازار شده بود و از حیث مشخصات سخت افزاری و شباهت ظاهری به دیوایس سامسونگ، رقیب مستقیم آن در بازار محسوب می‌شود. از مهمترین مشخصات فنی این گوشی اقتصادی می‌توان به چیپست ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۳۶ هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Adreno 509، سه گیگابایت حافظه رم با ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی (و مدل‌های دارای ۴ و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی)، اندروید ۸.۱ اوریو با رابط کاربری انحصاری MIUI 9، نمایشگر ۶.۲۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹ به ۹، دوربین دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی با بلوتوث ۵.۰ و باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ واتی اشاره کرد.

بنابراین اگر با خواندن این مشخصات احتمالا شما هم برای خرید یکی از این دو مدل اسمارت فون مقرون به صرفه اندرویدی ترغیب شده‌اید، در ویدیوی زیر می‌توانید مقایسه‌ی سرعت آنها در اجرای اپلیکیشن‌های مشابه را مشاهده کنید:

مقایسه سرعت گلکسی ام 20 با ردمی نوت 6 پرو شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ایووول به M20 سامسونگ خخخخ شیائومى رو سوسکش کرد!!!
    😀

  2. تقریبا برابری میکنن

  3. تقریبا یک اندازه بودن