جعبه گشایی و نگاه اولیه به گوشی ارزان قیمت Realme C1 2019

جعبه گشایی و نگاه اولیه به گوشی ارزان قیمت Realme C1 2019

مدل جدید اسمارت فون ارزان قیمت ریل می سی وان (Realme C1 2019) در ژانویه‌ی اخیر رونمایی شد تا نماینده‌ی این برند نوظهور چینی در حوزه‌ی گوشی های اندرویدی اقتصادی باشد. امروز قصد داریم جعبه گشایی مدل ۲۰۱۹ ریل می C1 را انجام دهیم و نگاه اولیه‌ای به طراحی و رابط کاربری آن داشته باشیم.

مدل قبلی این گوشی در حوالی شهریور سال میلادی گذشته رونمایی شده بود و حالا ریل می سی ۱ ۲۰۱۹ به عنوان دنباله‌ای برای آن مدل ارزان قیمت به بازار آمده است. در لیست مشخصات فنی گوشی ریل می C1 2019 عناوینی نظیر پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۵۰ با معماری ۱۴ نانومتر و فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Adreno 506، دو مدل با ۲ و ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا تا سقف ۲۵۶ گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری ColorOS 5.2، نمایشگر ۶.۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل (تراکم۲۷۱ پیکسل بر هر اینچ و نسبت تصویر ۱۹ به ۹)، دوربین دوگانه ۱۳ مجهز به فوکوس خودکار و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان با گشودگی دیافراگم f/2.2 و f/2.4، پوشش محافظتی گوریلا گلس ۳، وزن ۱۶۸ گرم و ضخامت ۸.۲ میلی‌متر، بلوتوث ۴.۲ و پورت میکرو یو اس بی، باتری لیتیوم یونی ۴۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی و رنگ‌های مشکی و آبی به چشم می‌خورد.

حالا از شما دعوت می‌‌کنیم جعبه گشایی جدیدترین گوشی ارزان قیمت برند چینی Realme را مشاهده کنید تا با محتویات درون جعبه و تعدادی از قابلیت‌های ظاهری و نرم افزاری ریل می سی 1 2019 آشنا شوید:

جعبه گشایی و بررسی اولیه ریل می سی وان (Realme C1 2019)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خخخخ برند نو ظهور بنجل بى کیفیت چینى یکبار مصرف!!!
    😀
    😀

  2. همونو اینقدر نابوده