گوشی منعطف هواوی میت ایکس

پوستر گوشی منعطف هواوی میت ایکس لو در بارسلون دیده شد

پوستر گوشی منعطف هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) در بارسلون، محل برگزاری نمایشگاه MWC 2019 رویت شد. این پوستر علاوه بر نمایش طراحی گوشی، از تجهیز آن به فناوری 5G نیز خبر می‌دهد.

سامسونگ پنجشنبه‌ی گذشته با رونمایی از نخستین گوشی هوشمند منعطف خود، گلکسی فولد، مشتریان خود در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داد. اما در روز یکشنبه قرار است نخستین رقیب جدی این گوشی 1980 دلاری معرفی شود. در فاصله‌ی یک روز مانده تا برگزاری رویداد بزرگ هواوی در نمایشگاه MWC 2019، تصویری منتشر شده که در آن چند فرد چینی مشغول نصب پوستر این گوشی منعطف بر روی دیواری در بارسلون هستند. در این پوستر عبارت «نخستین گوشی 5G منعطف جهان» را می‌توانید ببینید. تا بدین لحظه هواوی موفق شده بود به خوبی از درز شایعات جلوگیری کند و این تصویر تنها چیزیست که از گوشی منعطف هواوی میت ایکس دیده‌ایم.

پوستر گوشی منعطف هواوی میت ایکس

گوشی منعطف هواوی میت ایکس

برخلاف گلکسی فولد سامسونگ، گوشی هواوی میت X به یک نمایشگر واحد مجهز است که می‌توانید از وسط آن را تا کنید. این به کاربر اجازه می‌دهد تا از دیوایس منعطف خود همانند یک گوشی معمولی اضافه کند، با این تفاوت که نمایشگر آن از سمت چپ خمیدگی داشته و یک صفحه نیز در پشت دیوایس حضور دارد.

اگر می‌خواهد بدانید که فضای کاربردی نمایشگر این گوشی در حالت عادی چقدر است، باید بگوییم که در صورت خم نشدن، این دیوایس همانند یک تبلت بزرگ با حاشیه‌های حداقلی صفحه و عدم وجود بریدگی (ناچ) در بالای آن خواهد بود. پشت هواوی میت ایکس در این پستر مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد سمت راست قاب پشتی، ضخامت بیشتری دارد که این باعث می‌شود وقتی نمایشگر را رو به عقب خم می‌کنید، به خوبی در داخل دیوایس جای گیرد و مزاحمتی برای دست نداشته باشد.

این قسمت ضخیم پشتی می‌تواند از دوربین‌های پشتی میزبانی کند. در این مورد، یک ماژول دوربین سه گانه، مشابه آنچه در گوشی هواوی میت 20 پرو به کار رفته را می‌توانیم مشاهده کنیم. این می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا عکس‌های باکیفیتی را حتی در شرایط نوری تاریک، با گوشی منعطف خود ثبت کنند.

هواوی پیشتر اعلام کرده بود که گوشی تاشو خود را در تابستان 2019 روانه‌ی بازار خواهد کرد. هرچند هنوز قیمت این دیوایس مشخص نشده است، اما با توجه به این که هواوی در تلاش است تا انتهای سال جاری میلادی جایگاه سامسونگ در رده‌ی نخست بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را تصاحب کند، احتمال دارد چشمش را روی حاشیه سود زیادتر گوشی Mate X ببندد و آن را با قیمت کمتری نسبت به گلکسی فولد سامسونگ به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*