با تایید هواوی پی 30 لایت توسط تنا بخشی از مشخصات آن فاش شد

با تایید هواوی پی 30 لایت توسط تنا، بخشی از مشخصات آن فاش شد

هواوی پی سی لایت (Huawei P30 Lite) به عنوان عضو ارزان قیمت خانواده پرچمداران ۲۰۱۹ هواوی برای رونمایی در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین ۹۸) در پاریس آماده می شود و حالا با تایید آن توسط تنا اطلاعاتی از مشخصات این گوشی جدید هواوی را به دست آورده‌ایم.

امسال به نظر می‌رسید که هواوی قصد ندارد از مدل لایت در سری پی پرچمداران خود رونمایی کند اما با انتشار تصاویری از این مدل ما مطلع شده‌ایم که قرار است مدل لایت نیز همچنان در خانواده محصولات هواوی پی 30 وجود داشته باشد. حالا با تایید این گوشی در نهاد مخابراتی تنا و آژانس چینی MIIT ما اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری آن به دست آورده‌ایم.

با تایید هواوی پی 30 لایت توسط تنا بخشی از مشخصات آن فاش شد

با تایید هواوی پی 30 لایت توسط تنا بخشی از مشخصات آن فاش شد

مشخصات گوشی پی 30 لایت هواوی

این نهاد گوشی هواوی پی ۳۰ لایت را در دو مدل با شماره‌های MAR-TL00 و MAR-AL00 به ثبت رسانده است و طبق اطلاعات درج شده به نظر می‌رسد که پرچمدار اقتصادی جدید هواوی یک نمایشگر ۶.۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس داشته باشد. ابعاد این گوشی ۱۵۲.۹ میلی‌متر طول در ۷۲.۷ میلی‌ و ۷.۴ میلی‌ ضخامت خواهد بود و یک باتری ۳ هزار و ۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد.

مشخصات دیگری بر روی جدول تنا قرار نگرفته است اما طبق اطلاعات پیشین، هواوی پی ۳۰ لایت به سیستم دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی به همراه یک سنسور اثر انگشت مجهز خواهد شد و ناچ قطره‌ای و یک حاشیه بسیار باریک در پایین صفحه، پنل جلویی آن را تشکیل می‌دهند. پردازنده کایرین ۷۱۰ هواوی و سیستم‌ عامل اندروید ۹ پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 از دیگر مشخصات این گوشی بالا رده اندرویدی خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. روز به روز چرا کمش میکنن

  2. قرار بود 5000 میلی امپری بزنه ک