5 دلیل وسوسه کننده برای خرید گلکسی نوت 4

هیچ شکی نیست که سری نوت سامسونگ یکی از موفق ترین محصولات تکنولوژیکی در سال های اخیر بوده و سامسونگ با عرضه این فبلت ها طرفدران زیادی را برای خود دست پا کرده است.در این مطلب نگاهی داریم به 5 ویژگی خوب در گلکسی نوت 4 که شما را برای خریدن این محصول وسوسه خواهد کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

صفحه نمایش QHD

samsung-galaxy-note-4-display

این گوشی بزرگ یک صفحه نمایش بسیار بزرگ با کیفیت QHD دارد. کیفیت آن 2560×1440 پیکسل است که تراکم پیکسلی ای برابر 541 پیکسل بر اینچ دارد. در حال حاضر بیشترین کیفیت هنوز در اختیار جی 3 است و آیفون 6 پلاس، اکسپریا زد 3 و وان ام 8 در پشت سر آن قرار دارند. اما نوت 4 این شانس را دارد که علاوه بر این کیفیت فوق العاده در آن از صفحه نمایش سوپرآمولد نیز استفاده شده و همین امر باعث برتری این صفحه به صفحه جی 3 خواهد شد.

Gear VR

samsung-galaxy-note-4-Gear VR

سامسونگ با همکاری شرکت Oculus Rift یک محصول جدید را ارائه کرد که کارآیی آن تولید محتوای واقعیت مجازی است. این محصول جدید تنها با گوشی گکسی نوت 4 همگام خواهد شد. اگر نوت 4 را به همراه یکی از این عینک ها داشته باشید می توانید ویدیوهای خود را با زوایه 96 درجه مشاهده کنید. این محصول می تواند تجربه تماشای یک صفحه نمایش 175 اینچی از فاصله 2 متری برای شما به ارمغان بیاورد.

قلم S Pen

samsung-galaxy-note-4-s-pen

خیلی ها تصور می کنند استفاده از قلم برای گوشی های امروزی که همه کار را با انگشت انجام می دهند مفید نیست و مفهوم قلم مربوط به محصولات قدیمی است. اما سامسونگ ویژگی های جدیدی را به این قلم اضافه کرده که کار کردن با آن را جذاب می کند. یکی از ویژگی های جدیدی که در قلم نوت 4 دیده می شود اسمارت سلکت است که به کاربر این امکان را می دهد تا یک قسمت از محتوای مورد نظر را انتخاب کند و آن را برش داده و سپس به اشتراک بگذارد. مورد کاربردی دیگر استفاده از قلم برای اضافه کردن یک محتوا به یک اسکرین شات از صفحه گوشی است، به طور مثال می توانید از نقشه ای که بر روی صفحه شما باز است یک عکس بگیرید و به دلخوه خودتان به آن محتوای جدید اضافه کنید. اما شاید قوی ترین کارکرد این قلم این باشد که می تواند حس نوشتن بر روی کاغذ را برای کاربر به همراه بیاورد.

مانیتور کردن سلامتی کاربر

samsung-galaxy-note-4-healt

برنامه معروف سامسونگ برای دنبال کردن سلامتی کاربر S Health است که با کمک سنسور ضربان قلبی که سامسونگ در پشت این گوشی تعبیه کرده می تواند به صورت کامل فعالیت بدن شما را زیر نظر بگیرد. می توانید فعالیت های روزانه خود را در این برنامه ثبت کنید و در نتیجه پی ببرید که در طول روز چه میزان کالری سوزانده اید. علاوه بر این برنامه S Health این قابلیت را پیدا کرده که بتواند میزان استرس کاربر را اندازه گیری کند. البته مشخص نیست این کارآیی تا چه اندازه بتواند صحت داشته باشد.

باتری قابل تعویض

samsung-galaxy-note-4-battery

بیشتر گوشی های پرچمدار امروزی باتری قابل تعویض ندارند و به کاربر اجازه نمی دهد که کاربر به باتری دسترسی داشته باشد. اما هنوز هم کمپانی هایی هستند که باتری قابل تعویض را برای گوشی های خود استفاده می کنند یکی از این کمپانی ها سامسونگ است که در نوت 4 نیز این قابلیت را قرار داده و کاربر می تواند درب باتری را باز کرده و باتری را از جای خود خارج کرده و یک باتری دیگر را جایگزین این باتری کند. این ویژگی یک عیب و یک مزیت دارد. عیب این کار این است که شاید بر اثر استفاده از باتری های غیر رسمی به گوشی موبایل ضرر وارد شود و مزیت این است که اگر باتری گوشی شما تمام شد و به برق دسترسی نداشتید می توانید از باتری یدکی استفاده کنید.

مهمترین عیب این گوشی سنسور اثر انگشت آن است. سامسونگ هنوز راه طولانی را باید بپیماید تا بتواند سنسور اثر انگشتی با کیفیت آیفون را تولید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. تعصبی حرف نزنید
    خدایی کل دنیا میدونن نوت ۴ بهترین گوشیه
    جی۳وبقیه گوشیام عالین
    ولی قبول کنید نوت۴ برتره

  2. فقط نوت ۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴
    فقط غول دنیای فن آوریییییییییییییییییی
    نوت۴ ۴ یعنی همه چیززززززززززززززز

  3. یه چیز دیگه…
    این گوشی ۴G نداره و این یه عیب خیلی بزرگ محسوب میشه….
    اگه ۴G می داشت من همین الان می خریدمش

  4. با توجه به اینکه منبعی برای این مقاله نام نبردین،پس تجربه ی شخصی خودتون رو درباره ی کارکرد نوت۴ نوشتین.
    میشه در مورد عملکرد سنسور اثر انگشت در نوت ۴ بیشتر توضیح بدین و اینکه چرا بعنوان مهمترین عیب این گوشی ازش نام بردین،چون میتونه در انتخاب تاثیرگذار باشه.

    • در مورد سنسور اثر انگشتی که سامسونگ روی پرچم دارهاش گذاشته مطالب زیاد منتشر شده دوست عزیز ، همون طور که در متن مقاله مشاهده میکنید اشاره کردم که سنسور اثر انگشت اپل بسیار بهتر از سامسونگ عمل میکنه که به چند مورد از دلایلش اینجا اشاره میکنم.
      اولین مورد بر می گرده به شکل طراحی و نحوه استفاده که به شهادت بسیاری از کاربران هر دو مورد، طراحی گرد در اپل بسیار راحت تر هستش تا ظاهر کشیده در محصولات سامونگ.
      دوم ، همین طراحی مستطیلی در محصولات سامسونگ باعث شده که سنسور در برخی مواقع درست عمل نکنه و سرعت تاچ آیدی اپل رو نداشته باشه.
      سوم ، بنا به گزارش های متعدد کار کردن با تاچ آیدی اپل بسیار راحت تر از سنسور سامسونگ هستش.
      مهم ترین هاش این سه مورد بود که عرض کردم .موارد دیگه هم هستش که در اینجا زمان اجازه بازگو کردنش رو نمیده.

  5. خطا های تایپ را برایم ببخشید متشکرم.

  6. من پیشنهاد میکنم مهندسین توانا وعالی رتبهء سامسونگ امکانات وقابلیت های ؛کوماند ویس هارا بیشتر تقویت وتکمیل کرده وکار آئی آنها را ارتقا دهند تا در ترجمه ها وتایپ ها بدرستی و روان کار کنند.من شخصا چندین بار سعی کردم کلمهء persian رابدقت وسلیس به دیکشنری کوماند کنم ام متاسفانه ؛صحیح انجام نداد! بطوریکه، مایوس شدم!من در این مورد “ایدهآل” این را دارم که در آینده گوشی های هوشمند از دست زدن به آنها بی نیازبوده و علاوه با لمس کردنآنها، بتوانند از طریق فرمان صوتی نیز براحتی وبدون هیچ مشکلی روان کار کنند!…مطلب ادمه دارد…

  7. من عاشق محصولات سامسونگ بخصوص سری گالاگسی نوت هستم، وهمیشه گوشی ام را به با آمدن گوشی جدید وبا امکانات بالاتر عوض میکنم! اما نمیدانیم چرا در قسمت تنظیمات، کتاگوری نوت ۳ را بیشتر میپسندم؟ همچنین در برنامه نرم افزاری آندروید option های maximize و minimize و delet را برای صفحات پیش رو در دیسکتاب، در تول بار یانوت بار پیشنهاد میکنم. با احترام وبا آرزوی آینده درخشان برای بشریت!…

  8. محصولات سامسونگ دارای سخت افزار و نرم افزار های فوق العاده ای هستن اما از طراحی و بدنه خوبی برخوردار نیستن .اگه همین امکانات رو در قالب و بدنه اچ تی سی میدیدیم مطمئن باشن کسی دیگه سراغ برند های دیگه نمیرفت البته بازم این سلیقه شخصی منه

  9. ۴ تا از این ۵ تا رو جی ۳ داره با کلی امکانات دیگه مثلquick circle case.laser focus .سخت افزار قوی تر .تاچ بهتر.اسمارت کیبورد .روشنایی دوربین سلفی . انواع و اقسام سنسور ها .ناک کد.ناک ان و…………………..جنس بدنه بهتر ارگونومی مناسب

    • واقعا راست میگی انصافا اگه جی ۳ یه برند دیگه ایی بود از دو میلیونو و خورده ایی قیمتش پایینتر نمییومد…..این همه امکانات نرم افزاری و…………… واقعا گوشیه جم و جوریه….. من که اونو نسبت به نوت۴ ترجیح میدم

    • جی۳ داری با اون کار کردی و چون داریش ازش دفاع میکنی اگه این گوشی داشتی باهاش کار میکردی اونقد عاشقش میشدی حتی از دوس دخترتم بیشتر. حسگر لمسی حتی نوت۳ هم از جی۳ بهتره چه برسه به نوت۴ اون کارایی قلمش می ارزه به کل قیافه جی۳ D:

  10. من یکی که اصلا نمی فهمم؟!؟!؟!
    مهمترین عیب این گوشی حسگر اثر انگشت آن است؟