ماشین حکاکی سه بعدی ارزان قیمت iModela 3D

 


تا به حال مطالب زیادی درباره پرینترهای سه بعدی و چاپ سه بعدی شنیده ایم و انواع مختلفی از آنها را در گجت نیوز معرفی کرده ایم. اما چیزی که در میان همه این مدل ها مشترک بود، قیمت بالای آنها است که استفاده شخصی و خانگی را تقریبا غیر ممکن می ساخت. اما iModela که توسط شرکت رونالد عرضه شده، یک چرخ خراطی خوش قیمت است که می تواند تنها در ازای ۸۹۹ دلار هرگونه کنده کاری و حکاکی را برای تان انجام دهد.آی مودلا را می توان جزو پرینترهای subtractive دسته بندی کرد. این دستگاه می تواند طبق نقشه داده شده، بر روی هر چیزی به کنده کاری و ایجاد طرح های سه بعدی بپردازد، خواه این جسم از جواهرات باشد، یا چوب بالسا و فوم یونولیتی یا پلاستیک های نرم و رزین.

البته مطمئنا همه محصولات این دستگاه جالب باید در اندازه های مینیاتوری باشند تا قد و اندازه دستگاه جوابگوی تولیدشان باشد. هرچند که فضای ۸۶ میلیمتر در ۵۵ میلیمتر در ۲۵ میلیمتری درون این کارگاه کوچک، برای خلق مجموعه بزرگی از صنایع دستی جذاب و زیبا، کافی به نظر می رسد. به همراه آی مودلا همه ابزارهای برش مورد نیاز، نرم افزارها و مواد لازم به شما داده می شود تا به راحتی کارتان را شروع کنید. البته اگر کمی در این زمینه حرفه ای بوده و ایده هایی را در دیگر نرم افزارهای محبوب CAD آماده کرده باشید، آنها را هم می توانید برای پرینتر ارسال کنید.

به گمانم کم کم تکنولوژی چاپ سه بعدی حسابی در زندگی روزمره ما در حال ریشه دواندن است ، به زودی پرینترهای سه بعدی به ابزاری معمول و همه پسند بدل خواهند شد. نظر شما در خصوص این تکنولوژی-هنر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*