تماشا کنيد : قدرت نمايي گلکسي اس 4 در مقابل آيفون در تيزر تبليغاتي جديد سامسونگ

در آخرین اقدام سامسونگ بر علیه دارندگان گوشی آیفون اپل، این کمپانی کره‌ای سعی نمی‌کند آن‌ها را انسان‌هایی محجور و بی‌ فکر جلوه دهد، در عوض سعی نموده است تا برتری‌های گوشی گلکسی اس 4 نسبت به آیفون را در عمل به رخ بکشد.

هنگامی که سوار بر هواپیما می‌شویم، قطعا دوست داریم بدانیم فردی که در صندلی کناری ما نشسته است، از چه گوشی هوشمندی استفاده می‌کند. همچنین یک حس کنجکاوی عمیق در وجود ما شکل می‌گیرد تا ببینیم گوشی فرد کناری ما چه ویژگی‌هایی دارد. حال سامسونگ در یک تبلیغ، فضای داخل یک هواپیمای مسافربری را به تصویر می‌کشد و دو مسافر را نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها یک گوشی گلکسی اس 4 و دیگری صاحب یک آیفون 5 اپل می‌باشد. فردی که یک گوشی آیفون دارد، کنجکاو می‌شود تا ویژگی‌های گلکسی اس 4 را مشاهده کند و داستان از همین جا شروع می‌شود.

به نظر می‌رسد که این تبلیغ، نقطه عطفی در روند ساخت تبلیغات مخرب سامسونگ بر علیه اپل باشد به خاطر آنکه بسیار هوشمندانه طراحی شده است، زیرا به جای توهین به دارندگان و کاربران گوشی‌های آیفون، سعی می‌کند تا ویژگی‌ها و برتری‌های ذاتی گلکسی اس 4 را نسبت به آیفون 5 نمایش دهد.

این شما و این هم از تبلیغ جدید سامسونگ:

نظر شما در مورد این تبلیغ جدید چیست؟

منبع : cnet

 

New Samsung ad to iPhone users: You're featureless

The latest attempt by Samsung to make iPhone users look small is not to denigrate them, but to demonstrate, yes, features.
Whenever you get on a plane, you always want to know what your phone seatmate's got, don't you?

You slide one eye across just to check whether they're as tastefully forward as you are.

If it's a phone you're interested in — and your seatmate doesn't smell so bad — you might ask about it. If it's a BlackBerry, you go back to texting your lover that you miss her more than ten-color rainbows.

This is the encounter upon which Samsung has based its latest attempt to make iPhone users feel a touch inadequate.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*