اپلیکیشن های پخش فیلم

بهترین اپلیکیشن های پخش فیلم برای گوشی های اندرویدی کدامند؟

اپلیکیشن های پخش فیلم متعددی برای گوشی های اندرویدی وجود دارند که کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود از آن‌ها برای پخش فرمت‌های مختلف فایل‌های صوتی و تصویری استفاده کنند. در ادامه 8 اپلیکیشن برتر برای پخش ویدیو را معرفی می‌کنیم.

بسیاری از کاربران بر روی گوشی های موبایل خود ویدیوهای مختلفی را به واسطه اپلیکیشن های پخش فیلم پیش‌فرض گوشی خود تماشا می‌کنند و ممکن است از کارایی این برنامه‌ها رضایت نداشته باشند. از این رو شرکت‌های مختلفی بهترین اپلیکیشن های پخش فیلم را در فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی نظیر گوگل پلی استور به صورت رایگان عرضه کرده‌اند و کاربران می‌توانند با دانلود و نصب این برنامه‌ها، ویدیوهای خود را با کیفیت و دقت بالا تماشا کنند. در ادامه بهترین اپلیکیشن های پخش فیلم برای گوشی های اندروید را معرفی و بررسی می‌کنیم.

بهترین اپلیکیشن های پخش فیلم

1.‌ ام ایکس پلیر (MX Player)

ام ایکس پلیر به شما این توانایی را می‌دهد تا فایل‌های مختلفی در فرمت‌های صوتی، تصویری و ویدیویی را تماشا کنید. این برنامه از رابط کاربری ساده‌ای بهره می‌برد که تمامی کاربران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به پشتیبانی از زیرنویس به زبان‌های مختلف، زوم کردن، عقب و جلو بردن فیلم، تغییر نوع و اندازه فونت زیرنویس، قفل کودک و تغییر حالت نورپردازی اشاره کرد. کاربران می‌توانند ام ایکس پلیر را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های پخش فیلم در گوشی های اندروید به صورت رایگان از فروشگاه‌های آنلاین دانلود و نصب کنند.

2. وی ال سی پلیر (VLC)

نسخه کامپیوتری نرم افزار وی ال سی پلیر بسیار معروف است و در حال حاضر بسیاری از کاربران ویندوزی از این برنامه استفاده می‌کنند. توسعه‌دهنده این برنامه برای گوشی های موبایل نیز نسخه‌ای را تهیه کرده است که کاربران می‌توانند فرمت‌های مختلفی از فایل‌های صوتی و تصویری را به کمک آن تماشا کنند. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به پشتیبانی از زیرنویس به زبان‌های مختلف، کنترل میزان نور و صدا، تغییر اندازه تصویر و افزایش کیفیت اشاره کرد. این اپلیکیشن نیز رایگان بوده و از مارکت‌های اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانید آن را تهیه کنید.

3. فایپ پلیر (FIPE Player)

اپلیکیشن فایپ پلیر می‌تواند از فرمت‌های مختلف فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی کند و برای اجرای ویدیوهایی با کیفیت زیاد چون 1080p و 4K بسیار مناسب است. از برجسته‌ترین قابلیت‌های این برنامه می‌توان به استفاده همزمان آن با سایر برنامه‌ها اشاره کرد. این اپلکیشن رایگان است، اما برخی اوقات تبلیغاتی را نیز برای کاربران به نمایش درمی‌آورد.

4. بی اس پلیر (BS Player)

اگر می‌خواهید با گوشی موبایل به پای تماشای فیلم بنشینید و نگران مصرف باتری و شارژ گوشی هستید، بی اس پلیر به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های پخش فیلم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این برنامه از قابلیت ویژه‌ای برای کاهش مصرف باتری بهره می‌برد که از این لحاظ نسبت به رقبا در سطح بالاتری قرار دارد. مدل لایت این اپلیکیشن با نمایش تبلیغات رایگان است. این برنامه از محیط کاربری ساده‌ای نیز برخوردار است.

5. پلیر اکستریم مدیاپلیر (PlayerXtreme Media Player)

برنامه پلیر اکستریم مدیاپلیر علاوه بر پشتیبانی از فرمت‌های مختلف فایل‌های صوتی و تصویری، از یک برنامه دانلودر پیش‌فرض برای دریافت و نمایش زیرنویس بهره می‌برد و از زیرنویس زبان‌های مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این برنامه دارای ویژگی استریم فایل‌های صوتی و ویدیویی است که کاربران به کمک آن می‌توانند فایل مورد نظر خود را به کامپیوتر یا تلویزیون‌های هوشمند منتقل کرده و به صورت آنلاین تماشا کنند.

6. ایکس پلیر (XPlayer)

اپلیکیشن ایکس پلیر به عنوان یکی از امن‌ترین و بهترین اپلیکیشن های پخش فیلم در گوشی های موبایل اندرویدی محسوب می‌شود. این برنامه می‌تواند ویدیوهای کاربران را در یک پوشه مستقل و به صورت خصوصی ذخیره کند تا هکرها و سایر افراد قادر به دسترسی به آن‌ها نباشند. این اپلیکیشن به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای در فروش‌های آنلاین در دسترسی است.

7. ای سی 3 پلیر (AC3 Player)

برنامه ای سی 3 پلیر به صورت رایگان در فروشگاه‌های آنلاین نظیر گوگل پلی استور در دسترس است. این برنامه بسیار محبوب بوده و جزو بهترین اپلیکیشن های پخش فیلم گوشی های اندرویدی محسوب می‌شود. ای سی 3 پلیر از تمامی فرمت‌های فایل‌های صوتی و ویدیویی پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به پشتیبانی از زیرنویس زبان‌های مختلف، تنظیم صدا، نور و کیفیت ویدیوها اشاره کرد.

8. کی ام پلیر (KMPlayer)

برنامه کی ام پلیر کاملا شناخته شده است و بسیاری از کاربران ویندوزی از آن برای مشاهده ویدیوهای خود استفاده می‌کنند. توسعه‌دهندگان این برنامه، مدل اندرویدی آن را نیز ساخته‌اند تا کاربران گوشی های موبایل نیز بتوانند از آن بهره ببرند. نسخه اندرویدی این برنامه از همان ویژگی‌های نسخه ویندوزی برخوردار است. از قابلیت‌های برجسته این اپلیکیشن می‌توان به ذخیره‌سازی ابری اشاره کرد.