Android Device Manager سرويس جديد گوگل براي يافتن دستگاه هاي اندرويدي گم شده

در گم کردن موبایل خود مهارت دارید؟ نگران نباشید، چرا که تعداد بسیاری از کاربران مانند شما هستند و همین موضوع گوگل را وادار کرده است تا به فکری راه حلی باشد. دقایقی پیش اعلام شد که این شرکت در نظر دارد تا سرویسی به نام Android Device Manager را در اواخر این ماه معرفی کند که به کاربران اجازه می دهد هنگامی که دستگاه خود را گم کردند راه هایی را برای یافتن آن در اختیار داشته باشند

 شما با استفاده از این سرویس می توانید زنگ موبایل خود را با بلند ترین حد ممکن به صدا در بیاورید تا از این طریق حتی اگر دستگاهتان سایلنت نیز باشد، آن را راحت پیدا کنید. این سرویس همچنین قادر است تا مکان موبایل شما را به صورت زنده بر روی نقشه گوگل نمایش دهد و در شرایط اضطراری نیز قابلیت پاک کردن اطلاعات از راه دور را در اختیارتان می گذارد. شایان ذکر است که این سرویس برای نسخه ها ۲.۲ به بعد اندروید در دسترس خواهد بود. فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این سرویس نداریم، اما به زودی خواهیم دانست که گوگل چه فکر ویژه ای برای پیدا کردن گمشده های اندرویدی کرده است.

منبع : www.en.gadgetnews.net

 

Google intros Android Device Manager to help you find that missing handset

Frequently lose your phone? Yeah, join the club. Don't worry, Google's got a fix. Android Device Manager will be available later this month for phones with 2.2 or later, letting you ring your phone at maximum volume when you can't find it, even if the handset has been silenced. Should that fail, you can also locate the thing on a Google Map in real-time — and there's also a plan C. When you're all out of other options, you can securely erase all of your data from afar, so your Angry Birds scores don't wind up in the wrong hands.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*