بازی جان ویک (John Wick) معرفی شد + اولین تریلر

اگر از طرفداران فیلم‌های اکشن John Wick هستید، به زودی می‌توانید این شخصیت محبوب را در بازی جان ویک ملاقات کنید. این اثر با یک تریلر جذاب معرفی شد. 

بازی جان ویک که John Wick Hex نام دارد، در حالی معرفی شد که فیلم جان ویک 3 – پارابلوم (Parabellum) هفته آینده روی پرده‌های سینما می‌رود.

سومین قسمت جان ویک از آثار مورد انتظار سال به حساب می‌آید. در پایان قسمت دوم، برای کشتن‌اش جایزه گذاشته شد و حالا تمامی قاتلان دنیا قصد از بین بردن او را دارند. در این فیلم کیانو ریوز یکبار دیگر نقش اصلی را برعهده دارد و در کنار او بازیگرانی همچون لارنس فیشبرن، ایان مک شین و هالی بری به ایفای نقش می‌پردازند. محبوبیت این شخصیت باعث شده تا چندین بار در دنیای بازی‌های ویدیویی دیده شود. استودیوی استاربریز در ابتدا او را به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی در Payday 2 قرار داد، سپس همین شرکت بازی واقعیت مجازی اول شخص John Wick Chronicles را برای رایانه های شخصی منتشر کرد. اخیرا هم فورتنایت اعلام کرده که قرار است در فصل جدید، محتواهایی پیرامون این آدمکش محبوب عرضه کند.

تریلر معرفی بازی جان ویک هکس – John Wick Hex

و اما این بازی جدید توسط مایک بیثل و استودیوی او، بیثل گیمز (Bithell Games) با همکاری شرکت لاینزگیت و استودیوی گود شپرد ساخته شده است. شما در این بازی می‌توانید با روش‌های مختلف یک دشمن را به قتل برسانید. همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده کردید، شما قادر هستید به یک دشمن شلیک کنید یا او را با حرکات رزمی از بین ببرید، حتی اسلحه خود را به سمت او پرتاب کنید. نکته جالب این است که هر حرکت شما، نتیجه‌ای نیز خواهد داشت پس باید برای همه چیز، حتی تعویض کردن خشاب اسلحه نقشه داشته باشید و برنامه ریزی کنید. با اینکه ذات بازی، استراتژیک است اما همانند منبع اصلی، از ریتم سریعی برخوردار است. با پیشرفت داستان، شما می‌توانید لباس، سلاح و محیط‌های جدید دریافت کنید.

بازی جان ویک

بیثل گیمز با تیم بدلکاری فیلم به صورت نزدیک همکاری داشته تا بتواند سکانس‌های مبارزات فیلم را به خوبی در این بازی بازسازی کند. هکس دارای یک داستان کاملا جدید خواهد بود اما تعدادی از شخصیت‌های کلیدی فیلم نیز در آن حضور خواهند داشت، از جمله ایان مک شین و لنس ردیک که صدای او را نیز در تریلر می‌شنوید. حالت انیمیشنی بازی نیز به شکلی طراحی شده که بتواند فضاهای خوش رنگ فیلم را به شما یادآوری کند.

بازی John Wick Hex برای کنسول‌ های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و نسخه رایانه های شخصی آن، انحصاری فروشگاه بازی اپیک گیمز خواهد بود. بازی جان ویک هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما به نظر می‌رسد که همزمان با اکران قسمت سوم عرضه شود.

فیلم‌های جان ویک به سلیقه بازی‌دوستان نزدیک هستند و ورود رسمی‌ این شخصیت به دنیای بازی‌های ویدیویی، هیجان انگیز به نظر می‌رسد. آثار اکشن و شوتر زیاد هستند اما ویژگی استراتژیک بودن بازی باعث شده که تجربه متفاوتی به نظر برسد. با توجه به کیفیت بالای بازی‌های پیشین ساخته شده توسط استودیوی بیثل گیمز، باید دید بازی جان ویک تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.