مشخصات تلفن هوشمند HTC Ville با پردازنده 1.5GHz و صفحه نمایش qHD به بیرون درز کرد

 

با نزدیک شدن به نمایشگاه تخصصی موبایل یعنی MWC 2012 بارسلونا، اطلاعات بیشتری از محصولات شرکت های مختلف که قرار است در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند به بیرون درز می کند. روز گذشته نیز جزئیات کامل تلفن جدید HTC Ville در فضای مجازی منتشر شد. این تلفن اندرویدی مجهز به پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز، نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن qHD و دوربین 8 مگاپیکسلی است.
پیش تر ویدیو مربوط به HTC Ville در اینترنت منتشر شده بود اما به تازگی یک وب سایت چینی به نام ePrice تصویر این تلفن را به همراه مشخصات دقیق فنی آن منتشر کرده است.

HTC Ville دارای پردازنده 2 هسته ای 1.5GHz، حافظه RAM با ظرفیت 1GB، نمایشگر 4.3 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولونشن qHD یا 960×540 پیکسل، دوربین 8MP با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت Full HD و یک دوربین 3MP در جلوی گوشی برای مکالمه ویدیویی است.
استفاده از نمایشگر Super AMOLED در این تلفن آن را از دیگر محصولات HTC مجزا خواهد کرد. انتظار می رود کیفیت تصویر این نمایشگر 4.3 اینچ بسیار خوب باشد و رنگ ها در آن زنده و جذاب نمایش داده شوند.

HTC Ville نیز همانند دیگر تلفن های جدید اچ تی سی دارای هدفون فوق العاده Beats Audio خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که HTC Ville با اندروید 4 یا Ice Cream Sandwich عرضه شود. HTC نیز رابط کاربری Sense 4.0 خود را برروی این گوشی نصب خواهد کرد.

ضخامت این تلفن 8 میلی متر اعلام شده است. ما منتظر مشاهده این تلفن در نمایشگاه MWC 2012 بارسلونا هستیم و امیدواریم علاوه بر Ville تلفن 4 هسته ای HTC Edge نیز دراین نمایشگاه معرفی شود.

منبع: Tech Radar
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*