تزیین جالب و دیدنی یک میز با ۵ هزار و ۲۱۸ سکه

هستند کسانی که با خلاقیت خود دست به تغییراتی می زنند که در دنیا سرو صدا به پا می کند.در این وادی چند نفر با همکاری هم و با استفاده از سکه های مسی دست به تزئین یک میز زده اند که این روزها در دنیای مجازی عکس آن دست به دست و یا بهتر بگوییم سایت به سایت و شبکه به شبکه می چرخد.

این میز زیبا و درخشان حاصل تلاشی ۴۰ ساعته بوده و با استفاده از ۵۲۱۸ سکه که نیمی از آن ها را که قبلاً با روکش مس ، استیل و قلع – به منظور متفاوت بودنشان – آماده شده اند را  به شکلی هندسی و یا بهتر بگوییم به شکلی شطرنجی چیده اند.

خالقان میز سکه ای پس از طی مراحلی زمان بر و وقت گیر و با چسباندن تعداد زیادی سکه بر روی آن اثری بسیار جالب و زیبا خلق کرده اند.

وزن سکه های به کار رفته برای خلق این اثر هنر ۴۵ کیلوگرم بوده که تهیه این سکه ها برای انجام این کار هنری ماه ها طول کشیده است.

جنس بعضی از سکه های به کار رفته در این اثر هنری که در سال ۱۹۸۲ ضرب شده اند از فلز (روی) بوده که همین مسئله برش آن ها با استفاده از انبر مخصوص آهنبری را برای استفاده در گوشهای میز آسانتر کرده است.

خالقین این اثر هنری از آنجا که قبلاً چنین کاری را انجام نداده و حتی مشابهه آن را ندیده اند بیشتر ترس آن ها این بوده که ترتیب چینش سکه ها به هم بخورد چرا که در حین انجام کار سکه ها را با چسب در محل خود چسبانده لذا در صورت هرگونه اشتباه در چینش سکه ها، تغییر آن مشکل ساز می شده ،بنابراین تصمیم این هنرمندان بر این شده که اگر درجایی ساختار توازن چنینش سکه ها به هم بخورد برخی از آن ها را برش داده و مورد استفاده قرار دهند .

البته فراموش نشود که برای با ارزش شدن هر چه بیشتر این اثر هنری در ساخت میز از چوب «درخت غان» یا همان «درخت توس» استفاده شده است.

منبع:wimp         ترجمه:gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*