Music Flow Wi-Fi Series ال‌جی ،سطحی جدید از راحتی برای موسیقی بی‌سیم

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 که در لاس‌وگاس برگزار می‌شود از محصولات Music Flow Wi-Fi Series برای عاشقان فیلم و موسیقی در سراسر جهان رونمایی می‌کند. این محصولات شامل اولین اسپیکر وای‌فای دارای باطری این شرکت مدل H4 Portable، Sound Barهای وای‌فای پیشرفته مدل HS7 و HS9 و پخش‌کننده‌های بلوری سه‌بعدی(مدل Streaming BP550)خواهد بود. این اسپیکرها طوری طراحی شده‌اند که با اندروید و iOS سازگار باشند.

هر کدام از دستگاه‌های LG Music Flow Wi-Fi می‌توانند به صورت مستقل به کار گرفته شوند و یا از طریق بی‌سیم به هم متصل شوند و مورد استفاده قرار گیرند. برای تجربه لذت شنیدن صدای یکپارچه،در اتصال بین دستگاه‌ها از تکنولوژی شبکه بی‌سیم پیشرفته و وای‌فای دو باند (2.4/5GHz)استفاده شده است. برخلاف سایر بلندگوهای دارای بلوتوث، اگر تلفن همراه هوشمندتان در حال پخش آنلاین موسیقی زنگ بخورد، وقفه‌ای در پخش ایجاد نخواهد شد. به علاوه، اگر آرشیو شخصیکافی نیست، کاربران می‌توانند از سرویس‌های ارائه‌دهنده موسیقی نظیر Spotify، Deezer، Napster و TuneIn استفاده کنند.

LG-H4-Portable

LG H4 اولین اسپیکر بی‌سیم این شرکت است که برای راحتی انتقال از اتاقی به اتاق دیگر در خانه دارای باطری داخلی است.محصولات Music Flow Wi-Fi Series همچنین دارای دو Sound Bar وای‌فای هستند که صدا را قوی، کامل و همه‌جانبه منتقل می‌کنند. HS7صدایی اچ‌دی و یکپارچهمهیّا می‌کنند، در حالی‌کهHS9 صدایی عمیق و شگفت‌انگیز ارائه می‌دهد.

Music Flow شرکت ال‌جی مرکز سرگرمی خانگی شخصی بی‌سیم را به ارمغان آورده است.در مُد سینمای خانگی، کاربران می‌توانند دو اسپیکرH4 را به عنوان کانال‌های راست و چپ پشتی از طریق وای‌فای به Wi-Fi Sound Bar متصل کنند و در صدایی کامل و فراگیر غوطه‌ور شوند. هر بلندگو به طور مستقل می‌تواند بر اساس مکان قرارگیریش با محیط مورد نظر منطبق شود.

LG-HS9

به منظور پخش صدا از سی‌دی یا فلش مموری، پخش‌کننده بلوری سه‌بعدی BP550 Streaming می‌تواند به اسپیکرهای Music Flow متصل شود.

به علاوه، ویژگی «پخش خودکار موسیقی» به Music Flow این قابلیت را می‌دهد که به کسانی که در راه هستند لذتی خاص از موسیقی منتقل کند. با این قابلیت، زمانی که شما به نزدیکی منزل می‌رسید، موزیکی که در تلفن همراه هوشمندتان پخش می‌شود از Music Flow پخش خواهد شد. بنابراین، همان موسیقی که شما در راه منزل گوش کرده‌اید به محض ورودتان به اتاق نشیمن به صورت خودکار پخش خواهد شد.

این مجموعه قابلیت «LG HomeChatTM»  را هم با خود به همراه دارد. این قابلیت به کاربر این اجازه را می‌دهد که با استفاده از گوشی تلفن همراه هوشمند یا تبلت، دستگاه‌های ال‌جی را با پیامی بدون متن از طریق اپلیکیشن LINE کنترل کند. کاربر می‌تواند از این ویژگی استفاده کند و پیام‌هایی برای دستگاه بفرستد. پیام‌هایی نظیر «پخش آهنگ برای مهمانی» و یا «قطع موسیقی بعد از یک ساعت». با قابلیت «LGHomeChatTM» دستگاه Music Flow می‌تواند با انجام کارهایی مثل تنظیم هشدار و یا یادآور رویدادها به عنوان دستیار خصوصی شما کار کند.

LG-HS7

آقای بیونگ-هون مین، نائب رئیس و مدیر بخش CAV سرگرمی خانگی شرکت ال‌جی، می‌گوید: “انعطاف‌پذیری و کیفیت Music Flowتجربه‌ای متفاوت از آنچه سیستم‌های صوتی تا کنون ارائه کرده‌اند را به ارمغان می‌آورد. با قابلیت وای‌فای و کیفیت بالای صدای خروجی، سیستم  Music Flow عصاره‌ای از آنچه که یک سیستم صوتی باید در قرن بیست و یکم باشد است.”

بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES واقع در مرکز همایشات لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204، از 16 تا 19 دی‌ماه می‌توانند Music Flow شگفت‌انگیز شرکت ال‌جی را از نزدیک ببینند.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*