تبلت اندرویدی نوکیا N1 هفتم ژانویه در چین عرضه خواهد شد

چندی پیش بود که نوکیا با معرفی یک تبلت اندرویدی قدرتمند با نام Nokia N1 باز هم به میدان آمد و توجه همگان را به خود جلب نمود.اکنون نوکیا قرار است در تاریخ ۷ ژانویه این تبلت را در کشور چین با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه کند.

نوکیا برای شرکت در مراسم رونمایی از N1 در چین مسابقه‌ای را ترتیب داده که به ۸۰۰ نفر از برندگان آن بلیط شرکت در این کنفرانس را عرضه می‌کند.

nokian1-12-1

ازجمله مشخصات سخت‌افزاری Nokia N1  می‌توان به صفحه‌نمایش ۷٫۹ اینچ با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل که با صفحه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود ، پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای ایتل اتم Z3580  با سرعت پردازشی ۲٫۳ گیگاهرتز ،حافظ رم ۲ گیگابایتی ، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی ، دوربین ۸ مگاپیکسلی ،دوربین دوم (سلفی) ۵ مگاپیکسلی ، اندروید ۵ آبنبات چوبی ، باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپری و… اشاره کرد.

همچنین ، N1 اولین تبلتی است که از USB-C با قابلیت چرخاندنی و دو رو (reversible) استفاده می‌کند. با این قابلیت کابل یو اس بی را از هر طرفی می‌توانید به درگاه آن وارد کنید و نیاز به چرخاندن آن نیست.

اندازه صفحه نمایش، بدنه یکدست و آلومنیومی این تبلت نیز در نگاه نخست خریدار را به یاد آیپد مینی می‌اندازد.این تبلت 7 ژانویه 2015 طی مراسمی در چین به‌ صورت رسمی توسط نوکیا معرفی و پس از آن عرضه خواهد شد.

منبع : Phone Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*