آيفون 5 يک زن چيني پس از 40 دقيقه مکالمه منفجر شد و او را راهي بيمارستان کرد !

chinese woman injures eye as apple iPhone 5 explodes

در حالیکه شرکت اپل به شدت در تلاش است تا به مشتریان چینی خود در مورد عدم استفاده از شارژرهای غیراصلی هشدار دهد، خبری در مورد انفجار یک اسمارت فون آیفون ۵ دیگر منتشر گردید، البته این بار پای یک شارژر در میان نیست. خبر می رسد که خانمی چینی با نام Li در حال مکالمه با دوست خود بوده (حدود ۴۰ دقیقه) که احساس می کند صفحه نمایش آیفون بیش از حد گرم شده است. او تلاش می کند که به مکالمه خود پایان دهد، اما تاچ صفحه کار نمی کند. بعد از آن دستگاه منفجر می شود.

 
این انفجار باعث شد که قطعات موبایل به درون چشمان وی پرتاب شوند و وی راهی بیمارستان گردد. البته خوشبختانه وی مورد درمان قرار گرفت و خطر جدی او را تهدید نمی کند. او اشاره می کند که پیش از این آیفونش زمین خورده و گوشه صفحه شکسته بوده است. اما موبایل هنوز قابل استفاده بوده و کار می کرده.
 
    هنگامی که وی به دستگاه نگاه می کند، متوجه می شود که صفحه لمسی از کار افتاده و وی نمی تواند تماس را قطع کند. بعد از چند بار تلاش، صفحه منفجر می شود. 
 
لی می گوید احساس کرد تکه های ریزی به سمت چشمانش پرتاب شدند. «من نمی توانستم چشمانم را باز کنم.» هم اتاقی اش وی را به بیمارستان می رساند و دکتر او را با کره چشمی خونین و ملتهب معاینه می کند، و متوجه می شود که کره چشم با شیئ نوک تیزی خراش برداشته.
 
نمایندگی اپل در واکنش به این گزارش گفته است که این حادثه نیازمند بررسی های بیشتر است و نمی توان آن را به صورت عادی تحت گارانتی محصول پوشش داد.
 
اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این هم یک مرد چینی به دلیل شوک الکتریکی آیفون ۴ به کما رفته بود و پس از آن یک زن مهماندار هواپیمای چینی هم با وضعیت مشابهی فوت کرد. البته گفته می شود که در هر دو حادثه شارژرهای تقلبی مقصر بوده اند.
 
اپل در پاسخ به این اتفاقات، صفحه ویژه ای را به وبسایت چینی خود اضافه کرد که به کاربران در خصوص شارژرهای آیپد و آیفون اخطار لازم را می داد. همچنین به تازگی طرحی را شروع کرده که در تمام فروشگاه های خود با تخفیف ویژه و قیمت ۱۰ دلار، شارژرهای تقلبی را با نمونه های اصلی معاوضه می کند.
منبع : phonearena

 

Chinese woman injures eye as Apple iPhone 5 explodes
 
With Apple trying desperately to inform its Chinese customers about the dangers of using third party chargers, another news story comes out of China about an exploding Apple iPhone 5. This time though, a charger wasn't involved. A woman whose family name is Li, came to work and was using her iPhone to make a call with a friend that was lasting about 40 minutes. Feeling the screen of her phone getting warm, she tried to end the call, but the touchscreen was not responding. Then, the iPhone 5 exploded.
 
Li says that she could not open one of her eyes following the explosion, and felt debris going into her eye. The doctor noticed a mark on her eye, which was made by some material that had scratched her. Additionally, her eye was also red and inflamed.
 
The victim told Chinese media that she had purchased her Apple iPhone 5 in September 2012. She had dropped the phone once, which left a small dent in the top right corner of the screen where it exploded. She said though, that the phone was usable despite a small drop in responsiveness where the dent was. She also said that she was not expecting any compensation from Apple, but she did wonder why her friends' less expensive phones with a similar screen problem, didn't explode.
 
Apple's after-sales service department told Da Lian Evening News that it will investigate, but that the explosion would not normally be covered under the handset's warranty. Earlier this year, a Chinese flight attendant was killed by a lethal shock that came from her Apple iPhone 5 when she answered a call while the device was recharging.  

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*