انتشار تصاویری منتسب به گلکسی اس 6 سامسونگ با همان طراحی تکراری !

تصاویر جدید منتسب به گلکسی اس 6 سامسونگ منتشر شده که ویژگی های جدیدی در مقایسه با پرچمداران پیشین این کمپانی دارد که از جمله آن ها میتوان به قاب پشتی آلومینیومی، قاب جلویی پلاستیکی و استفاده از رنگ های شادتر همانند زرد اشاره کرد که هرکدام مزیت ها و نقایص خاص خود را دارند اما گذشته از تغییراتی که سامسونگ در این تلفن ایجاد کرده است شاید بهتر باشد کمی هم به طراحی ظاهری آن بپردازیم!

به نظر شما طراحی سری Galaxy S اندکی قدیمی و یکنواخت نشده است؟ در صورتی که این تصاویر متعلق به گلکسی اس ۶ باشد واقعا نمیتوان تفاوت زیادی میان طراحی آن با گلکسی اس ۴ یا اس ۵ قائل بود! شاید عده ای از طرفداران سامسونگ معتقد باشند که گرد کردن گوشه ها و زاویه ها، باریک تر کردن بدنه محصول یا تغییرات جزیی در طراحی قاب پشتی مانند گلکسی اس ۵ به نوعی خلاقیت محسوب شوند اما اگر واقعا بدون تعصب به محصول جدید سامسونگ نگاه کنید باز هم آن را قابل تحسین میدانید؟

galaxy-s6-1

دکمه  فیزیکی Home  مثل همیشه با همان طراحی و نه بزرگتر نه کوچکتر در این تلفن قرار داده شده، حاشیه های اطراف نمایشگر در حقیقت وحشتناک به نظر میرسند! واقعا هیچ ظرافت، شیک بودن و یا طراحی که لیاقت یک پرچمدار باشد را در این محصول شاهد نیستیم که فقط و فقط میتوانیم امیدوار باشیم که این تصویر واقعا متعلق به Galaxy S6 رویایی سامسونگ نباشد!

پیش از این تصاویری منتسب به گلکسی S6 منتشر شد که نشان از استفاده از بدنه‌ی آلومینیومی در آن داشت.

درباره مشخصات سخت افزاری این محصول هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست یا شاید بهتر است بگوییم اطلاعاتی بسیار متناقض و عجیب و غریب در خبرگزاری ها منتشر شده که از جمله آن ها میتوان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p، پردازنده نسل گذشته کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۰۱ اشاره کرد که مشخصات ضعیفی نیستند اما قطعا لیاقت حضور در پرچمداری از پرچمداران ۲۰۱۵ را ندارند!

شایعاتی درباره تولید یک نسخه Edge برای گلکسی اس ۶ نیز پراکنده شده است که محصولی با نمایشگر منحصر بفرد خانواده Edge و نمایشگر ۵٫۳ اینچی با کیفیت QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، فضای رم ۴ گیگابایتی خواهد بود حال آنکه هیچکدام از این شایعات توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده است و در حد و اندازه یک شایعه باقی مانده اند.

سامسونگ این روزها شرایط بسیار سختی را تجربه میکند و سود فروش این کمپانی به میزان قابل توجهی نسبت به سال گذشته پایین آمده است و پرچمدار ۲۰۱۵ سامسونگ میتواند فرشته نجات یا تیر خلاصی بر پیکر نیمه جان این کمپانی باشد! در صورتی که واقعا پرچمدار سامسونگ چنین مشخصات و طراحی ظاهری داشته باشد به نظر شما میتواند سال آینده را دوام آورد؟ نظر شما درباره Galaxy S6 چیست؟

منبع: Phone Arena