فوکوس : سال ۲۰۱۴ از دریچه دوربین عکاسان ( قسمت دوم )

اید اعتراف کنیم در سال ۲۰۱۴ اتفاقات بد خیلی بیشتر از اتفاقات خوب یودند و با خبرهای ناراحت کننده و ناآرامی های زیادی در کشورهای مختلف روبرو شدیم.از فراگیر شدن بیماری ابولا که جان بسیاری از آدم ها را گرفته تا جنگ و درگیری و مرگ چندین انسان سیاهپوست در میسوری آمریکا . سال ۲۰۱۵ با مشکلاتی از این دسته آغاز شد و همچنان ادامه دارد .سعی می کنیم در عکس های مختلف به صورت مختصر به آنها بپردازیم.دیروز با قسمت اول این مجموعه در خدمت شما بودیم و اکنون نوبت به تصاویر قسمت دوم رسیده است ، با گجت نیوز همراه باشید.

کشیشی که در یک دستش صلیبی را گرفته و در دست دیگرش سپر دارد در درگیری های داخلی اوکراین

” جف بزوس ” رییس و مدیرعامل آمازون  نمونه ی پخته شده ی سوسک حمام را در صد و دهمین  فستیوال سالیانه جستجوگران شام در  نیویورک در دستش گرفته است .

یک تصویر هوایی از منطقه ای در نزدیکی واشینگتن که در ۲۴ مارس گرفته شده و ریزش بخشی از زمین و کشته شدن ۴۳ انسان را نشان می دهد .

” شی پینگ ” یک پرورش دهنده ی زنبور عسل که توسط بیش از ۴۶۰٫۰۰۰ زنبور پوشیده شده است و وزنی برابر با ۴۵ کیلوگرم به وزنش اضافه شده است .

” مایکل فلپس ” پس از ۲ سال دوری از مسابقات . در حال انجام دومین مسابقه ی خودش در شنای ۵۰ متر آزاد در آریزونا .

گارد ساحلی کره جنوبی  و تیم نجات غریق در حال تلاش برای نجات جان ۴۷۶ دانش آموز و مسافر قایق گردشگری که به زیر آب رفته است . در این حادثه ۲۹۵ نفر جان خودشان را از دست دادند

مردی در ساحل و در حال دعا کردن برای نجات جان مسافران قایق گردشگری در کره جنوبی

نمایی از بالا به گیرنده های انرژی خورشیدی  و دیگ بخار در سیستم  مولد الکتریکی خورشیدی واقع در یکی از بیابان های کالیفرنیا . این نیروگاه یکی از بزرگترین نیروگاه های تبدیل انرژی خورشیدی به الکتریکی محسوب می گردد.

دریافت کننده مدال افتخار با گذاشتن دست مصنوعی  بر قلبش وفاداری و علاقه ی خود به وطنش را در واشینگتن نشان می دهد . این مرد دست خودش را در جنگ با افغانستان و توسط انفجار نارنجک از دست داده است .

با این عکس اکثر ما ایرانی ها آشنایی داریم . این عکس توسط خبرگزاری ایسنا ثبت شده است و مادر داغداری ( مریم حسین زاده ) را نشان می دهد به همراه همسرشان که در حال باز کردن طناب از گردن قاتل فرزندشان هستند . آنها در آخرین لحظات قبل از اجرای قصاص محکوم را بخشیدند .

منبع : 1pezeshk

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*