بهترین اسمارت فون های چینی معرفی شده در سال 2014

گوشی ها و فبلت های اندرویدی چینی راه یکساله را یک شبه طی کرده اند و در مدت زمان بسیار کمی به پیشرفت های زیادی دست یافته اند. برندهایی همچون شیائومی به سرعت توانستند خود را در سطح برترین تولید کنندگان جهان قرار دهند و مدل و طراحی آن به طور ویژه ای مورد توجه مردم قرار گرفت. لنوو دیگر شرکت چینی نیز با تولید گوشی های با قدرت و زیبا در کنار خرید موتورولا، خود را علاوه بر چین در سطح بین المللی مطرح  نمود طوری که همکنون سومین تولید کننده گوشی در جهان محسوب می شود. هواوی نیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی جهان توانسته در زمینه گوشی راه خود را به بازار آمریکا باز کند.

کشور چین نیز با داشتن جمعیتی برابر ۱٫۳۷ میلیارد نفر یکی از بزرگترین بازارهای جهان محسوب می شود و رشد خرید آن حتی از آمریکا نیز پیشی گرفته است. در کنار شرکت بیشتر شناخته شده فوق، شرکت های چینی دیگری وجود دارند که علاوه بر قیمت بسیار پایین، گوشی های با کیفیتی تولید می کنند. پس اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی های چینی را دارید بهتر است یکی از گوشی های موجود در لیست ما را انتخاب نمایید.

شماره ۲۰: Huawei Ascend G7

قیمت: ۳۰۰ دلار

71cXWJEO97L._SL1500_

هواوی اسند جی ۷ دارای بدنه آلومینیومی و با طراحی پر زرق و برق و شکیلی دارد ولی تمام چیزی که این گوشی دارد درباره ظاهر آن نیست. گوشی دارای پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگن ۶۱۰ است و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی آن دارای رزلوشن ۷۲۰p است. این گوشی همچنین از شیکه انتقال دیتای ۴G LTE ساپورت می کند. اسند جی ۷ با مجهز به دو آنتن می باشد و باتری آن نیز ۳۰۰۰ میلی آمپری است که تا ۱٫۲ روز بطور استند بای آماده به کار باقی می ماند علاوه بر آن گوشی به حالت ذخیره انرژی نیز تجهیز شده است. اندورید این ساخته هواوی از نوع کیت کت ۴٫۴ با رابط کاربری EMUI 3.0 می باشد. پیش بینی می شود آخرین آپدیت اندروید موسوم به آبنبات چوبی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شود.

شماره ۱۹: Xiaomi Redmi 1S

قیمت : ۱۷۰ دلار

redmi

گوشی شیائومی ردمی (RedMi) جانشینی برای ردرایس ۱۳۰ دلاری محسوب می شود که دارای ویژگی هاو آپگریدهای بسیار بهتری نسبت به آن است. بر خلاف بکارگیری پردازنده مدیا تک ۱٫۵ گیگاهرتزی، در ردمی از پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگن ۴۰۰ با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتزی استفاده شده است. مابقی مشخصات شامل صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی IPS است که رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ با یک گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی آن نیز برابر ۸ گیگابایت می باشد. باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری و دوربین آن نیز دارای کیفیت ۸ مگاپیکسل است. اندروید گوشی نسخه ۴٫۳ و رابط کاربری آن نیز MIUI v5  می باشد.

شماره ۱۸: Vivo XShot

قیمت: ۶۰۰ دلار

vivo

گوشی Vivo XShot یک گوشی دوربین محور است که دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p است که دارای دو نسخه است. ورژن اول آن دارای پردازنده اسنپدراگن ۸۰۰ با گیگ رم و دیگری با پردازنده اسنپدراگن ۸۰۱ و با سه گیگ رم است. اما مهمترنی بخش این گوشی دوربین آن است. گوشی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که دارای نسل دوم سنسور ۶ عنصره سونی با لنز با فاصله کانونی f/1.8 است. این گوشی دارای کلید فیزیکی نه چندان معمول دو مرحله ای برای عکس برداری است و دوربین قادر به ضبط تصاویر ۴K است. دوربین جلویی آن نیز ۸ مگاپیکسلی با سنسور واید (تا ۸۴ درج) و لنز فاصله کانونی f/2.4 است.

شماره ۱۷: Vivo Xplay 3S

قیمت: ۶۱۵ دلار

vi22

گوشی Vivo Xplay 3S در ابتدای سال جاری عرضه شد که می توان آن را به عنوان اولین گوشی با صفحه نمایش Quad HD است. صفحه نمایش ۶ اینچی آن دارای وضوح فوق العاده ای است و تراکم پیکسلی آن ۴۹۰ پیکسل در هر اینچ است. داشتن پردازنده اسنپدراگن ۸۰۰ در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. اسپیکرهای استریو و ساپورت از شبکه LTE از دیگر ویژگی های آن است. دوربین آن ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور با دیافراگم F1.8 است و وضبط ویدئوهای آن با کیفیت ۱۰۸۰p است. دوربین جلویی آن نیز از نوع واید و دارای کیفیت ۵ مگاپیکسل است. این گوشی همچنین به سنسور اثر انگشت مجهز است که در پشت Xplay 3S قرار گرفته است.

شماره ۱۶: Xiaomi Redmi Note

قیمت: ۲۳۰ دلار

Xiaomi-Redmi-Note

ردمی یکی از گوشی های محبوب در چین و شرق آسیا محسوب می شود که کاملا مقرون به صرفه است و شیائومی با شناخت این استقبال سریعا نسخه دیگری را به خانواده ردمی اضافه کرد که مدل بزرگتری از ردمی اصلی محسوب می شود. ردمی نوت گوشی ۵٫۵ اینچی است که دارای رزلوشن تصویری ۷۲۰p است و به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6592 مجهز شه است. دوربین ردمی نوت نیز ۱۳ مگاپیکسلی و به عنوان یک فبلت قیمیت بسیار خیره کننده دارد و می توان آن را رقیبی قدرتمند برای سر نوت سامسونگ دانست.

شماره ۱۵: UMi Zero

قیمت: ۲۱۹ دلار

UMi-Zero

اولین چیزی که در مورد Zero می توان به آن اشاره کرد نازکی این گوشی است که تنها ۶٫۴ میلی متر است. پردازنده این گوشی هشت هسته ای مدیاتک MT6592T  می باشد و رم آن نیز ۲ گیگابایتی است. بر خلاف مدل MT6592  ، مدل MT6592T  دارای سرعت بیشتری است و از پردازنده کورتکس A7 با سرعت ۲ گیگاهرتزی بهره می برد. این چیپ همچنین از پردازنده گرافیکی چهار هسته ای ۷۰۰ مگاهرتزی Mali 450 بهره می برد. دوربین UMi نیر پر قدرت و برابر ۱۳ مگاپیکسل است که دارای سنسور سوپر واید (عریض) سونی با لنز با فاصله کانونی f/1.8 است که با فلاش دوگانه ساپورت می شود. دوربین جلویی نیز دارای سنسور سونی است که ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. گوشی UMi Zero دارای اندروید کیت کت ۴٫۴ است که از باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری بهره می برد که دارای حالت شارژ سریع نیز می باشد.

شماره ۱۴: Huawei Ascend Mate 2

قیمت: ۳۰۰ دلار

android-huawei-ascend-mate-2-4g-image-press-630x354

گوشی اسند میت ۲ یکی از اولین گوشی های برتر هواوی محسوب می شود که توانست بازار آمریکا را تحت شعاع قرار دهد. همچنین نیت ۲ اولین گوشی بود که با قیمت ثابت و مقرون به صرفه ۳۰۰ دلار در تمام خرده فروشی ها عرضه گردید. این گوشی قابلیت اتصال به شبکه ۴G LTE را دارد و از چیپ پردازنده چهار هسته ای ساخت هواوی با ۱٫۶ گیگاهرتز سرعت بهره می برد که در کنار صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی خود قیمت بسیار منحصر بفردی دارد. رم گوشی ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی است. کیفیت پنل IPS آن برابر ۷۲۰p می باشد

شماره ۱۳: THL 5000

قیمت: ۲۵۰ دلار

THL-5000-3

یکی از شاخصه های مهم THL 5000 باتری پر قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپری آن است، که در کنار ضخامت ۸٫۹ میلی متری آن یک کار جسورانه محسوب می شود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن عالی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل می باشد که از نوع IPS می باشد. پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6592  می باشد که دارای سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز می باشد. پردازنده گرافیکی چهار هسته ای آن نیز Mali 450 می باشد. گوشی دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی از سونی و سنسور مدل Exmor RS که دارای لنز سوپر واید f/1.8  می باشد، و دوربین جلو نیز ۵ مگاپیکسلی است.

شماره ۱۲: OnePlus One

قیمت: ۳۸۰ دلار

oneplus-one

وان پلاس وان یکی از بهترین و در عین حال به صرفه ترین گوشی های بازار محسوب می شود که دارای تکنولوژی ساخت بسیار پیشرفته است. نسخه ۱۶ گیگاباتی این گوشی برابر ۲۹۹ دلار و نسخه ۳۲ گیگابایتی آن ۳۸۰ دلار قیمت دارد که فعلا به روش دعوت نامه ای فروخته می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به همراه پردازنده اسنپدراگن ۸۰۱ است. دوربین آن برابر ۱۳ مگاپیکسل و باتری این گوشی نیز دارای ظرفیت ۳۱۰۰ میلی آمپری است.

شماره ۱۱: Oppo Find 7

قیمت: ۵۸۰ دلار

oppo-find-7-white

مصالح سازنده با کیفیت بدنه ای زیبا و بسیار با کیفیت را ایجاد نموده است، این گوشی ۵٫۵ اینچی دارای کیفیت AHD است. پردازنده آن نیز از نوع اسنپدرگن ۸۰۱ است و در کنار ۲ گیگابایت رم دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می باشد. دوربین گوشی نیز برابر ۱۳ مگاپیکسل است. باتری آن نیز برابر ۲۸۰۰ میلی امپر است.

شماره ۱۰: Lenovo Vibe Z2 Pro

قیمت: ۷۳۵ دلار

2014-07-31-VibeZ2Pro-3

این گوشی فوق العاده و بسیار زیبا یکی از گوشی های مورد علاقه من است، لنوو وایب زد ۲ دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت  QHD یا همان ۲K است و ضخامت ان تنها ۷٫۷ میلی متر می باشد. این بدمه تمام آلومینومی در بر دارنده پردازنده چهار هسته ای ۲٫۵ گیگاهرتزی اسنپدراگن ۸۰۱ است و کیفیت دوربین آن برابر ۱۶ مگاپیکسل است.

شماره ۹: ZTE Nubia Z7

قیمت: ۶۹۹ دلار

The-ZTE-Nubia-Z7

گوشی زد۷ پکیجی است شامل صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت فوق العاده ۲K  (رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) در واقع پنل صفحه نمایش همان موردی است که در LG G3 و یا Find 7 Oppo پیاده شده است. همچنین پردازنده گوشی از نوع کوالکوم اسنپدراگن ۸۰۱ است و حافقظه رم آن نیز برابر ۳ گیگابایت می باشد که بسیار امیدوارنه به نظر می رسد، به مانند بسیاری از گوشی های چینی با کیفیت، دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل سونی Exmor RS که مجهز به تثبیت کننده تصویری (OIS) می باشد. لنز این دوربین نیز دارای فاصله کانونی f/2.0 می باشد که توسط دو فلاش LED ساپورت می شود. این دوربین قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۴K را دارد و اپ دوربین آن نیز بسیار مجهز به نظر می رسد.

شماره ۸ :IUNI U3

قیمت: ۴۳۰ دلار

IUNI-U3-03

اسمارت فون IUNU U3 یکی از با ارزش ترین گوشی هایی که می توانید با قیمت بسیار مناسب آن را خریداری نمایید. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD است (۲K با رزلوشن ۱۴۴٫ در ۲۵۶۰ پیکسل). این صفحه نمایش LTPS دارای تراکم پیکسلی بسیار قوی ۵۳۸ پیکسل در هر اینچ است. لبه های اطراف صفحه نمایش نیز بسیار با ظرافت و باریک است. جدای از صفحه نمایش فوق العاده می توان به چیپ پردازنده کوالکوم اسنپدارگن ۸۰۱ اشاره کرد که به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۳۰ و سه گیگابایت رم پکیج و ترکیبی عالی از سخت افزار را ارائه می دهد. در این گوشی نیز از دوربین ساخت دست سونی استفاده شده که دارای لنز f/2.0 به همراه تثبیت کننده تصاویر می باشد. باتری U3 نیز پر قدرت و دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر است که می تواند به راحتی تا یکروز کاری مشغول به سرویس دهی شود.

شماره ۷ : Huawei Honor 6

قیمت: ۳۷۰ دلار

Huawei-Honor-6

بارزترین خصوصیت Honor 6 باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری آن است، که قرار گرفته در یک بدنه با ضخامت ۷٫۵ میلی متر می باشد. پردازنده از نوع Kirin 920  می باشد که شامل هشت هسته پردازنده ( کورتکس A7 و کورتکس A15 ) به همراه پردازنده گرافیکی Mali T628 و ۳ گیگابایت رم این گوشی پر قدرت به نظر می رسد. گوشی در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده و دوربین آن متعلق به شرکت سونی (IMX214 )  بوده و دارای ۱۳ مگاپیکسل کیفیت با لنز f2.0 می باشد. دوربین جلویی آن نیز برابر ۵ مگاپیکسل با لنز f/2.4 می باشد.

شماره ۶: Huawei Ascend Mate 7

قیمت: ۶۰۰ دلار

Huawei-Ascend-Mate-7

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با بدنه کاملا فلزی است که در کنار پردازنده ساخت این شرکت ( هشت هسته ای کورتکس A7 و کورتکس A15) و همچنین سنسور اثر انگشت توانایی بالایی برای رقابت دارد. دوربین این گوشی نیز برابر ۱۳ مگاپیکسل و باتری آن نیز ۴۱۰۰ میلی آمپری است.

شماره ۵: Meizu MX4

قیمت: ۳۹۰ دلار

meizu-mx4111

گوشی با قدرت متوسط رو به بالا با قیمتی بسیار به صرفه، این گوشی هوشمند چینی دارای پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6595  به همراه دو گیگابایت رم است. ( کورتکس A17 با سرعت ۲٫۲ گگیاهرتز و کورتکس A7 با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز). دوربین این گوشی نیز برابر ۲۰٫۷ مگاپیکسل و ساخته دست سونی است. باتری MX4 نیز برابر ۳۱۰۰ میلی آمپر است ک به اندازه کافی قدرتمند هست و به راحتی یک و روز نیم استفاده را تضمین می نماید.

شماره ۴: IUNI U2

قیمت: ۱۶۰ دلار

i6

IUNI را می توان به عنوان سازنده باریک ترین و به صرفه ترین گوشی های جهان دانست. در معرفی گوشی شماره ۸ به مدل U3 همین سازنده اشاره شد. اما بهتر است بدانید گوشی U2 این شرکت با قیمت باورنکردنی ۱۶۰ دلار در دسترس است و به مان اندازه U3 شما را به هیجان وا خواهد داشت. پردازنده این گوشی از نوع کوالکوم اسنپدراگن ۸۰۰ با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز است که دارای سه گیگابایت رم است. صفحه نمایش این گوشی ۴٫۷ اینچی و با کیفیت فول HD است. گوشی با چنین قدرتی تنها ۱۶۰ دلار قیمت دارد که باورنکردنی است.

شماره ۳: Oppo N3

قیمت: ۶۵۰ دلار

23

این گوشی ۵٫۵ اینچی، دارای صفحه با کیفیت ۱۰۸۰p است. همچنین دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با کیفیت ضبط ۴K است که این دوربین قابلیت جالب چرخشی دارد. پردازنده پر قدرت چهار هسته ای ۲٫۵ گیگاهرتزی آن از نوع کوالکوم اسنپدراگن ۸۰۱ است که در کنار آن رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قرار دارند. این گوشی همچنین به اسلات میکرو SD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت مجهز است.

شماره ۲: Meizu MX4 Pro

قیمت: ۵۰۰ دلار

meizu-mx4-pro-product-screen

گوشی MX4 Pro را می توان نمونه پیشرفته تری از MX4 دانست که پیشتر در این لیست ما قرار گرفته است. MX4 Pro به طور کامل دارای بدنه ای فلزی است و صفحه نمایش آن ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۲K است. پردازنده آن اما چهار هسته ای و از نوع اکسینوز ۵۴۳۰ سامسونگ می باشد. در کنار این، گوشی به سه گیگابایت رم و یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی سونی IMX220 Exmor RS تجهیز گردیده است که با یک لابه از یاقوت کبود محافظت می شود. یک مورد قابل ذکر در این گوشی بکار گیری اسکنر اثر انگشت است که به ادعای سازنده عملکرد بسیار خوبی دارد. باتری این گوشی پر قدرت برابر ۳۳۵۰ میلی آمپر است.

شماره ۱: Xiaomi Mi 4

قیمت: ۳۸۰ دلار

Xiaomi-Mi-4-hands-on-and-official-press-photos

شیائومی را می توان یکی از شرکت های چینی دانست که روز به روز بازاری فراتر از چین را برای خود ایجاد می نماید و پیشرفت خوبی نیز در این زمین داشته است. پرچم دار اصلی این شرکت گوشی است موسوم به Mi 4 است که دارای صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p است که مجهز به پردازنده ای ۴ هسته ای با قدرت ۲٫۵ گیگاهرتز کوالکوم اسنپدارگن ۸۰۱ است. همچنین رم آن ۳ گیگابایتی و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. (مدل ۶۴ گیگابایتی نیز عرضه می شود) باتری آن نیز ۳۰۸۰ میلی آمپری است. این گوشی دارای دوربین عقبی به قدرت ۱۳ مگاپیکسل است. دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. این بزرگترین سازنده اسمارت فون در چین، توانسته است با رابط کاربری موسم به MIUI خود با عرضه اپل در چین رقابت کند. بهترین بخش این گوشی قیمت بسیار اندک ۳۸۰ دلاری آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بهترین و پر قدرت ترین و زیباترین و شکیل ترین و کارامد ترین و استاندارد ترین و معروف ترین و خوشکلترین و تاپ ترین و خلاصه از هر نظر که فکرشو که بکنید ، حتی برای پز دادن توی جمع ، فقط یک گوشی توی دنیا هست و هیچ گوشی ای هم به گرد پاش هم نمیرسه، تازه پردازنده اسنپدراگون8888899900000 هم روش نصبه و نسخه اندرویدش ماشمالامو 99999999 هستش معروف به بستنی چوبیه ژله ای ، و رم داخلیش 999 ترابایت هستش و صفحه نمایشش ۹۹۹۹۹k هستش و قابلیت نصب کارت sd تا پنج تیلیارد گیگابایت داره ، و صفحه نمایشه QQQQQHD فول اندر فول هم داره ، و باتریش هم تا ده سال شاررژ نمیخواد چون صد ملیارد امپر هستش و دوربینش بینهایت پیکسل هستش و باریکیش هم یک هزارمه میلیمتر هستش ، و اون گوشی ، گوشی ای نیست جز (( GLX ))
    بله تعجب نکنید جی ال ایکسه خودمون ، مید این وطن، با قیمته باورنکردنیه 900000000000000000000 مفته مفت، با گارانتیه طلایی ، جی ال ایکس در خدمته شما گیمر های عزیز و شما عزیزانی که زندگیتون رو وقفه شبکه های اجتماعی کردید، بخرید ضرر نمیکنید ، پز بدید ، کیف کنید و از زندگیه جدیدتون با GLX لذت ببرید.

  2. سلام باور کنید این گوشیها شاید خیلی بهتر از سامسونگ یا سونی یا اپل یا اچ تی سی باشند، باور کنید اونا هم چینی هستن و دارن پول مارک و برندشون رو میخورن،

  3. Huawei Ascend P7 رو یادتون رفته…!!!!

  4. سلام. به نظر شما one plus one بهتره يا huawei honor 6 ؟

  5. سلامی دیگه. این گوشی البته به نطر شما قابل رقابت و مقایسه با سری نوت و اس سامسونگ والبته نوت 4 هستش ؟واین سیانوژن که میگن چیه ؟وتولیست دریافت اندروید 5 هستش یا نه ؟
    اگه خودتون بودید این گوشی رو می خریدید؟
    باتشکر

  6. باسلام خدمت همه ی زحمت کشای سایت .می خواستم ببینم تصویر اول صفحه کدوم برند و چه مدلی ؟یا فقط طرح
    مفهومیه ؟ ایشالله سوالای بعدیمم ازتون می پرسم