پرچم دار جدید HTC در CES 2015 معرفی نخواهد شد ، منتظر دیزایرهای جدید باشید

برخلاف شایعات روز گذشته ، اچ تی سی جانشین One M8 را در نمایشگاه CES 2015 معرفی نخواهد کرد. در حالی که اچ تی سی برای یک کنفرانس خبری در تاریخ ۵ ژانویه برای خبرنگاران دعوتنامه ارسال کرده است، مشخصات گوشی HTC Hima در تست‌های AnTuTu مشاهده شده اما در هر صورت در این تاریخ شاهد Hima نخواهیم بود.

always-desire-more-teaserگزارش‌های خبری نشان می‌دهند اچ تی سی در CES 2015 از مدل‌های جدید Desire خود رونمایی خواهد کرد. این خبر تعجب برانگیزی نیست زیرا در سال‌های گذشته نیز One M8 و One M7 را در نمایشگاه CES ندیده بودیم. اچ تی سی پرچمدارهای سری One خود را در نمایشگاه MWC بارسلون رونمایی کرده بود. ممکن است اچ تی سی در حال برنامه ریزی یک همایش مستقل برای رونمایی از پرچمدار سری One جدید خود باشد اما در هر حال دیزایر یا دیزایرهای جدید اچ تی سی را در CES امسال خواهیم دید.

براساس اطلاعات درز کرده گوشی میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی که با نام رمز A52 شناخته می‌شود باز هم مانند Desire Eye بر روی سلفی‌ها تمرکز کرده و در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل ۱۶ گیگابایتی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو خواهد داشت و مدل ۳۲ گیگابایتی به دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود این گوشی در نسخه دو سیم‌کارته نیز برای بازار آسیا عرضه خواهد شد.

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یعنی hima تو mwc 2015 بارسلون میاد؟

  2. خیلی سایت خوبی ای دارید

  3. منظور همون ۲۰۱۵ دیگه ؟ عنوان رو زدین ۲۰۱۴