ال جی و رونمایی از یک مانیتور جدید خمیده‌ با رزولوشن 4K

ال‌جی از قدیم الایام در تلاش بوده که در نمایشگاه‌های CES، یک قدم جلوتر از رقبایش باشد. امسال نیز تفاوتی با دوره‌های قبل ندارد و ال‌جی با دستی پر به پیشواز بزرگترین نمایشگاه کالای دیجیتال دنیا خواهد رفت.

 lg-1

ال‌جی امروز از مانیتور جدید التراواید با نسبت تصویر 21:9 خود رونمایی کرده که به تکنولوژی جدید ای ام‌دی به نام FreeSync مجهز شده است. این تکنولوژی به مانیتور اجازه می‌دهد که با تناسب هر چه بیشتر با کارت گرافیک از مشکلات تصویری در حین بازی‌های سنگین چون عدم حرکت نرم تصاویر و یا کاهش فریم ریت بکاهد.

ال‌جی می‌گوید که این نخستین باری است که این ویژگی در یک مانیتور التراواید به کار می‌رود.

مدل 34UM67 (تصویر بالا) همچنین دارای قابلیتی به نام Black Stabilizer است تا سیاهی‌های موجود در تصویر را روشن‌تر کند و تکنولوژی Dynamic Active نیز می‌تواند میزان لگ را به حداقل برساند. البته برای استفاده از این مانیتورها باید توجه داشت که بازی شما با نسبت تصویر 21:9 متناسب خواهد بود یا خیر.

اما برای کسانی که علاقه ای به مدل‌های گیمینگ ندارند، ال‌جی گزینه‌های دیگری از این مانیتورها را نیز آماده کرده است. ال‌جی دو مدل صفحه نمایش 21:9 انحنادار با اندازه 34 اینچ را نیز برای CES امسال آماده کرده است. مدل 34UC97 به یک رزولوشن 3440×1440 پیکسل و زاویه دید 178 درجه تجهیز شده و طراحان، گرافیست‌ها و عکاسان قطعا از موهبت چنین محصولی بهره خواهند برد.

lg-2

مدل سومی با شماره سریال 34UC87M نیز تولید شده که به نظر کاربردی عمومی دارد و برای شغل‌های بیزینسی آماده شده است.

ال‌جی همچنین یک مدل 31 اینچی با شماره سریال 31MU97 نیز طراحی کرده که آن را Digital Cinema 4K مینامد و بر خلاف مانیتورهای معمول 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل، این مانیتور دارای رزولوشن 4096×2160 پیکسل می‌باشد. این مانیتور نسبت تصویر 21:9 را ندارد، اما به ادعای ال‌جی دارای وضوح بسیار بالای تصویری است.

ال‌جی جزئیاتی از قیمت و زمان ارائه هیچ کدام از این محصولات ارائه نکرده است.

منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*