مایکروسافت نوکیا ۲۱۵، ارزان ترین گوشی قابل اتصال

از زمانی که مایکروسافت، مالک بخش اسمارت فوت نوکیا شده، از تولید اسمارت فون های پرچم دار جدید به نفع دستگاه های مقرون به صرفه تر، جلوگیری کرده است. اکنون این رویکرد با رونمایی از نوکیا ۲۱۵، با قیمت ۲۹ دلار ادامه یافته به طوری که مایکروسافت اعلام کرده نوکیا ۲۱۵، مقرون به صرفه ترین اسمارت فون این روزهاست.

nokia-215-dual-sim-feat-1

بر خلاف سایر گوشی های ارزان، نوکیا ۲۱۵ می تواند اپلیکیشن هایی مثل فیس بوک، مسنجر، توییتر، موتور جستجوی بینگ، MSN ، آب و هوا و Opera mini را اجرا کند که برای نخستین بار به مالکان گوشی های همراه، فرصت مرور و اشتراک را در حال حرکت می دهد.

nokia-215-dual-sim-group-1

نوکیا ۲۱۵، تنها با ساپورت شبکه ی ۲G، در درجه ی اول بر بازارهای در حال ظهور، تمرکز کرده است. این گوشی، نمایشگر ۳۲۰ x 240 پیکسلی QVGA و ابعاد ۴.۲ اینچی را داراست و از دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی، چراغ قوه، ساپورت رادیوی FM و MP3 بهره می برد و می تواند به یک اسپیکر یا گوشی بلوتوثی متصل شود. مثل همیشه، مایکروسافت خواسته تا مردم زمان کمتری را برای شارژ گوشی تلف کنند، بنابراین اطمینان داده است که نوکیا ۲۱۵، می تواند ۲۹ روز در حالت آماده به کار شارژ داشته باشد. عرضه ی این گوشی به ترتیب از خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اروپا آغاز خواهد شد.

nokia-215-single-sim-group-1

منبع: engadget

درباره این نویسنده

ناهید سادات ریاحی ، زاده ی اردیبهشت ۶۹ و دانشجوی دکترای شیمی کوانتوم محاسباتی در دانشگاه شهید بهشتی است. او علاقمند به دنیای کوانتوم، تکنولوژی، فوتبال و موسیقی (رپ/راک) بوده و علاوه بر سردبیری دیپ لوک، به طراحی وب و نویسندگی در گجت نیوز، بیگ تم و ماهنامه جیبی GSM مشغول است. ( لینکدایناینستاگرام )