حتما ببينيد : ویدیو تبلیغاتی بسیار جالب ال جی برای تلویزیون های اولترا اچ دی

 شرکت ال جی برای تبلیغ تلویزیون Ultra HDTV اش دست به ساخت یک تبلیغ خلاقانه زده تا نشان دهد که این تلویزیون ها چقدر همه چیز را طبیعی و با کیفیت عالی نشان می دهند. این تبلیغ در واقع یک دوربین مخفی است که در شرکتی در کشور شیلی تهیه شده است.

آنها تلویزیون ۸۴ اینچی ال جی را به جای پنجره در طبقه بالای یک برج در یک دفتر نصب کرده اند. روی تلویزیون که حالا کاملا شبیه پنجره شده، تصویر شهر پخش می شود. به گونه ای که انگار در حال نگاه کردن به نمای شهر از پشت پنجره هستید.
در ادامه افرادی برای مصاحبه شغلی به این دفتر مراجعه می کنند. در میان مصاحبه شغلی ناگهان یک شهابسنگ عظیم از گوشه پنجره رویت می شود که به سرعت به سوی شهر حرکت می کند…
شهابسنگ با صدایی عظیم به شهر برخورد کرده و همه چیز را نابود می کند. کافی است خودتان جای آن افراد بدون اطلاع بگذارید که تصور می کنند از پشت پنجره شاهد یک فاجعه عظیم هستند.
واکنش و فرار این افراد در مواجهه با این صحنه، فوق العاده دیدنی است و آن را تبدیل به یکی از خاطره انگیز ترین تبلیغ های ویدیویی این شرکت نموده است.
ویدیو دوربین مخفی ال جی را از دست ندهید:

منبع : mirror

 

 Is this the world's scariest job interview? LG give job applicants the fright of their lives

Job applicants for a bogus LG Electronics job were given the fright of their lives as they watched a meteor strike tear up the world.

The company installed an 82-inch Ultra HD TV screen behind the interviewer and disguised it as a real window viewing the city below.

After installing hidden cameras around the room, LG then screened a meteor strike on the huge TV sending the four participants cowering behind their seats.

Several hidden cameras picked up their reactions which will be used in a TV advert in Chile.

The video starts with the slogan 'Reality or Ultra Reality?' as it shows workers setting up a bogus office with hidden cameras.

They installed the 82-inch television in a gap which made it look like a panoramic view onto the city below.

Applicants were then ushered into the room as the interview began in a formal manner before a bright light on the TV screen lit up the sky.

A gigantic meteor then came crashing down and wiped out the city as the interviewees cowered below their chairs.

But when they found out it was a joke – several failed to see the funny side.

The clip ends with the slogan 'The World's First 84 Inch Ultra HDTV'.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*