هونگچی S9

درخشش هایپرکار هونگچی S9 و شاسی بلند E115 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت

هایپرکار هونگچی S9 و شاسی بلند هونگجی E115 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 رونمایی شدند. در ادامه با مشخصات و امکانات این دو محصول لوکس چینی آشنا می‌شویم.

برند لوکس هونگچی که به گروه خودروسازی چینی فاو تعلق دارد در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 با محصولات جذاب خود نگاه بسیاری را به خود جلب کرد و به نوعی می‌توان گفت این استقبال مخاطبان به دلیل حضور کمرنگ برندهای معروف اروپایی در این نمایشگاه است. هونگچی فقط دو محصول در غرفه خود به معرض نمایش درآورد که همین دو محصول برای شناساندن این برند کافی بود. در ادامه با این دو محصول شرکت لوکس چینی آشنا می‌شویم.

هایپرکار هونگچی S9

هونگچی S9

نخستین محصولی که برند هونگچی در فرانکفورت به معرض نمایش گذاشت، هایپرکار S9 است که نخستین هایپرکار این برند محسوب می‌شود. این محصول کاملا به صورت بومی طراحی شده است و طبق گفته Xu Liuping، رئیس گروه فاو کانسپت هایپکار هونگچی S9 از قوای محرکه V8T هیبریدی بهره می‌برد. از این رو این خودرو به یک پیشرانه V8 توربوشارژ مجهز شده است که در کنار آن یک یا چند موتور الکتریکی نیز حضور خواهند داشت و در مجموع می‌توانند قدرتی معادل 1400 اسب بخار را تولید کنند.

طبق ادعای هونگچی، این هایپرکار قادر است ظرف مدت فقط 1.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن نیز 400 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. چنین ارقامی بدون شک بسیار خارق‌العاده محسوب می‌شوند، اما این محصول یک خودرو نمایشی نخواهد بود؛ زیرا رئیس گروه فاو چین از تولید انبوه این خودرو تا سال 2021 خبر داد و تا آن زمان به دست مشتریان خواهد رسید. هایپرکار هونگجی S9 دارای بدنه‌ای فیبر کربنی با درهای پروانه‌ای است که حتی برخی از منابع قیمت آن را تا 2 میلیون یورو پیش‌بینی کرده‌اند.

شاسی بلند هونگجی E115

هونگچی S9

شاسی بلند E115 که کاملا الکتریکی است دارای برد حدود 600 کیلومتر خواهد بود. هونگچی در خصوص این خودرو اعلام کرد E115 قادر است ظرف مدت کمتر از 4 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد، اما تاکنون جزئیات دقیقی از موتورهای الکتریکی و باتری‌های این خودرو منتشر نشده است. شاسی بلند E115 از تکنولوژی رانندگی خودکار سطح 4 نیز بهره می‌برد که البته نمای جلویی آن برای بیننده شاسی بلند رولزرویس کولینان را تداعی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اتفاقا خیلی هم خوبه چرا ظاهر بدی داره ؟؟!!!!

  2. واقعا زشت تر از این ماشین ها ندیدم

  3. من یبار سوار اینا بشم دیگه هیچی ازین دنیا نمیخام😐😐😕

  4. نسبت به کانسپت عای bmw و آوو دی که معرفی شدن اینا انگاری یه نسل عقب تر هستنند