بیانیه مطبوعاتی سونی : محصولات پوشیدنی معرفی شده در نمایشگاه CES 2015

با محصولات، سبک‌ها و شراکت‌های جدید SmartWear اعلام شده در نمایشگاه CES 2015، روند سونی در محصولات پوشیدنی شتاب می‌گیرد.

  • SmartWatch 3 شیک از جنس استیل ضدزنگ از فوریهٔ ۲۰۱۵ عرضه می‌شود
  • سرویس تحت وب Lifelog Web و API با دسترسی آزاد. نخستین مشارکت‌کنندگان If This Then That،‏ Withings و Habit Monster
  • معرفی نمونهٔ اولیهٔ مفهومی یک هدست همه‌کاره با حسگرهای بهینه‌شده برای دویدن: Smart B-Trainer

۵ ژانویهٔ ۲۰۱۵، CES، لاس‌وگاس- Sony Mobile Communications («Sony Mobile»)‏ -‏ Sony در نمایشگاه CES 2015 محصولات، شراکت‌ها و تجربه‌هایی جدیدی را برای مجموعهٔ در حال گسترش SmartWear خودش معرفی کرد: مدل شیک SmartWatch 3 از جنس استیل ضدزنگ، مشارکت‌های جدید Lifelog و دستگاه‌های پوشیدنی مفهومی شامل مدل اولیهٔ هدستی ضدآب با چند حسگر از Sony Corporation که برای بهینه کردن عملکرد و ارائهٔ آمار و دستورات هم‌زمان در پیست‌های دو، طراحی شده است.

کاز تاجیما، قائم مقام ارشد، رئیس برنامه‌ریزی و طراحی خلاقانهٔ تجربهٔ کاربری در Sony Mobile Communications گفت:

«رویکرد ما به فناوری پوشیدنی هوشمند، مبتنی بر بنیان‌های ساخت عمق و تنوع در تجربه‌های کاربری و ارائهٔ گزینه‌هایی با محصولات زیبا و کاربردی است. گسترش Lifelog هم از نظر API با دسترسی آزاد و هم از نظر دیدگاه ما به مفاهیم پوشیدنی جدید، به شرکای خلاق اجازه خواهد داد تا برنامه‌ها و سرویس‌هایشان را با پلت‌فرم ما یکپارچه سازند و با این‌گونه برای کاربرانمان دسترسی به غنی‌ترین و متنوع‌ترین اکوسیستم فناوری پوشیدنی،فراهم می‌آید.»

طراحی برای فناوری مدولار با SmartBand SWR10

Sony در CES سال گذشته برای نخستین‌بار SmartBand SWR10 را معرفی کرد. دستگاهی پوشیدنی برای ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته و کاملاً ضدآب۱ (دارای رتبهٔ IP58) علی‌رغم داشتن درگاه microUSB بدون پوشش. دستگاه پوشیدنی سبک‌وزن با ظاهر وزینی که برای نخستین‌بار رویکرد مدولار Sony را ارائه کرد- «مفهوم هسته» مستقل- که اجازه می‌دهد این فناوری در رنگ‌ها و سبک‌های گوناگون استفاده شود تا با سلیقه و ویژگی‌های فردی هر کاربر متناسب شود.

Sony Mobile در طول سال گذشته و به منظور ایجاد کلکسیونی برای دستگاه‌های Sony SmartWear با طراحان خلاق و برندهای طیف سبک زندگی، مد و طراحی همکاری کرده است تا بتواند پوشاک سفارشی برای این منظور را بیابد. این طراحان شامل Jack Vartanian، ALTEWAISOME و Ted Baker بوده و به تازگی برند سبک زندگی بانوان، ROXY، هم به این جمع اضافه شده است.

رویکردی زیبا و خلاقانه- SmartWatch 3، اکنون از جنس استیل ضدزنگ

Sony پس از عرضهٔ SmartWatch 3، تازه‌ترین ساعت هوشمند Sony در پاییز با مشارکت Google،‏ از مدل جدید SmartWatch 3 از جنس استیل ضدزنگ رونمایی کرد که از ماه آینده در درجهان عرضه خواهد شد.

SmartWatch 3 زیبا از جنس استیل ضد زنگ با زیبایی ابدی برای داشتن حس و ظاهری ممتاز، با سلیقهٔ امروزی تطابق دارد. این ساعت دارای نمایشگر ۱٫۶ اینچی ۳۲۰×۳۲۰ پیکسلی TFT LCD Transflective برای قابل مشاهده بودن در نور شدید آفتاب بوده و مسلماً در برابر آب با رتبهٔ IP68 محافاظت شده است۲ و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود.

Sony همچنین برای گسترده‌تر کردن دامنهٔ سبک‌های پوشیدنی در دسترس، از نگه‌دارندهٔ SmartWatch 3 رونمایی کرد که از اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود و هم به کاربران و هم به شرکای ما اجازه می‌دهد تا SmartWatch 3 را با هر بند ۲۴ میلی‌متری استانداردی سفارشی کنند. SmartWatch 3 با داشتن قابلیت کارکرد به‌صورت ساعت مستقل، بازپخش موسیقی، فناوری حسگر هوشمند و حسگر GPS تعبیه‌شدهٔ داخلی، حتی بدون تلفن هوشمند مبتنی بر Android شما، وسیلهٔ جانبی مفید و سرگرم‌کننده‌ایست.

Golfshot و iFit دو توسعه‌دهندهٔ نرم‌افزاری هستند که در حال حاضر تجربه‌های Android Wear را برای عملکرد مستقل SmartWatch 3 ایجاد کرده‌اند. به ترتیب هم برای عملکرد در مسیر و هم برای برای ردیابی. از ژانویه همهٔ کاربران SmartWatch 3 بلافاصله به برنامه‌های ممتاز Golfshot و iFit دسترسی خواهند داشت.

Sony همچنین از مشارکت جدیدی با Virgin Atlantic خبر داد- دو شرکت با یکدیگر در زمینهٔ یافتن نوآوری‌ها با SmartWear، توسعهٔ راه‌حل‌های بی‌نظیر با استفاده از محصولات SmartWear برای پشتیبانی از فعالیت‌های عملیاتی وارتقاء تجربه‌های پشتیبانی از مشتریان برای مشتریان Virgin Atlanticهمکاری می‌کنند. خبرهای بیشتر در این زمینه در ماه‌های آتی منتشر خواهد شد.

Lifelog- الهام‌بخشیدن از طریق آمار برای هر کاربر Android

Lifelog برنامهٔ پرطرفدار Android است که از طریق فروشگاه Google Play قابل دانلود است، برای کمک به شما در تنظیم هدف‌هایتان، پایش پیشرفت و آشنایی بهتر با خودتان وتصمیم‌گیری‌های هوشمندتر در مورد سلامتی‌تان، سرگرمی و چیزهای بیشتر، ساخته شده است.

کاربران اکنون می‌توانند از طریق مرورگرشان در lifelog.sonymobile.com به Lifelog دسترسی داشته باشند. این رابط کاربری جدید تحت وبی است که از عملکرد API با دسترسی آزاد و تازه‌ترین فناوری‌های HTML5 برای تجربهٔ قابل مشاهدهٔ بیشتری، استفاده می‌کند. این سایت با هر اندازهٔ صفحه‌ای کار خواهد کرد، از تلفن هوشمندتان گرفته تا تبلت و تلویزیونتان- تنها کاری که باید انجام دهید ورود به سیستم با استفاده از حساب Sony Entertainment Network۴ خودتان است.

این قابلیت جدید بازتاب‌دهندهٔ استراتژی Sony برای آوردن منظم عملکرد و قابلیت‌های جدید به Lifelog برای به‌روز نگه‌داشتن تجربه‌ها تا سرحد امکان است.

ایجاد تجربه‌های جدید با اصول دسترسی آزاد

Sony با تعدادی از برنامه‌های سبک زندگی و سلامت همکاری می‌کند. بنابراین می‌توانید از سرویس‌هایی که پیش از این به آن‌ها علاقه‌مند بوده‌اید و نیز سرویس‌های جدید بیشترین بهره را ببرید تا تجربه‌های SmartWear و Lifelog خودتان را کامل کنید. به‌زودی Lifelog شما را قادر می‌سازد تا:

  • به منظور داشتن ارتباطی حسی بینLifelog و برنامه‌های موردعلاقهٔ‌تان بر روی IFTTT به دستورالعمل‌ها دسترسی داشته باشید.
  • با Habit Monster عادت‌های سالمی را بپرورید. بنابراین می‌توانید در Lifelog دربارهٔ خودتان بیشتر بدانید.
  • از تحلیلگر هوشمند بدن Withings و دستگاه‌های متصل آن استفاده کنید تا وزن، شاخص تودهٔ بدنی (BMI) و چربی بدن را پایش کنید.

یاسوهارو نومورا، رئیس برنامه‌ریزی تجربه در Sony Mobile Communications گفت:

« Lifelog از طریق ارائهٔ آمار و اطلاعات الهام‌بخش است و نخستین شرکای ما در جان بخشیدن به آن با روش‌های جدیدی کمک می‌کنند. ما به‌طور مشخص پلت‌فرم Lifelog را بر اساس اصول دسترسی آزاد با قابلیتی طراحی کردیم که به‌گونه‌ای بی‌سابقه به برنامه‌نویسان برای ساخت تجربه‌های جدید و دسترسی به اکوسیستم Sony کمک کند. سال بسیار هیجان‌انگیزی پیش رو خواهد بود.»

کاوش مفاهیم جدید فناوری پوشیدنی و فناوری حسگر وابسته به زمینه

Sony Corporation بر اساس عرضهٔ کیت نرم‌افزاری ویژه برنامه‌نویسان، برنامه‌های جدیدی را برای مدل اولیهٔ فعلی به اشتراک می‌گذارد، SmartEyeglass مدل برنامه‌نویسان همراه با سبکی جدید و مفهومی، اتصال SmartEyeglass! یک ماژول نمایشگر لنز تکی برای اتصال به عینک‌های معمولی که به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد برنامه‌هایی برای سرگرمی و عملکرد ایجاد کنند.

علاوه بر این Sony Corporation مدل اولیهٔ Smart B-Trainer را معرفی کرد. دستگاهی به سبک هدست همه‌کاره و ضدآب با قابلیت چندحسگر که مخصوصو دوندان ساخته شده است. مدل اولیهٔ فعلی دارای حافظهٔ داخلی است و هدایت صوتی و همچنین بازپخش موسیقی، پیشنهاد هوشمند مناسب‌تری آهنگ برای همراهی با دوندگان در حین تمرین را ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*