به رئیس سلام کنید : Boss Phone اولین گوشی 7 اینچی جهان !!!

بله هم تیتر درست وارد شده و هم کمپانی سازنده این گجت 7 اینچی آن را اسمارت فون خطاب کرده است ! درست است که این روزها همه به سمت گوشی های بزرگ گرایش پیدا کرده اند اما انصافا استفاده از یک گوشی 7 اینچی واقعا کار مشکلی است.این محصول که Boss Phone نامیده می‌شود، با اندروید 5 عرضه شده و کاملا شبیه به یک تبلت است!

The-Boss-Phone

کمپانی تولید کننده این محصول معتقد است که قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه این گوشی باعث شده تا امنیت آن بسیار بالا رفته و به هیچ وجه این گوشی عظیم الجثه هدف هکرها و نرم افزارهای خرابکار و یا حتی ویروس‌ها قرار نگیرد.

اما ویژگی‌ها و امکانات این رییس قبیله چیست!

The-Boss-Phone-6

این محصول با یک صفحه نمایش 7 اینچی و وضوح FHD عرضه شده است. قابلیت مکالمه در شبکه LTE، توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو، 16 گیگابایت فضای داخلی و یک باتری قدرتمند 3 هزار میلی‌آمپری از دیگر مشخصات این محصول است. قلب تپنده Boss پردازنده 8 هسته‌ای مدیا تک است.

The-Boss-Phone-2

تولید و عرضه اولیه این موجود عظیم، به سال 2013 باز می‌گردد. زمانی که این اسمارت فون امروزی، در قالب تبلتی با نام Neo3Do تولید و معرفی شد.

The-Boss-Phone-3

شما می‌توانید BossPhone را با قیمت پایین 275 دلار تهیه کنید. در تصویر زیر مقایسه این محصول را با پرچمداران معتبر این روزهای بازار مشاهده نمایید:

The-Boss-Phone-7

نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*