جزئیات رونمایی از سه محصول جدید شرکت Incipio در CES 2015

شرکت Incipio در نمایشگاه CES امسال از سه محصول جدید با نام های DIRECT Wireless Smart Outlet،  Light Bulb Adapter ، و Power Strip با خروجی های هوشمند یکپارچه رونمایی کرد.

هر سه این محصول از HomeKit پشتیبانی می کنند. این سه سازه که پریز هستند از نصب ساده ای برخوردارند و به کاربران اجازه می دهند تا وسایل خانه، چراغ ها، و دیگر آیتم های اطراف خود را که به هر یک از این 3 خروجی هوشمند زده شده اند کنترل کنند.

این سه محصول با پشتیبانی کیت خانگی آی او اس شرکت اپل میتوانند برای کنترل دستگاه ها و لوازم خانه بدون دخالت دست از طریق فرمان صوتی سیری سازگار شوند. آن ها همچنین می توانند از طریق اپلیکیشن همراه حتی وقتی کاربر از خانه دور است، دستگاه ها را کنترل نمایند. دستگاههای Incipio علاوه بر این از ویژگی هشدار مجاورتی نیز برخوردارند بدین معنا که زمانی که افراد بدان ها نزدیک می شوند دستگاه ها و لوازم را روشن یا خاموش می کنند. Wireless Smart Outlet و Wireless Smart Light Bulb Adapter هر دو 24.99 دلار و Wireless Smart Power Strip حدود 60 دلار قیمت خواهند داشت و هر سه آن ها تا سه ماهه دوم 2015 عرضه خواهند شد.

منبع: slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*