NuForce uDAC-3 : گجتي کوچک براي افزايش کيفیت خروجي صداي انواع ديوايس ها

NuForce uDAC-3

 شرکت NuForce که در زمینه سیستم های صوتی فعال است به تازگی از مدل جدید مبدل صوتی خود رونمایی کرده. این مبدل (uDAC-3) صوتی دیجیتال که با USB کار می کند سومین نسل از نوع خود محسوب می شود.

uDAC-3 از قسمت های مختلفی تشکیل شده که عبارتند از: یک گیرنده USB مجزا، یک مبدل دیجیتال و یک تقویت کننده هدفون با کیفیت. همه این قسمت ها در یک بدنه فلزی کوچک جمع شده تا برای کسانی که می خواهند از رایانه، لپتاپ یا حتی تبلت خود صدای خوبی دریافت کنند یک وسیله عالی و قابل حمل باشد.

NuForce uDAC-3

این مبدل صدای خوش ساخت از سیستم عامل های OS X، ویندوز ۷ یا ۸ و همچنین استریم مستقیم دیجیتال پشتیبانی می کند و بدون نیاز به هر گونه همگام سازی کافی ست آن را متصل کنید تا آماده به کار شود.

از دیگر مشخصات دستگاه، می توان به این موارد اشاره کرد:

کیفیت صدای 96kHz/24 bit، دو سطح کاهش دهنده دیجیتال نویز، کوپلینگ مستقیم، خروجی RCA، خروجی کواکسیال دیجیتال و یک خروجی هدفون ۸۰ میلی وات برای هر گوشی با مقاومت ۱۶ اهم. همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم این مبدل صوتی با USB کار می کند و قابلیت اتصال به USB 1.1 و USB 2.0 را دارد.

NuForce اعلام کرده که نسل جدید دستگاهش علاوه بر بهبود در مدارات داخلی به نرم افزار پیشرفته ای مجهز شده تا صدای شفاف و گسترده تری داشته باشد. uDAC-3 به قسمت ۱۲۵ دلار از هشتم مهر به فروش می رسد.

{photo}92/07/07/NuForce-uDAC-3{/photo}

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*