ایرانسل در فهرست 10 شرکت برتر ایران

 

 
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
 
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
 
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
 
رتبه بندی شركت‌های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*