گوگل دست به توليد یک وسیله سرگرمی مي زند

 

 
با رشد تکنولوژی، شرکت های بزرگ در حال توسعه محصولات جدید جهت حفظ سهم و تسلط خود در بازار هستند. مثلاً شرکت آمازون که تا همین چند وقت پیش به عنوان یک فروشنده اینترنتی فعالیت میکرد، حالا ابزار های کتاب خوان میسازد. یا اپل که تاکنون سخت افزار تولید میکرد، حالا رو به تولید محتوا نیز آورده است.
 
گوگل نیز که تا چند سال قبل بخش عظیمی از درآمد خود را مدیون موتور محبوب جستجوگرش بود، سعی کرده با توسعه سیستم عامل اندروید و به تازگی خرید شرکت موتورولا از این قافله پرسود عقب نماند. بر اساس شنیده ها گوگل در حال توسعه یک محصول جدید در زمینه سرگرمی است. کاربرد اولیه این محصول، پخش موسیقی در فضای داخلی ساختمان است اما مسلماً در زمان تولید انبوه کاربرد های وسیع تری خواهد داشت.
 
سازنده این دستگاه، شرکت موتورولا خواهد بود. البته گوگل تاکنون جزئیات زیادی از این دستگاه مرموز منتشر نکرده و تنها اعلام نموده که این دستگاه از طریق وای-فای به دستگاه های الکترونیکی موجود در خانه وصل میشود و فرمان های خود را نیز از طریق بلوتوث به سایر دستگاه ها منتقل میکند.
 
بر اساس اطلاعات درز کرده، این شرکت در ماه دسامبر سال گذشته میلادی از موسسه ارتباطات فدرال آمریکا، تقاضای مجوز جهت تست 252 دستگاه مجهز به بلوتوث و وای-فای را در خانه های کارمندان گوگل در شهر های کالیفرنیا، نیویورک و لوس آنجلس آمریکا در بین ماه های ژانویه تا جولای نموده است.
 
اگر شما در بین دوستان خود کسی از کارمندان گوگل را سراغ دارید، چطور است به بهانه تماشای فوتبال سری به خانه او بزنید و دزدکی نگاهی به این دستگاه اسرار آمیز بیندازید. شاید بتوانید مشخصات آن را برای ما هم بفرستید! 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*