نمایشگاه CES 2015 ، پربازدیدترین CES تاریخ !

نمایشگاه CES امسال توانست رکورد محبوب ترین نمایشگاه تاریخ خود را بشکند. این رویداد در مجموع شاهد بیش از 170 هزار شرکت کننده بوده که بیش از 45 هزار از این شرکت کننده ها از خارج از ایالت متحده بودند که سال گذشته این تعداد 160 هزار بازدیدکننده بوده است.

Gary Shapiro، مسئول برگزاری نمایشگاه و رییس اتحادیه کالاهای مصرفی (CEA) گفته است:

“نمایشگاه CES بسیار فراتر از سطح انتظارات ما بود. اختراعات و نوآوری‌ هایی که امسال شاهد آن بودیم از تنوع فوق ‌العاده ‌ای برخوردار بوده و از آب ‌و ‌هوا و کشاورزی گرفته تا صنعت حمل و نقل، سلامتی و امنیت را شامل شده است.”

در این گزارش اشاره شده که صعیف ترین سالهای CES به سال 2009 با کمتر از 130 هزار نفر بازدیدکننده بر می گردد.

این نمایشگاه هر ساله مخاطبان ویژه‌ ای را خواهد داشت که می‌توان به سازمان‌های امنیتی FCC ،FTC و … اشاره کرد که همواره از بازدیدکنندگان ویژه‌ این نمایشگاه به حساب می آیند.

 CES امسال علاوه بر سه سالن موجود در مرکز Convention Center لاس وگاس، سه حوزه دیگر را نیز در برداشت: Tech East، Tech West، و C Space. به گفته کارن چاپکا معاون اجرایی نمایشگاه سی اس و همچنین مدیر بخش راهبرد تجاری انجمن CEA، تفکیک حوزه ها و دقیق تر شدن روی هر طبقه بندی محصول باعث شد که امسال بیش از سال های گذشته شرکت کنندگان بتوانند از فناوری ها و محصولات مختلف در هر زمینه از چاپ سه بعدی گرفته تا واقعیت مجازی یا موبایل و خانه هوشمند را در کمترین زمان و با سهولت کامل دیدن کنند. تعداد استارت آپ هایی هم که امسال شرکت کردند (375 استارت آپ) نسبت به سال 2014 بیشتر شده بود (220 استارت آپ). ناگفته نماند که اولین نمایشگاه CES Asia هم قرار است امسال از 25 تا 27 ماه می در شانگ های چین برگزار گردد.

 منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*