مقایسه قدرت تلفن 4 هسته های LG X3


در اوایل هفته، مشخصات فنی تلفن جدید ال جی که قرار است در نمایشگاه MWC به نمایش عموم درآید به بیرون درز کرد. LG X3 قرار است دارای پردازنده قدرتمند و پرسر و صدای Tegra 3 باشد. حال امروز نتیجه آزمایش قدرت و بازده این تلفن فاش شده که حاکی از اختلاف قدرت آن نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی مانند Galaxy Nexus و Galaxy Tab است.


براساس این تصویر LG X3 P880 امتیاز 4412 را در آزمایش نرم افزار Quadrant به دست آورده است. همانطور که در تصویر نتیجه آزمایش مشاهده می کنید، X3 امتیاز بسیار بهتری نسبت به Galaxy Tab سامسونگ گرفته است و این نشان از قدرت دو برابری پردازنده 4 هسته ای Tegra 3 انودیا نسبت به پردازنده دو هسته ای گلکسی تب سامسونگ دارد.
LG X3 قرار است دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 720 در 1280، باتری 200mAh و حافظه ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 16GB باشد. X3 یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت دارد و مجهز به اسلات میکرو اس دی برای اضافه کردن حافظه ذخیره سازی گوشی است.
LG X3 همچنین مجهز به سیستم عامل اندروید 4 یا ساندویچ بستنی دوست داشتنی گوگل است. تا شروع نمایشگاه MWC 2012 زمان زیادی باقی نمانده و مطمئنا یکی از جذابیت های این نمایشگاه پرده برداری از ابزارهای پرتابل مجهز به پردازنده های 4 هسته ای Nvidia خواهد بود.
منبع: Slash Gear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*