کاربران ویندوز ۷ و ۸٫۱ ویندوز 10 را رایگان دریافت خواهند کرد

دقایقی پیش کنفرانس معرفی قابلیت های ویندوز ۱۰ مایکروسافت آغاز شد.ابتدای این مراسم مایکروسافت رسما اعلام کرد که ارتقاء به ویندوز 10 برای کاربران ویندوز ۷ و ۸٫۱ به رایگان انجام خواهد شد.

مایکروسافت با عرضه ویندوز 10 قصد جذب هر چه بیشتر کاربران جداشده از ویندوز و راضی نگه داشتن آن‌ها را دارد، به همین دلیل رایگان ارائه کردن آن یکی از بزرگ‌ترین اقداماتی خواهد بود که توسط مایکروسافت انجام می‌شود.

هنوز البته جزئیات این آپگرید مشخص نیست و احتمالا سخت افزار موردنیاز برای استفاده از ویندوز 10 و آپگرید به آن (به خصوص برای سیستم‌های قدیمی صاحب ویندوز 7) بعدا مشخص خواهد شد. اما بیش از همه روند ساده‌سازی این آپگرید مهم است تا کاربران بدون سر و کله زدن با ورژن های مختلف ویندوز 10، بتوانند به آسانی آن را انجام دهند.

تری مایرسون، معاون بخش سیستم عامل مایکروسافت ویندوز را نه تنها یک سیستم عامل که یک “سرویس” می‌داند. بخش بزرگی از این سرویس دهی به نقل از مایرسون “پشتیبانی مادام العمر” برای تمامی دستگاه‌های صاحب ویندوز است.

مایرسون می‌گوید که چنین اقدامی سبب خواهد شد تا توسعه دهندگان به هنگام تولید یک اپلیکیشن بتوانند اپلیکیشن خود را سازگار با تمامی دستگاه داشته باشند. هر اتفاقی که سبب آسان سازی روند کار توسعه دهندگان شود، عاملی برای افزایش تمایل آن‌ها به تولید اپلیکیشن و رضایت در سمت مشتریان نیز خواهد بود.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. free upgrade for the first year
    عجب آب زیر کاهیه این مایکروسافت!
    فقط first year رایگان!!!

  2. چه فایده ایران که تحریمه ما نمیتونیم دریافت کنیم. منظورم اونایی که ویندوز اورجینال دارن