“خبر ويژه” شبکه رایتل تهران فردا افتتاح میشود/آغاز واگذاری تجاری سیم کارت های نسل۳ در تهران

 

 
با برگزاری مراسمی، افتتاح شبکه مبتنی بر فناوری نسل سوم تلفن همراه و عرضه تجاری سیم کارت های رایتل در تهران از فردا آغاز خواهد شد.
 
پس از پیش ثبت نام محدود و ۴ روزه رایتل در تهران، عصر فردا شنبه ۲۹ بهمن، رایتل با برگزاری مراسمی در مرکز همایش های صدا و سیما، افتتاح رسمی شبکه مبتنی بر نسل۳ (3G) تهران و عرضه تجاری سیم کارت های خود را اعلام خواهد کرد.
 
پیش از این رایتل در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه اقدام به پیش ثبت نام سیم کارت های خود در شهر تهران کرده بود که پس از گذشت ۴ روز، از تکمیل ظرفیت خبر داده و ضمن اعلام تاریخ  ۲۹ بهمن، بعنوان زمان راه اندازی و عرضه تجاری شبکه تهران، مرحله دوم پیش ثبت نام سیم کارت های خود را به ۱۵ فروردین ۹۱ موکول کرده بود.
 
پیش از این و در ۱۹ دی ماه سال جاری، رایتل طی مراسمی آغاز عرضه تجاری سیم کارتهای دائمی و اعتباری خود در شهر کرج را اعلام کرد که البته تا کنون آماری در خصوص تحقق این موضوع از سوی رایتل و سازمان تنظیم مقررات و یا فعالان بازار اعلام نشده است. این در حالی است که شاهین آرپناهی ایستادگی در گفتگویی با خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) بر آغاز عرضه تجاری سیم کارت های این شرکت در کرج از تاریخ یادشده تاکید کرد و گفت: سرعت توزیع روز به روز افزایش می یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*