مشخصات Asus Transformer TF300T قبل از معرفی آن در کنفرانس جهانی موبایل به بیرون درز کرد

 

اوایل ماه جاری میلادی بود که عکس هایی از نسل بعدی Eee Pad ترانسفورمر ایسوس درون اینترنت رخنه کرد. تبلتی با نام صنعتی اختصاری TF300T که از همان ابتدا مشخص بود طبق روال سابق (ترانسفورمر با نام صنعتی TF101 و ترانسفورمر پرایم با نام صنعتی TF201) با نام خانوادگی ترانسفورمر به بازار عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات مندرج در صفحه مشخصات این تبلت جدید که توسط سایت لهستانی Tabletowo منتشر شده است، TF300T قرار است از سخت افزارهایی مانند پردازنده ۱.۲ گیگاهرتزی چهار هسته ای انویدیا تگرا 3، صفحه نمایش ۱۰ اینچی IPS با رزولوشن 1200 در 800 پیکسل و یک گیگابایت رم بهره مند گردد.
این عضو جدید خانواده ترانسفورمر همچنین قرار است ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۸ مگاپبکسلی (بدون فلش) داشته باشد. البته یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی در جلو و اسلات کارت حافظه میکرو SD هم خواهد داشت. سیستم عامل این تبلت هم قرار است اندروید 4‪.‬0 یا همان بستنی حصیری (Ice Cream Sandwich) باشد. این دستگاه در حالی که با ضخامت ۹.۹ میلیمتری خود از ترانسفورمر پرایم نازک تر است، با وزن ۶۴۰ گرمی اش از آن سنگین تر است.
ایسوس قصد دارد که تبلت TF300T را در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا (Mobile World Congress ‪-‬ MWC) در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی کند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*