آنتی ویروس مایکروسافت

آنتی ویروس مایکروسافت امسال به اندروید و آی او اس می‌آید

طبق گفته‌ی رسمی غول ردموندی، آنتی ویروس مایکروسافت امسال برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه خواهد شد. این اپلیکیشن، نسخه‌ی موبایلی Windows Defender خواهد بود که به صورت پیشفرض در ویندوز 10 فعال است.

قبول می‌کنم که یک متخصص حوزه‌ی امنیتی نیستم؛ بنابراین هر زمانی که به یک آنتی ویروس برای دسکتاپ یا موبایلم نیاز دارم، در اینترنت به دنبال آن می‌گردم. متاسفانه بسیاری از شرکت‌های ارائه کننده‌ی نرم افزارهای امنیتی، اطلاعات کاربرانشان را برای کسب درآمد بیشتر می‌فروشند. در سمتی دیگر،‌ برخی از آن‌ها چنین کاری نمی‌کنند؛‌ اما تا زمانی که کسی شما را هک نکرده متوجه این موضوع نخواهید شد.

حالا ظاهراً مایکروسافت در تلاش است راه حل امنیتی خودش را به شکل سراسری عرضه کند تا کاربران بتوانند چه در دسکتاپ و چه در گوشی‌های هوشمند خود از آن بهره‌مند شوند. Windows Defender راه حل امنیتی و نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت است که به صورت پیشفرض روی هر کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 وجود دارد،‌ اما این شرکت ردموندی اعلام کرده که قصد دارد آن را به پلتفرم‌های بیشتری نظیر اندروید و آی او اس نیز ببرد.

آنتی ویروس مایکروسافت در کنفرانس RSA رونمایی می‌شود

ما هنوز چیز زیادی در مورد نسخه‌ی موبایلی ویندوز دیفندر نیمی‌دانیم، ولی نیازی نیست برای کسب اطلاعات بیشتر مدت خیلی زیادی منتظر بمانید. این شرکت تأیید کرده است که هر دو اپلیکیشن را در کنفرانس RSA که هفته‌ی گذشته برگزار می‌شود معرفی خواهد کرد؛ بنابراین ما شانس این را داریم تا در این رویداد ببینیم که دیفندر در اندروید و آی اوس چگونه جلوی تهدیدهای امنیتی موبایلی را خواهد گرفت.

نکته‌ی حائز اهمیت دیگری که وجود دارد این است که نرم افزار آنتی ویروس موبایلی مایکروسافت برای انتشار در اواخر سال 2020 میلادی برنامه‌ریزی شده است. این بدان معناست که پروژه‌ی Defender موبایل قطعی شده است. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن، ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*