پیمان کارگر , رئیس شرکت خودروسازی اینفینیتی

پیمان کارگر رئیس جدید شرکت خودروسازی اینفینیتی شد

پیمان کارگر ، مدیر عامل سابق رنوپارس ایران، به عنوان رئیس جدید شرکت خودروسازی اینفینیتی – Infiniti ، برند لوکس نیسان منصوب شد.

در صنعت خودرو جهان، ایرانیان بسیار موفقی حضور دارند و فعالیت می‌کنند و پیمان کارگر یکی از ایرانیان موفق در حوزه صنعت خودرو محسوب می‌شود که توانسته از مدیرعاملی سابق رنو پارس ایران به ریاست جدید شرکت خودروسازی اینفینیتی برسد. گفتنی است اینفینیتی به عنوان برند لوکس شرکت خودروسازی نیسان محسوب می‌شود که محصولات لوکس این شرکت برای حضور در بازار آمریکا به تولید می‌رسند. در حال حاضر اینفینیتی با برندهای لوکسی چون لکسوس متعلق به تویوتا و آکورا متعلق به هوندا به رقابت می‌پردازد.

انتصاب پیمان کارگر به عنوان رئیس جدید اینفینیتی

پیمان کارگر

کارلوس گون، مدیر عامل اسبق گروه خودروسازی رنو نیسان با حواشی زیاد خود باعث شد تا به هر دو شرکت رنو و نیسان آسیب‌های زیادی وارد شود و در همین راستا مدیران ارشد نیسان به دنبال تغییراتی در ساختار مدیریتی خود بودند و پیمان کارگر را به عنوان رئیس جدید اینفینیتی برگزیدند. در همین راستا Christian Vandenhende، مدیر ارشد نیسان عنوان کرد جایگاه پیمان کارگر در حوزه صنعت خودرو به عنوان یک رهبر به تثبیت رسیده و اکنون با هدایت اینفینیتی می‌تواند آن را به سطح واقعی خود برساند.

نگاهی به رزومه کارگر

پیمان کارگر 53 ساله مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) خود را از مرکز آموزش عالی تجارت لندن دریافت کرده و از دانشگاه لیون فرانسه نیز موفق به دریافت مدرک کارشناسی علوم کاربردی شده است. سابقه فعالیت کارگر در گروه خودروسازی رنو نیسان به بیش از 23 سال می‌رسد و این ایرانی موفق توانسته است طی سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلفی از این گروه خودروسازی از جمله مهندسی، تولید، مدیریت پروژه، کیفیت، فروش، بازاریابی و توسعه تجارت فعالیت کند.

این رزومه موفق و گسترده کارگر باعث شد تا سرانجام به عنوان ریاست برند لوکس نیسان انتخاب شود. کارگر پیش از این در سمت ریاست منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند نیسان فعالیت داشت. شرکت نیسان انتظار دارد این ایرانی موفق با ارائه برنامه‌های متعدد بتواند محصولات این برند لوکس ژاپنی را متحول سازد. گفتنی است محصولات اینفینیتی طی سال‌های اخیر با افت محسوسی همراه بوده و باید به دنبال راهکاری برای جذب مشتریان بیشتری در بازار آمریکا باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*