تلفن هوشمند فوق باریک Eluga پاناسونیک، ضد آب با نمایشگر 4.3 اینچی

 


پاناسونیک از تلفن هوشمند فوق العاد ه باریک و جذاب خود با نام Eluga پرده برداری کرد. این گوش جذاب مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 4 یا Ice Cream Sandwich بوده و تنها 7.8 میلیمتر ضخامت دارد. وزن این گوشی ظریف، 103 گرم lمی باشد که در مقایسه با گوشی Galaxy S2 سامسونگ 10 گرم سبک تر است.
هنگام اجرای App ها Eluga هیچ مشکلی ندارد. کاربر می تواند به نرمی از یک برنامه خارج شده و سپس برنامه ای دیگر مانند دوربین گوشی را بدون تاخیر اجرا کند. تنها موردی که در این گوشی ناراحت کننده است استفاده از  اندروید نسخه 2.3 است که پاناسونیک قول داده تا فرا رسیدن نمایشگاه MWC آن را به اندروید 4.0 ارتقا دهد.
سرعت پردازنده دو هسته ای این گوشی نیز 1GHz می باشد. نمایشگر Eluga بزرگ است ولی روشن ترین نمایشگری نیست که تاکنون دیده ایم. رزولوشن نمایشگر OLED این گوشی qHD یا 960×540 پیکسل است.
ظاهر Eluga لوکس به نظر می رسد. هیچ دکمه اضافه ای بر روی آن وجود ندارد. تنها هنگامی که وارد قسمت های خاصی از گوشی می شوید دکمه های مجازی و لمسی پایین آن فعال می شوند. دکمه های فیزیکی این گوشی همگی در لبه دستگاه قرار دارند و به همین دلیل هنگام استفاده از گوشی دست شما دائما به این دکمه ها برخورد نخواهد کرد.
Eluga مجهز به NFC نیز می باشد. دوربین این گوشی باریک 8 مگاپیکسل بوده و کیفیت عکس هایش فوق العاده است. اگر تلویزیون پاناسونیک مجهز به اینترنت داشته باشید، می توانید هر آنچه را که بر روی گوشی مشاهده می کنید، را با استفاده از این ویژگی جذاب در تلویزیون نیز مشاهده کنید.
ویژگی جالب دیگر این گوشی این است که کاملا ضد آب است و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید حتی اگر در ظرف آب نیز شناور شود مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. Eluga می تواند تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب شناور بوده و فشار وارده را تحمل کند.
تا اینجای بررسی از همه ویژگی های پاناسونیک راضی بودیم ولی باید ببینیم که آیا پاناسونیک اندروید نسخه 4.0 را بر روی این گوشی نصب می کند یا خیر. امیدواریم این کمپانی تا نمایشگاه MWC به وعده اش عمل کند.
در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر این گوشی جلب می کنیم

گالري عکس(لطفا جهت نمايش عکس ها در سايز بزرگ کليک کنيد)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*