نگاهی به 5 محصول جدید ال جی در نمایشگاه MWC 2015

شرکت ال جی در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2015 از 5 محصول جدید خود که شامل چهار اسمارت فون Magna، Spirit، Leon و Joy و همچنین ساعت LG Watch Urbane بود رونمایی کرد ، در ادامه با معرفی این محصولات همراه گجت نیوز باشید .

lg-mwc-2015-2

lg-mwc-2015-1

شرکت الجی در مراسمی نه چندان مجلل و بزرگ، یکی از بهترین ساعت‎های هوشمند ساخته شده تاکنون را معرفی نمود. LG Watch Urbane بخاطر سیستم داخلی خاص خود (اولین ساعت هوشمندی که از LTE بطور پیشفرض پشتیبانی می‎کند) و پردازنده قدرتمند ، مسلما یکی از بهترین ساعت‎های هوشمند ساخته تاکنون می‎باشد. الجی همچنین از 4 گوشی جدید خود رونمایی کرد. دو تا از آنها در سطح میانه و نیمه حرفه‎ای و دوتای دیگر در سطحی پایین تر قرار دارند.

lg-mwc-2015

دو گوشی Magna و Spirit دارای صفحه نمایش خمیده هستند. البته خمیدگی آنها مثل چیزی که در LG G Flex 2 دیدیم نیست. ولی آنقدری خمیدگی دارد که به چشم بیاید. Magna دارای صغحه نمایش 5 اینچی و دوربین باکیفیتی با دقت 5 مگاپیکسل است درحالیکه Spirit به صفحه نمایش کوچکتری با ابعاد 4.7 اینچ مجهز است. هر دو گوشی دارای نسخه LTE نیز می‎باشند.

دو گوشی سطح پایین‎تر الجی بنام‌های Leon و Joy نیز معرفی شدند. ! Leon دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی و Joy دارای صفحه نمایشی کوچکتر با ابعاد 4 اینچ می‎باشد. همچنین هردو گوشی، دارای پردازنده 8 هسته‎ای بوده و مانند برادر و خواهر خود دارای نسخه‌های LTE می‎باشند.

در ادامه شاهد معرفی تک تک این محصولات خواهید بود

 LG Magna

LG magna

LG Magna، گوشی هوشمند میان‌رده‌ای با هدف‌های بلند‎‌‎بالا است. صفحه نمایش خمیده آن همانند جی فلکس 2 است و جنس بدنه در پشت گوشی، پلاستیک با ظاهر فلز مثل آن چیزی که در جی 3 الجی دیدیم، می‎باشد. این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول از اتصالات LTE پشتیبانی خواهد کرد و نسخه دوم توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را خواهد داشت.

خمیدگی گوشی بسیار اندک بوده و به اندازه‌ای نیست که بروی کار روزانه با آن تاثیر خاصی بگذارد ولی آنقدری است که بتوان به آن بالید. همچنین ظاهری زیبا به آن داده است.

LG magna-1

صفحه نمایش گوشی، دارای ابعادی برابر 5 اینچ و دقت تصویر 1280×720 پیکسل است و چگالی تصویری معادل 300 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش نسبتا شارپ بوده و کیفیت تصویر تقریبا خوب دارد. همچنین در این گوشی نسبت مساحت صفحه نمایش به بدنه برابر 70 درصد می‎باشد.

در بالای صغحه نمایش، دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد که می‌توانید برای ثبت عکس‎های باکیفیت تر از نور صفحه نمایش خود استفاده کنید. حالت Gesture Shot توانایی تشخیص یک دست تا فاصله 1.5 متری را دارد و بوسیله آن می‎توانید با حرکت دست خود (مشت کرد دست) عکس بگیرید. حالت Gesture View به شما این اجازه را می‌دهد که عکس گرفته شده خود را با حرکت دادن گوشی، به سرعت نگاه کنید.

دوربین اصلی این گوشی، دقتی برابر 8 مگاپیکسل دارد و دارای فلاش LED در مجاورت آن می‎باشد. همپنین دکمه‎های کنترل صدا و پاور گوشی با طراحی خاص الجی در پشت دستگاه و زیر دوربین قرار گرفته اند. پنل جداشدنی پشت گوشی بسیار شبیه به الجی جی 3 می‎باشد و طراحی فلز برس خورده آن را بخوبی تقلید کرده است. همچنین که کیفیت خوبی در سطح گوشی جی 3 الجی دارد.

در نمای طرفی، این گوشی در کناره‌ها فاقد هرگونه کلید و کنترلی است و همه آنها به پشت دستگاه منتقل شده اند.

این گوشی نسخه 5 منتسب به آبنبات چوبی (لالی پاپ) از سیستم عامل محبوب اندروید را به اجرا در می‎آورد و رابط کاربری انحصاری الجی نیز به آن زینت می‎بخشد. همچنین در این رابط کاربری توانایی قرار دادن دکمه چهارمی هم وجود دارد که مربوط به تعویض حالت فعال سیم کارت‌ها در نسخه دو سیم کارته این گوشی می‌باشد.

Magna دارای پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهمراه یک گیگابایت حافظه رم می‎باشد. همچنین دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است که این مقدار توسط کارت حافظه جانبی قابل افزایش می‎باشد. ظرفیت باطری این گوشی (همانند دیگر گوشی‌های هم سطح خود) معادل 2540 میلی آمپر ساعت می‎باشد و نکته مثبت آن، قابل تعویض بودن باطری این گوشی است.

LG Magna

  • نمایشگر ۵ اینچ HD
  • پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۲/۱.۳ گیگاهرتز
  • دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل با قابلیت Selfie Stick
  • حافظه داخلی ۸ گیگابایت
  • باتری ۲٫۵۴۰ میلی‌آمپرساعت و دکمه‌های کنترلی بر پشت دستگاه

 LG Spirit

lg spiritt

گوشی هوشمند Spirit، دومین گوشی میان‎رده جدید الجی است و می‌توان گفت که این گوشی، نسخه Mini اقتباس شده از Magna می‎باشد . دقت صفحه نمایش این گوشی معادل 1280×720 پیکسل است و چگالی تصویری برابر 312 پیکسل در هر اینچ را فراهم می‌کند. کیفیت تصاویر در این صفحه نمایش همانند Magna نسبتا خوب است و حالتی متعادل دارد.

lg spiritt-1

این گوشی با قیمت مناسب 160 دلار به قاره آسیا عرضه خواهد شد! مطمئنا این گوشی رقیب جدی Moto E 2015 خواهد بود.

Spirit به پردازنده4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز یانام اسنپدراگون 410 مجهز شده است و از حافظه رم یک گیگابایتی بهره مند است. همچنین نسخه 5 از سیستم عامل پرطرفدار اندروید بروی آن بطور پیشفرض قرار گرفته است. حافظه داخلی این گوشی برابر 8 گیگابایت است و از حافظه جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‎کند. ظرفیت باطری در این گوشی کمتر بوده و معادل 2100 میلی آمپر ساعت می‎باشد.

 بسته به ناحیه عرضه گوشی، دوربین اصلی Spirit، دقتی برابر 5 یا 8 مگاپیکسل خواهد داشت و هر دوی آنها ار فیلم برداری 1080p پشتیبانی خواهند کرد. این گوشی همانند برادر بزرگتر خود Magna از حالات Gesture Shot و Gesture View پشتیبانی خواهد کرد و همچنین دارای صفحه نمایشی است که در هنگام عکاسی سلفی، خواهد درخشید، اما دوربین جلویی آن دقتی برابر یک مگاپیکسل خواهد داشت.

پشت بدنه دستگاه، شبیه به LG G3 است و کلید‌های کنترل صدا و پاور گوشی در وسط و زیر دوربین، با طراحی خاص الجی قرار گرفته است. همچنین طراحی این قسمت نیز شبیه به پرچمدار فعلی الجی بوده و طرح شبه فلز برس خورده و جنس پلاستیکی دارد.

LG Spirit

  • نمایشگر ۴.۷ اینچ HD
  • پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۲/۱.۳ گیگاهرتز
  • دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل با قابلیت Selfie Stick
  • حافظه داخلی ۸ گیگابایت
  • باتری ۲٫۱۰۰ میلی‌آمپرساعت و دکمه‌های کنترلی بر پشت دستگاه

LG Leon

lg-leon

گوشی LG Leon نیز دارای نسخه LTE بوده و همانند دیگر برادران خود، دارای طراحی خاص الجی در قرار کلیدهای کنترلی گوشی در پشت دستگاه می‎باشد. با این تفاوت که طراحی پشت آن از نوع پلاستیکی مات بوده و بدنه دستگاه نیز تخت است و حالت خمیدگی ندارد.

lg-leon-1

صفحه نمایش این گوشی اندکی از Spirit کوچکتر بوده و ابعادی برابر 4.5 اینچ دارد. اما دقت تصویر پایینتری نیز دارد که معادل 480×854 پیکسل می‎باشد و چگالی تصویر 200 پیکسل در هر اینچ را فراهم می‌آورد که در حد نسبتا متوسطی می‎باشد.

 پردازنده این گوشی، 4 هسته‎ای بوده و حافظه رمی برابر یک گیگابایت دارد و نسخه 5 سیستم عامل اندروید روی آن اجرا می‎شود. همچنین دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است.

همانند برادر خود، Spirit، این گوشی هوشمند نیز بسته به ناحیه عرضه گوشی دارای دوربینی با دقت 5 یا 8 مگاپیکسل خواهد بود ولی در میزان دقت دوربین جلو، تنزل مقام (!) کرده است و مقدار دقت VGA برای آن در نظر گرفته شده است.

LG Leon

  • نمایشگر ۴.۵ اینچ FWVGA (رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل)
  • پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۲/۱.۳ گیگاهرتز
  • دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل
  • حافظه داخلی ۸ گیگابایت
  • باتری ۱٫۹۰۰ میلی‌آمپرساعت و دکمه‌های کنترلی بر پشت دستگاه

 LG Joy

lg-Joy

گوشی هوشمند LG Joy، کوچکترین عضو این گروه می‌باشد و دارای صفحه نمایش 4 اینچی و نسخه LTE است. برعکس خواهران و برادران خود، این گوشی دارای طراحی کلاسیک و ساده‌ای است و بدنه آن تخت بوده و کلیدهای کنترل سدا و پاور دیگر در پشت دستگاه قرار ندارند.

lg-Joy-1

دقت تصویر صفحه نمایش LG Joy برابر 480×800 پیکسل است و چگالی تصویر 233 پیکسل در هر اینچ را بوجود می‎آورد. دوربین جلو دستگاه دقتِ VGA یا 480×800 پیکسل دارد در حالیکه دوربین اصلی آن با دقت 5 مگاپیکسل عکس‌ها را به ثبت خواهد رساند.

 این گوشی هوشمند قرار است در دو نسخه به بازار عرضه شود. نسخه اول دارای یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه دوم نیز به حافظه رم 512 و حافظه داخلی 4 گیگابایت مجهز خواهد شد.

LG Joy

  • نمایشگر ۴ اینچ WVGA
  • پردازنده چهارهسته‌ای یا دوهسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز
  • دوربین پشت ۵ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۰.۳ مگاپیکسل
  • حافظه داخلی ۸ یا ۴ گیگابایت
  • باتری ۱٫۹۰۰ میلی‌آمپرساعت

 LG Watch Urbane و Urbane LTE

dygegixw

کمپانی الجی یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند جهان را معرفی کرد. این ساعت هوشمند که نسخه بهبود یافته G Watch R می‌باشد، خیلی سریع و با فاصله کمی از G Watch R معرفی شد ، در حالیکه شرکت‌های مختلفی مثل اپل یا هواوی هنوز ساعتی ارائه نکرده‎اند یا در تدارک عرضه اولین ساعت هوشمند خود هستند.

LG Watch Urbane

ساعت هوشمند LG Watch Urbane دارای ظاهری کلاسیک بوده و مجهز به سه کلید سخت افزاری می‎باشد و بروزترین ساعت هوشمند تا به امروز است. همچنین این گجت، اولین ساعت هوشمند بازار است که از اتصال LTE (بوسیله Nano-SIM) و پرداخت‌های مالی (توسط NFC) پشتیبانی می‎کند و برای رقابت با ساعت هوشمند اپل، پیش دستی کرده است!

منبع : Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*