کنترل اسباب بازی های RC با تلفن هوشمند

 


شرکت WiRC با ارائه يک محصول جدید امکان کنترل اسباب بازی های RC را از طريق لمس صفحه نمایشگر اسمارت فون فراهم آورده است. اين محصول که Dension WiFi RC نام دارد از يک wi-fi hotspot ایجاد کرده و می تواند کنترل اسباب بازی هایی نظير ماشینها، موتورها، هواپیماها، هلی کوپتر های کنترلی را از طریق بستر وای فای در دست بگیرد.
آیفون با برقرای ارتباط از طريق بستر وای فای این دستگاه، می تواند تا ۸ وسیله بازی را از طریق صفحه نمایشگر خود کنترل کند. به همراه هات اسپات این دستگاه، 4 ورودی و 4 خروجی ديجيتال، یک ورودی آنالوگ، 8 کانال خروجی برای کنترل کننده های Servo و ESC و همچنين دو عدد پورت USB جهت اتصال دوربين های ديجيتال، ميکروفون و اسپيکر نیز در اختیار کاربر قرار می گيرد.
تنها کافی است که اسمارت فون شما اندرویدی، و یا از خانواده آيفون های 4,4s,3GS,3G ,آی پاد لمسی و يا آیپد باشد. بدون نیاز به داشتن هيچ اپلیکیشن خاصی می توان کنترل اين قبیل اسباب بازی ها را از طریق صفحه نمایشگر لمسی با حساسيت بالا در سرعت و پیچ و تاب خوردن در مسير ها به دست گرفت و لذت بازی را همانند دسته های بازی (joystick) حس کرد.
این دستگاه بر روی وسایل بازی زمینی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج مطلوبی داشته است. اما به نظر می رسد که هنوز بر روی هواپيماها و هلی کوپترها که در آنها بعد و مسافت پرواز حائز اهميت است در دست بررسی های بیشتر توسط اين شرکت است. قیمت اين مجموعه ۱۷۹ دلار است و می توان از آن به عنوان یک حلقه ارتباط سخت افزاری بين وسایل بازی و سيستم عامل های هوشمند یاد کرد.
منبع :Wirc

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سایتتو دیدم لینکتم کردم تو هم لینکم کنتازشم این دفعه خاصتی نظر بدی یه زره  خودمونی تر حرف بزن بای