تمام گوشي هاي معرفي شده در کنگره جهاني موبايل 2015

کنگره جهانی موبایل 2015 هم به پایان رسید و ما هم در گجت نیوز سعی کردیم در حد توانمان آخرین اخبار این رویداد بزرگ صنعت موبایل را پوشش دهیم.بدون شک مهمترین گجت های معرفی شده در این نمایشگاه آخرین پرچم داران کمپانی های اچ تی سی و سامسونگ بودند اما گوشی های دیگری هم در این نمایشگاه معرفی شدند.در این پست شما را با تمام گوشی های معرفی شده در این نمایشگاه آشنا خواهیم کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

1 – Galaxy S6/Galaxy S6 Edge (گلکسی اس 6/گلکسی اس 6 اج)

پردازنده: 64 بیتی – 8 هسته ای

صفحه نمایش: 5.1 اینچی با کیفیت QHD

دوربین: 16 مگاپیکسل مجهز به OIS، دوربین دوم 5 مگاپیکسل

این دو گوشی اولین گوشی های خانواده گلکسی اس هستند که سامسونگ از جنس بدنه ای به جز پلاستیک در ساخت آن ها استفاده کرده است. دو گوشی از شیشه و فلز ساخته شده اند و نسخه اج در دو طرف صفحه نمایش خود خمیدگی دارد. یکی دیگر از تفاوت های این دو گوشی با نسل های قبلی در این است که پشتیبانی از کارت حافظه خارجی وجود ندارد به همین خاطر سامسونگ نسخه 16 گیگابایتی از این گوشی ها را تولید نخواهد کرد.

2 – HTC One M9 (اچ تی سی وان ام 9)

پردازنده: اسنپدراگون 810

صفحه نمایش: 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی

دوربین: 20 مگاپیکسلی، دوربین دوم 4 اولترا پیکسل

One M9 مانند نسل قبل کاملا از فلز ساخته شده است. این گوشی علاوه بر جنس بدنه بسیار خوب، برای اولین بار دوربین با کیفیت 20 مگاپیکسلی را وارد گوشی های خانواده اچ تی سی کرد. از مشخصات خوب این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون 810، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاده کرد. اما شاید مهمترین ویژگی این گوشی اسپیکرهای دو تایی در جلوی گوشی باشد که در حال حاضر تنها نکسوس 6 در این زمینه قادر به رقابت با M9 است.

3 – Lenovo Vibe Shot (لنوو وایب شات)

پردازنده: اسنپدراگون 615

صفحه نمایش: 5 اینچ با کیفیت فول اچ دی

دوربین: 16 مگاپیکسلی با فلاش 3 تایی، دوربین جلو با کیفیت 8 مگاپیکسل

گوشی جدید لنوو یا اگر بخواهیم بهتر بگوییم دوربین جدید لنوو، طراحی شیک و خاصی دارد. این گوشی طراحی ای شبیه دوربین های دیجیتال کامپکت داشته و در کنار دوربین 16 مگاپیکسلی یک فلاش 3 رنگی را در کنار دوربین خود می بیند. لنز دوربین این گوشی نیز 6 تایی و پوششی از جنس سافایر دارد. در جلو عقب این محصول زیبا شیشه را می بینیم که با پوششی از گوریلا گلس 3 پوشیده شده و در کنار آن آلومینیوم خودنمایی می کند. رم گوشی 3 گیگابایت و پردازنده آن 64 بیتی است. تمام این سخت افزار در شاسی ای به ضخامت تنها 7.3 میلیمتر قرار گرفته است.

4 – Lenovo A7000 (لنوو آ 7000)

پردازنده: 8 هسته ای مدیاتک با سرعت 1.5 گیگاهرتز

صفحه نمایش: 5.5 اینچی با کیفیت اچ دی

دوربین: 8 مگاپیکسلی با فلاش دو تایی، دوربین دوم با کیفیت 5 مگاپیکسل

این گوشی صفحه نمایشی 5.5 اینیچ را در پنل جلویی خود جا داده است. پردازنده ساخت مدیاتک است که مجهز به 8 هسته بوده و در نهایت سرعت خود 1.5 گیگاهرتز سرعت را برای گوشی به همراه خواهد آورد. رم گوشی 2 گیگابایتی است و حافظه داخلی ای 8 گیگابایتی دارد که از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند. این گوشی از دو سیم کارت با شبکه 4G پشتیبانی را می کند.

5 – Microsoft Lumia 640/ 640 XL (مایکروسافت لومیا 640/640 ایکس ال)

پردازنده: اسنپدراگون 400

صفحه نمایش: 5 اینچ با کیفیت اچ دی/5.7 اینچ با کیفیت اچ دی

دوربین: 8 مگاپیکسل/13 مگاپیکسل، دوربین دوم 5 مگاپیکسل

هر دو گوشی روی خود سیستم عامل ویندوز 8.1 را دارند که به ویندوز 10 نیز بروز خواهند شد. لومیا 640 صفحه نمایش 5 اینچی داشته و لومیا 640 ایکس ال همانطور که از نامش مشخص است اندازه ای بزرگتر و صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد.

6 – Sony Xperia M4 Aqua (اکسپریا ام 4 آکوآ)

پردازنده: اسنپدراگون 615

صفحه نمایش: 5 اینچی با کیفیت اچ دی

دوربین: 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، دوربین دوم با کیفیت 5 مگاپیکسل

این گوشی سونی نیز کاملا ضد آب است. پردازنده آن ساخت کوآلکام و 64 بیتی است. این پردازنده در نهایت سرعت خود می تواند سرعتی برابر 1.7 گیگاهرتز را برای گوشی به همراه بیاورد. پشتیبانی از شبکه 4G یکی از مزایای این گوشی ضد آب به حساب می آید.

7 – ZTE Grand S3 (زد تی ای گرند اس 3)

پردازنده: 2.5 گیگاهرتزی اسنپدراگون 810

صفحه نمایش: 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی

دوربین: 16 مگاپیکسلی، دوربین دوم با کیفیت 8 مگاپیکسل

مهمترین مشخصه این گوشی سنسور تشخیص عنبیه چشم است که توسط آن می توانید قفل گوشی خود را باز کنید. رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 64 گیگابایت، باتری 3100 میلی آمپری و اندروید نسخه 4.4 از ویژگی های دیگر این گوشی خاص هستند.

8 – Alcatel OneTouch Idol 3

(4.7 اینچی/5.5 اینچی)

پردازنده: اسنپدراگون

دوربین: 13 مگاپیکسلی

این دو گوشی آلکاتل مانند گوشی های آیفون 6 در دو نسخه 4.7 و 5.5 اینچی ارائه شده اند. اما بر خلاف آیفون ها این دو نسخه در جلوی خود اسپیکرهای دوتایی را می بینند.ویژگی جالب این گوشی این است که از هر طرف آن را در دست بگیریم فرقی نکرده و گوشی خودش را با شما همانگ میکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*