تلفن همراهی با قابلیت ویرایش ویدیو های سه بعدی

 


شاید به جرات بتوان گفت تلفن LG Optimus 3D Cube اولین تلفن با قابلیت ویرایش ویدیو سه بعدی است.
هر چه به شروع نمایشگاه MWC 2012 نزدیک تر می شویم اخبار بیشتری از تلفن های هوشمند جذابی که قرار است در بارسلونا به نمایش درآیند منتشر می شود. ال جی نیز که به نظر می رسد قصد دارد تا در سال 2012 از بازار تلفن های هوشمند، سهمی را از آن خود کند، با دستی پر وارد این نمایشگاه خواهد شد. این شرکت کره ای امروز از تلفن سه بعدی جدید خود با نام Optimus 3D Cube پرده برداری کرد که مجهز به نمایشگر IPS و پردازنده 2 هسته ای است.
Optimus 3D Cube مجهز به پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی، 2 دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر سه بعدی، حافظه ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 16 گیگابایتی، باتری 1520 میلی آمپرساعتی و نمایشگر 4.3 اینچی با پنل IPS است.
این تلفن بسیار باریک، تنها 9.6 میلی متر ضخامت دارد که با توجه به اینکه از NFC نیز پشتیبانی می کند ضخامت آن بسیار خوب است.
Optimus 3D Cube با سیستم عامل اندروید 2.3 کمتر از یک ماه دیگر وارد بازار خواهد شد. البته ال جی وعده داده، چند ماه پس از ورود آن به بازارنسخه بروز رسانی به اندروید 4 را نیز منتشر خواهد کرد.
مطمئنا مهمترین قابلیت این تلفن امکان پخش تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک و ضبط ویدیو سه بعدی است. اما قابلیت منحصر به فرد این تلفن اندرویدی امکان ویرایش ویدیو سه بعدی است که تا به امروز هیچ تلفنی از آن بهره مند نبوده است. با نرم افزاری که ال جی برای این تلفن در نظر گرفته کاربر می تواند ویدیوهای سه بعدی ضبط شده خود را به راحتی ویرایش کند.
جزئیات بیشتر مرتبط با Optimus 3D Cube در هفته آینده و پس از شروع نمایشگاه MWC 2012 بارسلونا منتشر خواهد شد.
منبع: The Verge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*