آخرین اختراع ثبت شده توسط سامسونگ ، یک گوشی انعطاف پذیر است !

سامسونگ را می توان به عنوان اولین شرکت دنیا در تولید گجتی با صفحه نمایش خمیده معرفی کرد.ولین محصول ساسمونگ با این ویژگی ، گلکسی نوت 4 اج بود که در یک طرف صفحه نمایش خود دارای انحنا بود و به دنبال آن گلکسی اس 6 اج که در هر دوطرف صفحه نمایش خود انحنا داشته و یکی از نوآورانه ترین گوشی های مرفی شده جهان است.حالا ظاهرا سامسونگ پا را فراتر گذاشته و اختراعی را ثبت کرده که نشان میدهد اسن شرکت به دنبال تولید یک گوشی کاملا منعطف منعطف است.

داشتن یک تلفن هوشمند انعطاف پذیر می‌تواند آرزوی هر کسی باشد. اما برای برآورده شدن این آرزو سخت افزار‌ مورد استفاده نیز علاوه بر فریم گوشی باید این قابلیت را داشته باشند.در آخرین پتنت ( اختراع ) ثبت شده توسط سامسونگ ، گجت الکترونیکی ( ظاهرا یک اسمارت فون ) را مشاهده می کنیم که اجزای آن قابلیت انعطاف پذیری دارند.

flexible-samsung-patent

بر طبق این پتنت، سامسونگ ممکن است دست به ساخت یک فریم از جنس‌های صمغ مصنوعی، فلز، شیشه و شیشه‌ی فشرده شده توسط پلاستیک  (GFRP) و فیبر کربن فشرده شده‌ی پلیمر  (CFRP) بزند.  گوشی مورد نظر بعد از خم شدن باید قابلیت برگشت به حالت اولیه و صاف را داشته باشد!

سامسونگ این حق انحصاری را در اواخر سال 2014 در آمریکا ثبت کرده. البته توجه داشته باشید که این فقط یک پتنت می‌باشد و باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای این پتنت دارد. بعید به نظر می‌رسد که فعلا سامسونگ یک گوشی کاملا انعطاف پذیر را معرفی کند و فعلا باید منتظر چنین گجت مدرنی باشیم.

به نظر شما ممکن است به این زودی‌ها شاهد یک گجت با قابلیت انعطاف پذیری بالا باشیم؟ یا اینکه تکنولوژی هنوز به این قابلیت دست نیافته و انتظارات ما بیش از اندازه است؟

پی نوشت : تصویر ابتدای مطلب یک طرح مفهومی است.

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*