انتشار اسناد محرمانه نیروی هوایی آمریکا در مورد بشقاب پرنده ها

مهمه بارها و بارها داستان ها و ویدیو هایی از اشیاء ناشناس پرنده  ( یوفوها ) یا همان بشقاب پرنده ها را شنیده و دیده ایم و فرضیه های بسیاری در مورد این اشیاء مرموز توسط افراد مختلف داده شده است اما هنوز هیچکس نتوانسته ماهیت اصلی این پرنده ها را مشخص کند.با این حال دو فرضیه از همه قوی تر به نظر می رسد.اول اینکه این بشقاب پرنده ها متعلق به موجودات فضایی و فرازمینی است و فرضیه دوم یوفوها را به آزمایش های سری دولت ها ربط داده و ماهیت فرازمینی آن را کاملا رد کرده است.اما اکنون اسناد محرمانه نیروی هوایی آمریکا در مورد بشقاب پرنده ها منتشر شده که نکات جالب در آن وجود دارد.

جان گرینوالد مورخ آماتور آمریکایی حدود دو دهه به طور مستمر از دولت آمریکا خواسته است تا اسناد طبقه بندی شده مربوط به اشیای ناشناس پرنده (بشقاب پرنده‌ها) را علنی کند.به مرور زمان بخشی از این مدارک در اختیارش قرار داده شد و او اخیرا حدود صد هزار صفحه از اسناد محرمانه نیروی هوایی آمریکا در مورد بشقاب پرنده ها را در اینترنت منتشر کرد.

موارد زیر پنج نکته مهم از اسناد علنی شده نیروی هوایی آمریکاست که در دوران انجام این تحقیقات به “پروژه کتاب آبی” شهرت داشت.

۱- پروژه کتاب آبی یک ماموریتی با ابعاد قابل ملاحظه بود

الخاندرو روخاس پژوهشگر بشقاب پرنده ها گفته که سابقه این ماموریت به ژوئن ۱۹۴۷ برمی گردد. او که در حال حاضر سردبیر نشریه ای است به نام “ذهن باز”، می افزاید که در آن زمان یک تاجر و خلبان مورد احترام به نام کنت آرنولد در زمان پرواز بر فراز ایالت واشنگتن اشیای پرنده ناشناس و غیرقابل تشخیصی را مشاهده کرده بود.مدتی بعد کنت آرنولد در تشریح این اشیای ناشناس گفت که “مثل بشقاب های در حال دوران” حرکت می کردند. از آن زمان به بعد رسانه ها از عبارت بشقاب پرنده استفاده کردند.

این حادثه به علاوه چند مورد خبر ساز دیگر مثل گزارش‌هایی در مورد فرود آمدن یک شیء ناشناس پرنده در ایالت نیومکزیکو در همان سال، باعث شد که نیروی هوایی آمریکا نهاد ویژه ای را مامور تحقیقات در این زمینه کند. این ماموریت را “پروژه کتاب آبی” نامیدند و مرکز آن در پایگاه نیروی هوایی رایت – پاترسون در ایالت اوهایو مستقر شد.در آغاز کار فقط چند نفر در این ماموریت مشغول به کار بودند. اما در طول دو دهه ای که فعالیت آن ادامه داشت این گروه بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ مورد گزارش از رویت بشقاب پرنده ها را دریافت کرد و در مورد آنها تحقیقاتی انجام داد.

نیروی هوایی آمریکا می گوید آثاری که در نیو مکزیکو کشف شد مربوط به یک هدف راداری بوده است

نیروی هوایی آمریکا می گوید آثاری که در نیو مکزیکو کشف شد مربوط به یک هدف راداری بوده است

۲- پروژه کتاب آبی در سالهای هراس عمومی در آمریکا راه اندازی شد

هدف از راه اندازی این پروژه تحقیقاتی که درست در سالهای آغاز جنگ سرد شروع به کار کرد، کاستن از هراس مردم آمریکا بود که از پخش شایعات مربوط به مشاهده اشیای ناشناس پرنده در نقاط حساس کشور مثل آسمان شهر واشنگتن و یا بر فراز کاخ سفید، به شدت نگران شده بودند.

جان گرینوالد مورخ آماتور آمریکایی که بخشی از اسناد پروژه کتاب آبی را منتشر کرده، می گوید:

“در آن زمان هراس شدیدی در میان مردم آمریکا وجود داشت و از نظر حکومت و نیروهای مسلح وجود چنین هراسی در میان مردم یک خطر بزرگ تلقی می شد. این مهم نبود که آیا چنین اشیایی وجود دارند و یا نه، و اگر وجود دارند آیا واقعا متعلق به موجودات فضایی هستند. مسئله اصلی این بود که این شایعات هراس شدیدی را به وجود آورده بود و حکومت باید این نگرانی ها را کنترل و آرام می کرد.”

هر چند امروزه دیگر کمتر کسی موضوع بشقاب پرنده ها را جدی می گیرد ولی اسناد نشان می دهند که در دهه های چهل و پنجاه میلادی این موضوع یکی از موارد مهم از مباحث و برنامه ریزی ها در سطوح عالی حکومت آمریکا بوده است.

الخاندرو روخاس پژوهشگر بشقاب پرنده ها می گوید:

“در آن زمان این موضوع بسیار جدی تلقی می شد و حتی مدیران سازمان سیا در صحبت های علنی خود می گفتند که این یک موضوع واقعی است و برخی از اعضای کنگره از جمله جرالد فورد که بعدها به مقام ریاست جمهوری رسید، تاکید می کردند که در این مورد باید تحقیقات جدی صورت بگیرد.”

در سال ۱۹۶۶ یک هیات تحقیق دیگر توسط نیروی هوایی آمریکا تشکیل شد تا در مورد برخی از موارد موجود در ماموریت پروژه کتاب آبی تحقیقات عمیق تری انجام دهد. این هیات تحقیق بعدها گزارشی تهیه کرد و در آن قید کرد که هیچ شواهدی در مورد وجود بشقاب پرنده ها به دست نیاورده است. پروژه کتاب آبی بالاخره در سال ۱۹۶۹ تعطیل شد.

۳- به نظر می رسد که بسیاری از موارد در پروژه کتاب آبی بارها مورد تحقیق قرار گرفته و بعد رد شده‌اند

هرچند در برخی از موارد منابع قابل اعتمادی مثل دریادارهای نیروی دریایی و یا خلبان های ارتش و خطوط هوایی مشاهده بشقاب پرنده ها را گزارش داده بودند، اما نتیجه اکثر مواردی که در پروژه کتاب آبی مورد بررسی قرار گرفتند این بود که دلیل چنین مشاهداتی خطای دید ناشی از تغییرات ناگهانی جوی، اشتباه گرفتن بالون های هواشناسی با اشیای ناشناس و یا خطای دید ناشی از انعکاس نور بر فراز محیط آغشته به گاز در باتلاق ها بوده است.

به عنوان نمونه در آوریل ۱۹۵۶ در شهر سیاتل چند شاهد ادعا کردند”یک شیء مدور و سفید به اندازه یک برابر و نیم ماه را دیده اند که مرتب در آسمان دور می زد. در میان اسناد پروژه کتاب آبی می توان دید که پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که این شئ یک بالن مخصوص هواشناسی بوده و به این خاطر پرونده تحقیق در این مورد را بستند.

و یا در ژانویه ۱۹۶۱ در ایالت نیوجرسی یک شاهد گزارش داد که یک شئ خاکستری رنگ و تیره را دیده است ” که به اندازه یک هواپیمای جت بوده ولی بال نداشته”. بعدها تحقیقات نشان داد که این شئ در حقیقت یک هواپیمای جت بوده که در منطقه پرواز می کرده است.

۴- برخی از موارد در پروژه کتاب آبی را نمی توان به سادگی توضیح داد

به گفته جان گرینوالد و الخاندرو روخاس در نهایت پژوهشگران نتوانستند برای ۷۰۰ مورد از پرونده های موجود در پروژه کتاب آبی توجیه قانع کننده ای پیدا کنند. برای حل بسیاری از این موارد شواهد و اطلاعات کافی وجود نداشت.اما برخی از این پرونده های بسته شده هنوز هم برای پژوهشگران بشقاب پرنده ها سئوال برانگیز هستند.

111

پژوهشگران آماتور بشقاب پرنده ها معتقدند که هنوز اطلاعات زیادی در این مورد وجود دارد که علنی نشده است

 در یکی از این موارد، یک مامور پلیس در سال ۱۹۶۴ درحالیکه یک اتومبیل مظنون را تعقیب می کرد یک شئ عجیب و ناشناس را در آسمان دید. این مامور پلیس شئ پرنده را تعقیب کرده و می گوید با چشم خودش دیده است که این شئ در نقطه ای فرود آمد و دو موجود که قامت آنها به اندازه یک کودک بود، از آن خارج شدند. این شئ پرنده بعد از مدتی به پرواز درمی آید و منطقه را ترک می کند اما از فرود آن بر سطح زمین آثاری به جا می ماند.

جان گرینوالد مورخ آماتور بشقاب پرنده ها می گوید:

“پروژه کتاب آبی این مورد را غیرقابل توضیح طبقه بندی کرده و پس از گذشت چندین دهه هنوز نمی توانند برای آن پاسخی بیابند.”

۵- هنوز هم در مورد بشقاب پرنده ها اطلاعات منتشر نشده ای وجود دارد

هرچند جان گرینوالد تاکنون توانسته است حدود صد هزار صفحه از اسناد دولتی در مورد بشقاب پرنده ها را جمع آوری و منتشر کند ولی تاکید می کند که هنوز هم اطلاعات بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد که افکار عمومی از آن بی خبرند.او در تازه ترین مورد از تقاضاهای مکرر خود از نهادهای اطلاعاتی آمریکا توانسته است صدها صفحه مدارک دیگر را به دست بیاورد. ولی به گفته او این اسناد چنان سانسور شده اند که در هر صفحه آن فقط چند کلمه خوانا وجود دارد.

جان گرینوالد یادآوری می کند که به غیر از نیروی هوایی و پروژه کتاب آبی، نهادهای اطلاعاتی دیگر آمریکا مثل سازمان سیا و اداره امنیت وزارت دفاع نیز در مورد بشقاب پرنده ها تحقیقاتی انجام داده اند که هیچیک از آنها تاکنون علنی نشده اند.

او می افزاید:”به نظر من پروژه کتاب آبی فقط بخش کوچک و شناخته شده این تحقیقات است و من به تقاضاهای مکرر خود برای انتشار سایر اسناد ادامه خواهم داد. همیشه بعد از هر مورد از رسوایی های مربوط به مخفی کاری نهادهای دولتی اطلاعات جدیدی درز می کند و من مطمئن هستم که اطلاعات بیشتری وجود دارد که باید به دنبال آن رفت.”

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

36 دیدگاه

  1. اگر دانش در ثریا هم باشد مردانی از پارس آن راهم لوث می کنند.

  2. حمید رضا حاجی هاشمی

    من خود یوفا و فرا زمینی هارا با چشم خود رویت حتی به وضوح بگوئیم دو موجود متفاوت از فر
    افرازمینی‌ها بمدت 5ساعت با همدیگر درگیری داشتند که با مقلوب شدن یکی ازآنها پایان یافت واقعا به این نتیجه رسیدم که موقعیت که دوست من در همان شب گزارشی به پلیس میدهد در جواب می شنود برسد بخوابید مست هستید بنفشه دیگر وای بر دیگران

  3. منم اولّش شکاک بودم اما الان 10% اطمینان دارم .

    مشاهده مستند UFO FILES ( پرونده های مرموز ) هم می تواند در این رابطه مفید باسد .

  4. یوفو یا فرازمینی ها واقعا وجود داردچون در جهانی که 91میلیارد سال نوری است چطور ممکن است فقط ما انسان ها زندگی کنیم بی شک کسانی به جز شما وجود داری به راستی که عقل انسان کور است ونمی تواند این چیزهارا ببیند وبشنود حتی قران کریم به این نکته اشاره کرده ساده است فقط ازخواندن یک ایه قران می توانی بفهمی که وجود دارند.(سجده می کنند خدا را کسانی که دراسمان ها وزمین هستند)این یکی از ایه های قران که وجود فرازمینی هارا اثبات میکند…در قران هنگامی که(السماوات والارض)کنار می ایند منظور از جهانی دیگراست.

  5. کسایی که باور ندارن فرازمینی هارو
    مگه شما هر چیزی ک با چشم خودتون نبینید باور نمیکنید
    شما عقل خودتون رو نمیبینید پس یعنی بایدی بگیم انسان عقل نداره .
    همه ما خدارو میپرستیم اما خدا رو نمیبینیم یعنی باید بگیم وجون نداره
    پس هم عقل هستش هم خدا
    اگر میخواهید این فرازمینی هارو باور کنید نیازی به تحقیق نیست کافی است به اطراف خود و بزرگی خداوند فکر کنید
    تا باورش کنید

  6. هر کسی فکر کنه موجودات فضایی وجود ندارن واقعا احمقه !!
    میلیون ها یا میلیارد ها سیاره وجود داره واقعا فکر می کنید تو ای دنیا به این بزرگی تنها هستیم ؟؟
    با این حرف ها دارین خلقت خدا رو زیر سوال می برین
    خدا یه هدفی داره که این همه سیاره خلق کرده !!

  7. با سلام اینا همش شعره باور نکنید

  8. با عرض سلام،
    دوستان توجه داشته باشید که بشقاب پرنده ها وجود دارند و بیشتر عکس هایی که در این زمینه پخش شده صحت دارن، نکته ش فقط اینجاست که بشقاب پرنده ها ساخته دست بشر و ایالات متحده برای عملیات های نظامی می بوده نه ساخت وجودات فضایی، جالب است بدانید اگر کسی در آمریکا در مورد رویت بشقاب پرنده سخن بگوید وی را دیوانه خطاب کرده و به تیمارستان می برند. عملکرد بشقاب پرنده ها هم چندان پیچیده نیست، حداقل سه عدد موتور توربوی رم جت جهت ایجاد کوپل نیرو وگشتاور بالا جهت ایجاد نیروی گریز از مرکز، آزمایشگاه های ساخت آن هم با توجه به مشاهدات بومیان منطقه زیر زمین واقع در صحرای کالاهاری و نوادا می باشد، موجودات فضایی جهت رد گم کردن هستن،
    امیدوارم این نظر مسمر ثمر واقع شده باشد.

  9. من زیاد از فیزیک سر در نمیارم، ولی دوستان اگه شما فیزیک کوانتوم ومطالعه کنید و وجود جهانهای موازی و سفر در زمان درست باشه وجود یوفوها هم شاید از آینده باشن که به زمین می آیند شاید چیز خنده داری گفته باشم ولی ممکنه

  10. با سلام ……

    یک سوال و واقعا اگر کس جوابی داره بگه …..

    اگر یوفو وجود داره …. و این قدرتمند قوی در ساخت یوفو هستند ….چرا به زمین حمله نمیکنند زمین نمیگرند؟؟؟؟؟؟
    اگر این قدر یوفو در اختیار آمریکاه است چرا میترسه ؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. دروود .ضمن احترام به نظریات همه عزیزان باتوجه به نتایج تحقیقات دانشمندان نامی جهان نه تنها یوفو بلکه فلسفه وجود جن واجنه ومهملات وچرندیاتی اینچننین مبهم وبدون پاسخ ملموس وعلمی زیرسئوال هستندوتوضیحاتی که راجع به نحوه خلقت آن وجوددارد بسیاربچه گانه ومسخره است لطفا تحقیق کنید البرکامو میگه ازیک کتابی ها مثل آنهایی که مطالب کتب دینی رابدون قیدوشرط قبول میکنند بترسید دریغ ازتفکر وتعقل.

    • خداوند در قران میفرماید جن ها در خدمت حضرت سلیمان بودند و در مورد خلقت انها نیز میفرماید قران هیچ شکی در ان نیست اگر ایمان دارید.شما ذهنتو محدود به علمی میکنی ک هر روز تغیر میکنه اما بدون وجود خودتم عجین شده با پذیرشش

  12. سلام من فکر میکنم همش خیال هست متشکرم

  13. طبق قانون احتمالات فقط احتمال مجموعه تهی صفر است
    بنابراین حتی اون هایی که خدا رو هم قبول ندارند امکان رخداد هر اتفافقی رو در نظر میگیرند
    بنابراین امکان وجود یوفو دسترسی به مریخ و سیاره ایی مانند زمین و……. وجود دارد
    برخی ها اتفاق افتاده و برخی دیگر ممکن است در سالهای دور و یا نزدیک رخ دهد

  14. اون آقا که گفته انسان به ماه نرفته و این یه دروغه و امثال ایشون که چنین طرز تفکری دارن و میگن ما دانشی داشتیم که تکنولوژی الان در برابرش هیچه از تاریخ و علوم و حقایق کاملا بی اطلاع هستن و واقعا به جهالت و خرافات خودشون خیلی بها میدن

  15. هرکس کمی در مورد همین کهکشان خودمون فکر کنه به چند صد ملیارد ستاره ولا اقل چند ملیون سیاره که تعداد زیادی از این سیارات در فاصله گلدیراک از ستاره شون قرار داره ان وقت می فهمه که احتمال وجود حیات بیگانه خیلی محتمل به نظر میرسه باتشکر

    • برادر. کهکشان راه شیری ۱ تریلیارد ستاره داره که ۱%اون شرایط ابو هوایی مناسبی مث زمین داره …یک درصد خیلیه فک نکنید کمه…حالا فرض کن این همه ستاره فقط یک کهکشان باشه درحالی که میلیاردها کهکشان وجود داره حالا اون کهکشان ها تک تک میلیاردها ستاره داره حالا تمام این کهکشانایی که میشناسیم فقط یک درصد از بخش ابرسمبله رو تشکیل میده که میدونم خیلیا نمیدونن ابرسمبله چیه اصلا که اونم کلی توضیح میخواد حالا این ابر سمبله ی قطره ایه که بینهایت عالم وجود داره و هر قطره خودش تمام این خوصیصیاتیو که گفتم جداگانه داره.حالا خودت فک کن خندت نمیگیره بگی که فقط ما تنهاییم؟؟ خدامگه بیکاره؟؟؟ انقد دنیا بزرگه که مرکز نداره تازگیاهم ی ستاره کشف کردن یک میلیارد برابر خورشیده میتونید تو سایت اپارات ببینید ممنون از سایت خوبتون و

      هرچه در اسمان میبینید برخدا سجده میکند
      البته ببخشید عربیشو بلد نیستم خخ

  16. ما بشقاب پرنده رو خواهیم ساخت
    موجودات فضایی همان انسان های فرا زمینی هستن
    البته موجودات دیگر هم وجود دارند
    این جسم انسان هیچگاه نمی تونه از مغناطیس زمین خارچ بشه
    کره ماه رفتن هم یک دروغ بزرگ بیشتر نیست کمی فکر کنید متوجه می شین چرا
    بهتره کمی از دیوار هایی که با اعتقاداتمون دور افکارمون کشیدیم خراب کنیم تا در های دانش روبه ما باز بشه
    من یه ایرانیم

    • مگه بیکاریم بیایم ببینیم فضا چه خبره بالاخره مرگ همه را در میابد

    • آقای عزیز……دلیل نمیشه ما با امریکا دشمنیم این حرف هارو بزنیم!!اگر روسیه به ماه میرفت همین نظر رو داشتی؟؟؟
      انسان اونقدرها هم که ما فک میکنیم ضعیف نیست.یک دانشمند هلندی الاصل آمریکایی یک انسان رو شبیه سازی و حتی ساخته بود.!!بعدش شما میگی ما ضعیفیم؟؟ماه رفتن که کار خیلی مشکلی نیست!!!الآن به خاطر این نمیرن که دیگه جایی برای فتح نداره.انسان تونسته به ماه بره!!!ناسا قدرت اول فضایی جهان هستش.ربات هایی که میخواد بفرسته مریخ آماده هستن ولی از شواهد موجودات فضایی میترسه همین

    • دوست عزیز امروزه فضا پیمای افق جدید رو فرستادن از پلوتو عکس گرفته ماه که همین نزدیکیه چطور میگی ماه نرفته بشر مگر اینکه همه حتی مریخ رفتن هم دروغ باشه

  17. برنامه موجودات فضایی برنامه ای هست برای آماده کردن ناخودآگاه دنیا برای ظهور وحضور موجودات نامری وقدرتمند(جن) برای کمک به سلطه بر دنیا به نام نظم نوین جهانی به وسیله یهود برای آماده کردن ظهور منج به نام دجال

  18. به نظر من ما از همون مریخ اومدیم یعنی اجدادمون بعد ناسازگاری جو به زمین سفر کرده اند شایدم اونایی که قبلا تو مریخ زمدگی میکردن نقل مکان کرده باشنو الان نزدیکتی ما باشن خدا میدونه

    • شما مگه دانشمندید که برای خودتون فرضیه و نظریه میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ببخشید چرا مثل بی سوادا جواب این دوستمون رو دادید یه جوری حرف میزنید انگار از این منظر یک صفحه هم مطالعه نداشتید یا انگار هیچ برنامه مستندی در این زمینه ها مشاهده نکردید . همین حرف های دوستمون رو که شما اینجوری جوابشو دادید هزاران بار از دانشمندان مختلف شنیده ایم پس ایشون هم بر اساس شندیده هاشون از دانشمندان و کیهانشناسان و فیزیکدانان حرف زدند .

  19. اگر وسعت جهان رو در نظر بگیریم ، احتمال دارد حیات و موجودات دیگه ای وجود داشته باشن

  20. خداوکیلی همین چند وقت پیش چندتا همین شکلی تو محلمون اومده بودن همه جمع شده بودنو نگاه می کردن
    خیلی باحال بود .

  21. ما جوابو پیدا میکنیم!
    و حقیقت میتونه بی نهایت عجیب باشه اما مهم فهمیدنشه…

    • وقتی به حقیقت دست پیدا کنی می فهمی این همه جهالت انسانها هست که می تونه بی نهایت عجیب باشه
      زمانی شعار ایرانی ها این بود :
      راه تنها یکیست و آن راه راستیست
      و خیلی از این مسائل برای ما ایرانی ها حل شده بودن
      و ما ایرانی ها دانش رو از همین راه بدست می آوردیم . ما چنان دانشی داشتیم که موبایل و ماهواره در مقابلش چیزی نبوده
      بله با شما موافقم
      ما جوابو پیدا می کنیم
      چون این پدران ما بودند که جواب رو داشتن و ما فرزندان همان ها هستیم
      ahmadi.phytochem@gmail.com

  22. قرار نیست هر چی دیده نشه وجود نداشته باشه،به طور مثال درد،تفکر،گرسنگی،محبت که اصلا نوع آگاهی نسبت بهشون با آگاهی نسبت به شکل چراغ راهنمایی و رانندگانی تفاوت داره،به قول متفکر بزرگ افلاطون:
    هر چیزی که “تو” ندیدی دلیل بر این نیست که وجود نداره

  23. عجب لالایی خوبی بود از طرف ناسا و صد البته صاحب نخ هایی که بهش وصله!…………

  24. بشقاب پرنده وجود خارجی نداره . مثل جن .

    • بشقاب پرنده رو کاری ندارم ولی جن وجود داره سندش هم قران هست سوره جن رو نخوندی ؟ فکرنکنم سندی محکم تر از قران بتونی پیدا کنی

      • دوستان ما هنوز به اون مدارکی که حتی شبکه منو تو هم راحبش صحبت کرد دسترسی کامل نداریم و ناسا غیر مستقیم این رو که ما تنها نیستیم رو تایید کرده.
        هیچوقت چیزی رو که شما ندیدید رو انکار نکنید دلیل نمیشه چون شما ندیدید وجود نداشته باشه البته منم خودم شخصن چیزی ندیدم ولی وقتی به منتقم رجوع میکنم میبینم روی همین زمین خودمون چیزهای که قبلاً بهشون میگفتیم ماقبل تاریخ یکی یکی از اعماق ابها بیرون میان پس به اینکه ممکنه مردمانی از سیاراتی که ما هنوز ندیدیمشون وجود داشته باشن و اولین مشاهده اونها بعد از اواین ازمایش اتمی ما انسانها بوده که عده ای از دانشمندان ناسا اعتقاد دارند قدرت بمب اتمی ازمایش شده باعث اومدن اونها به سمت سیاره ما شدن اخه بیشر یوفوها در امریکا بالای سر راکتورهای هسته ای امریکا بوده ان. البته اینو هم یاداور بشم که عده ای هم نظرشون بر اینه که فرا زمینیها از این میترسن که انسانها با کشف بمب اتم زمین را به نابودی بکشونن و به همین خاطر هر چند وقت یکبار برای نظارت بر راکتورهای زمین به سیاره ما سفر میکنن.
        نمونش از کار انداختن 50 کلاهک هسته ای یکی از انبارهای هسته ای در امریکا بود که نتوانستند بر این مسعله سرپوش بزارن حتی تمامی کارکنان اون نیروگاه سفینه ای به اندازه ی یک زمین فوتبال بالای سر نیروگاه مورد نظر با چراقهای ابی سبز و قرمز رو دیده بودن که تا ارتفاع تقریبی 10ال12 متری سطح زمین پایین اومده بود.
        نتیجه: اولاً ندیدن چیزی دلیل بر نبودن ان چیز نیست.
        ثانیاً اکه در اینترنت به سایت اشیانه ناسا مراجعه کنید چیزهای جالبی رو مشاهده میکنید که دیدنشون خالی از لطف نیست.
        درضمن کاندیدای ریاست جمهوری اتی امریکا خانم هیلاری کلینتون در یک مساحبه مطبوعاتی اعلام کرد در صورت برنده شدن قصد دارد یک سری اسرار از ناسا را که در مورد یوفوها است رو فاش کند.
        من فقط امیدوارم اگه ماورای ما انسانها موجوداتی دگر هم وجود دارند بنا به گفته ها که حکایت از تکنولوژی برتر انها نصبت به ما است قصد سو استفاده از سیاره زیبای ابی مارو نداشته باشن و قصد کمک به انسانها و رهایی انسانها از قحطی و جنگ باشه چون یقینن با این سفرهای که اونها ببن سیاره ای انجام میدن و مشاهده شدن انها به 1 دقیقه هم نمیرسه حکایت از تکنلوژی داره که نشون میده راحت میتونن به پیشرفت انسانها در ضمینه های که ما هنوز به اونها دست نیافتیم کمک کنن.
        نویسنده: سید مرتضی قاسمی .
        من ا…التوفیق

    • بشقاب پرنده وجود خارجی نداره مثل جن؟؟؟؟
      حرفت واقعا مسخره است یعنی میگی خدا فقط آدما رو ساخته و ما توی این دنیای بی انتها تنهاییم ببخشید ولی سوره جن از کجا اومده واسه چی نازل شده وقتی میگی جن وجود نداره . ۱۳۵۰۰ نفر با چشمای خودشون یکی از یوفو هارو دیدن ۲۰۰ دانش آموز و ۶معلم هم یکیشونو دیدن
      سواد علمی نداری الکی نظر نده