فوکوس : شکار حیوانات با دوربین !

انتخاب حيوانات، حشرات و پرندگان به عنوان سوژه ، یکی از سخت ترین انواع عکاسی است زیرا حیوانات تقريباً هيچوقت آن كاري را كه شما مي خواهيد انجام نمي دهند.براي عكاسي از حيوانات بايد بسيار صبور باشيد.حيوانات يا براي مدت طولاني حركت نمي كنند تا در موقعيتي كه ما مي خواهيم از آنها عكس بگيريم و يا آنقدر حركت مي كنند كه نمي توانيد از آنها يك عكس واضح بگيريد.حتي بعضي از عكاسان حرفه اي بر روي رفتار حيوانات مطالعاتي انجام مي دهند تا بتوانند حركت هاي آنها را پيش بيني كنند.

پرندگان معمولاً در يك مسير مشخص پرواز مي كنند بنابراين اگر آنها را در جايي ديديد مي توانيد بار ديگر در همان حوالي منتظر آنها باشيد.اكثر حيوانات اجازه نمي دهند خيلي به آنها نزديك شويد. بنابراين براي عكاسي از حيوانات يك لنز بلند با قدرت زوم بالا بسيار اهميت دارد.

هميشه براي عكاسي از حيوانات از لباسي استفاده كنيد كه همرنگ محيط باشد و چيزهاي براق مانند ساعت را بهتر است در جيب خود قرار دهيد يا مي توانيد از شنل هاي استتار استفاده كنيد.

مواردی که گفته شد تنها بخشی از مشکلاتی است که یک عکاس حیوانات با آن روبرو خواهد شد.با این مقدمه به سراغ تصاویری می رویم که در لحظاتی ناب تهیه شده اند.تصاویری که نشانه سرعت ، دقت و صبر عکاسانشان است.

در فوکوس امروز به  با عکس هایی همراهتان هستیم که در بهترین لحظه توسط دوربین عکاس شکار شده اند.با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی قشنگ و حرفه ای ان

  2. دمتون گرم واقعا زیبا و حیرت اور بودن
    واقعا ممنون