گوگل هم نوروزی شد

یکی از کارهای جالبی گه شرکت گوگل همیشه انجام میدهد ، تغییر نشان یا نامواره خود در مناسبت ها و روز های خاص بوده است. این شرکت در عیدها، زادروز شخصیت‌های شناخته‌شده و رویدادهای مهم مانند المپیک، تغییرات و ویژگی‌هایی طنزآمیز (مثل تغییرات کارتونی) بر نامواره‌اش اعمال می‌کند. این تصاویر هنری و گرافیکی ویژه که توسط طراحانی نظیر دنیس هوانگ و رایان گرمیک خلق می‌شوند، با نام دودلز (Google Doodles) شناخته می‌شوند.گوگل به مناسبت نوروز هم نشان‌های ویژه‌ای طراحی کرده است.

در نشان نوروزی گوگل، که برای کاربران افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، قرقیزستان ، ازبکستان و هندوستان به نمایش در می‌آید، از گل و سبزه و زنبور استفاده شده است.متاسفانه به دلیل تحریم ها این نشان برای کاربران داخل ایران نمایش داده نمی شود.

لوگوی نوروزی گوگل برای سال 1394 خورشیدی ( 2015 )

لوگوی نوروزی گوگل برای سال 1394 خورشیدی ( 2015 )

همچنین گوگل به مناسبت اولین روز بهار نشان دیگری طراحی کرده که در آن گل‌های مختلف به شکل نشان گوگل درآمده‌اند.این نشان برای کاربران کشورهایی چون چین، ژاپن، ترکیه، یونان و فنلاند به نمایش درمی‌آید.

unnamed

لوگوی گوگل به مناسبت اولین روز بهار ( 2015 )

گوگل پیوسته به مناسبت‌های مختلف نشان صفحه اول خود را تغییر می‌دهد.این شرکت پیش از این نیز چندین بار از نشان نوروزی استفاده کرده است.

برای مشاهده تمام نشان های طراحی شده گوگل به صفحه گوگل دودلز (Google Doodles) مراجعه فرمایید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*