مقایسه عکس های گرفته شده با دوربین گلکسی اس 6 و آیفون 6 پلاس

اهالی دنیای فناوری خوب می دانند که گلکسی اس 6 بهترین و تحسین‌برانگیزترین گوشی کمپانی سامسونگ است و این کمپانی امید بسیاری به فروش آن بسته است.در کنار تمام ویژگی ها و امکانات گلکسی S6 ، این گوشی از دوربینی قدرتمند برخورداراست.اما فراموش نکنیم که رقیب دیرینه سامسونگ یعنی کمپانی اپل هم با آخرین پرچم دار خود در مقابل گلکسی اس 6 ایستاده است.در این مطلب می خواهیم عکس های گرفته شده با گلکسی اس 6 و آیفون 6 پلاس اپل را با هم مقایسه کرده و نتیجه گیری را به عهده خود شما بگذاریم.

وبسایت TheVerge، با گرفتن تصاویری با زوایای مشابه توسط دو گوشی در موقعیت‌های مختلف، به بررسی دو دوربین پرداخته است. همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است، گلکسی اس ۶ تصاویری با رنگ‌های گرم‌تری را به ثبت می‌رساند اما نه به میزان قابل توجه. همچنین دو گوشی تصاویر در محیط‌های کم نور را با کمی تفاوت به ثبت می‌رسانند.

در هنگام عکاسی، گلکسی اس ۶ در سمت چپ و در سمت راست آن، آیفون قرار گرفته و عکس‌ها به صورت همزمان گرفته شده‌اند.همچنین تمامی تصاویر با تنظیمات اتوماتیک HDR عکاسی شده و برای استفاده در وبسایت، کراپ و تغییر اندازه داده شده‌اند.

برای مشاهده تصاویر در سایر بزرگ بر روی آن کلیک کنید

عکس های گرفته شده توسط آیفون 6 پلاس در سمت راست و عکس های گرفته شده توسط دوربین گلکسی اس 6 در سمت چپ قرار دارند

خب دوستان ، به نظر شما کدام گوشی دوربین بهتری دارد ؟

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. دوستان عزیز به طرز کاملا محسوسی اسکل تون کردن. برید تو قسمت Details و جزئیات هر دو دسته رو مقایسه کنید؛ هر دو گروه یکی هستند و با دوربین iphone 6 plus ثبت شدن.

  2. ۶پلاس برتره برواسمان هاروتوتصویراخرمقایسه کن

  3. معلوم است که ایفون بهتر .اپل بهترین موبایل دنیاست و کاربرد های زیادی در خارج دارد . سامسونگ اس ۶ شکل خودرا مثل ایفون زده است و ایفون میتواند شکایت کند. من ۶پلاس دارم و خیلی راضی هستم اعتماد خود را نسبت به ایفون از دست ندهید

  4. تصاویر ایفون دلنشینتر از سامسونگ هست اما خیلی به هم نزدیکن به طوری که باید دقت زیادی کنی تا تفاوتاشونو بفهمین …

  5. باسلام فقط باذره ای تنظیمات روی دوربین ۶پلاس بعید میدونم کسی کیفیت عکسهاش را بهتراز دوربینهای کامپکت یاهر گوشی دیگری بدونه ،، واقعا تکنولوژی بکاررفته دردوربین پلاس خیلی پخته روان ودقیقه وبیس عکسها بدون اعمال افکت واقعا عالیه ،، چون اپل سیاستش بر همین رواله گوشیهاش ساده وعامه پسندن اما در پس همین سادگی بالقوه میتونه تبدیل به یک ابزار تکامل یافته وحرفه ای بشه دوربین عکس وفیلمش همینطوره ،، من هم نوت۴دارم وهم ۶پلاس ،،عکسهای گرفته شده چهره در نورکافی با۶پلاس یه سروگردن بالاتر ازنوت۴هست،، وکسی نمیخواد بگه من چون هر دوتاش رادارم

  6. هر دو بهترین دوربین های موبایل هستند. ولی من s6 را به دلیل گرمی بیشتر تصاویر و رزولوشن بالاتر ترجیح میدم.

  7. سامسونگ دوربین هاش داره مثله دوربین های قدیمی سونی اریکسون میشه که زمینه زرد میزنه تصویر
    ولی اپل خیلی طبیعی رنگ هاش

    سامسونگ خیلی جلوه نمایی زیادی داره

    :Wink:

  8. به نظر من دوربین ایفون ۶ پلاس در نور کم برتری مطلق داره و رنگ بندی منطقی تر و طبیعی تره داره و در روشنایی هم وضوح بیشتر و باز هم رنگ بندی بهتری داره و به عنوان مثال در عکسی که در خیابان و از ساختمانها گرفته شده ۱ تابلو در گوشه ی سمت چپ پایین وجود داره که برتری وضوح ایفون رو اثبات میکنه.واقعا اپل این رو ثابت کرد که مگاپیکسل اونقدر هم مهم نیست و مهم فن مهندسی اون دوربین هست.بی طرفم ولی به کیفیت اپل اعتقاد پیدا کردم با این عکسها و تجربیات گذشتم از کار با دیوایسهای بقیه برندها و کار با دیوایسهای اپل.

  9. عکس های آیفون تو محیط بسته نورش منطقی تره ولی تو محیط باز اس۶ عالیه

  10. با سلام
    همانطور که همه دوستانی که از اپل استفاده میکنید میدونید عکسهایی که با گوشی اپل گرفته میشه فقط روی خود گوشی فوق العاده هست و شاید بارها براتون پیش اومده عکس رو واسه شخص دیگه که بلوتوث میکنید یا به هر طریق دیگه ارسال میکنید کیفیت آنچنانی روی گوشی مقصد نداره. اما عکسهای گرفته شده با گوشی های مثل سامسونگ و اچ تی سی و آل جی به دلیل زوم و رزولوشن بالای لنز و سخت افزار دوربین هنگام ارسال هم به همون زیبایی گوشی مبدا نمایش داده میشه همچنین قابلیت تغییر با نرم افزارهای ادیت روی اونها بیشتر هست

  11. اگر دو دوربین تصویر تقریبا یکسان داشته باشند برتری با دوربینی خواهد بود که رزولیشن بالاتری داره چون با این قابلیت امکان ویرایش و زوم دیجیتال رو فراهم میکنه ولی در دوربین اپل چون ۸ مگاپیکسل هست در صورت زوم دیجیتال کاهش کیفیت عکس بسیار مشهود خواهد بود

  12. هر دو تقریبا برابرن.این نشون میده مگاپیکسل اصلا نمیتونه ملاک بر کیفیت باشه! روی کاغذ دوربین سامسونگ دو برابر اپله اما در عمل دیدید که چی شد. اپل بهترین دوربین ۸ مگاپیکسلی رو بین تمام گوشی ها داره. :Police:

  13. وضوح تصاویر دوربین آیفون ۶ پلاس خیلی بیشتره ولی گلکسی s6 تصویر روشنتری ارائه میده .. تصویر گرفته شده با دوربین اپل خیلی cold هست که البته با ادیت درست میشه .. من دوربین اپل رو ترجیح میدم چون وضوح بالاتری نسبت به سامسونگ داره .. بقیه اشکالات دوربین اپل با ادیت درست میشه ..ولی وضوح تصویر چیزی نیست که با ادیت درست بشه ..
    با تشکر