معرفي کامل تبلت Xperia Z2 Tablet از زبان سوني

sony xperia z2 tablet

سونی امروز در کنفرانس اختصاصی خود که در حاشیه کنگره جهانی موبایل برگزار گردید، علاوه بر تلفن هوشمند Xperia Z2 از نسل دوم تبلت خود با نام Xperia Z2 Tablet رونمایی کرد. در همین راستا بخش موبایل سونی بیانیه مطبوعاتی رسمی این تبلت را منتشر کرده که در ادامه متن آن را مشاهده خواهید کرد.

معرفي کامل تبلت Xperia Z2 Tablet از زبان سوني

 سونی نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ضد آب در جهان- خلاقانه‌ترین تبلت خودش را تاکنون معرفی می‌کند.

  •  نازک‌ترین و سبک‌ترین  تبلت ضد آب در جهان برای نهایت قابلیت حمل
  • نخستین تبلت در جهان با صفحۀ نمایشی دارای Live Colour LED۲ برای بهترین تجربۀ مشاهدۀ سرگرمی
  • سریع‌ترین پردازشگر جهان در یک تبلت۴ مجهز به پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 801 تلفیق شده با عملکرد باتری پیشتاز Sony
  • نخستین فناوری حذف نویز دیجیتالی در یک تبلت در جهان۳ برای تجربۀ صدای همه جانبه
  • لوازم جانبی بی‌همتا برای ارتقاء هر چه بیشتر تجربۀ تبلت شما برای کار و بازی کردن۲۴ فوریۀ ۲۰۱۴، کنگرۀ جهانی موبایل، بارسلونا- Sony Mobile Communications‏ («Sony Mobile») امروز با Xperia Z2 Tablet ، نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ضد آب در جهان با بهترین تجربۀ سرگرمی Sony تاکنون، استاندارد جدیدی را برای نوآوری در تبلت وضع کرد.

کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications گفت: « Xperia Z2 Tablet نوآوری در تبلت را به نهایت آن می‌رساند و پرچم‌داری راستین در سری محصولات ممتازمان است. ما طراحی پیشگاممان را برای خلق نازک‌ترین تبلت سبک وزن که با تازه‌ترین فناوری‌های Sony برای ارائۀ تجربۀ کاربری بی‌همتا  همراه شده است، تکامل بخشیده‌ایم  و با طیف جدید لوازم جانبی اختصاصی ما، اکنون می‌توانید بیش از پیش تجربۀ تبلتتان را ارتقاء دهید. چه برای کار یا بازی باشد یا در خانه یا حین حرکت.»

 

sony xperia z2 tablet

تجربۀ مشاهدۀ بی‌رقیب

Xperia Z2 Tablet نخستین تبلت دارای صفحۀ نمایشی با Live Colour LED در جهان است. این صفحۀ نمایش به لطف تازه‌ترین تخصص فناوری تلویزیون BRAVIA  متعلق به Sony، رنگ‌هایی درخشان و طبیعی و تصاویری با وضوح بی‌نقص را در هر شرایط نوری ارائه می‌کند. صفحۀ نمایش TRILUMINOSTM‎ برای موبایل ۱۰٫۱ اینچی Full HD با فناوری جدید Live Colour LED متعلق به Sony همراه شده است که نتیجۀ آن رنگ‌هایی است که تاکنون این قدر واقعی و طبیعی نبوده‌اند. علاوه بر فناوری‌های یاد شده، موتور هوشمند بی‌نظیر X-Reality™ برای موبایل هر تصویر را برای رنگ، وضوح و کنتراست بهینه تجزیه و تحلیل می‌کند و در عین حال عملکرد وضوح فوق‌العاده برای حصول اطمینان از اینکه هر بار نهایت تجربۀ مشاهده را دریافت می‌کنید، پیکسل‌های مفقود شده را بازتولید می‌کند.

بهترین تجربۀ صدا تاکنون

Xperia Z2 Tablet با فناوری صوتی Front Surround™‎ متعلق به Sony واضح‌ترین کیفیت صدا را ارائه می‌کند و با این کار امکان لذت بردن از صدای پویا را برای شما فراهم می‌آورد. شما اکنون می‌توانید با جفت کردن تبلتتان با هدست حذف نویز دیجیتالی مدل MDR-NC31EM، زمانی که در حال حرکت هستید حتی در قطارها و هواپیماهای پر سر و صدا، به لطف نخستین فناوری حذف نویز دیجیتالی در یک تبلت، سر و صدای مزاحم محیط را تا ٪۹۸ کاهش داده و از صدایی بدون اختلال لذت ببرید.

 

sony xperia z2 tablet

نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ضد آب در جهان

Sony با Xperia Z2 Tablet تبلتی را ساخته است که هم به طور زیبایی شیک و هم قابل حمل است. تک تک جزئیات با استفاده از مواد ممتاز به دقت صنعتگری شده است تا نازک‌ترین (تنها ۶٫۴ میلی‌متر) و سبک‌ترین (تنها ۴۲۶ گرم برای مدل Wi-Fi و ۴۳۹ گرم برای مدل LTE/3G) تبلت ضد آب بر روی کرۀ خاکی خلق شده و آن را برای نگه داشتن حتی با یک دست فوق‌العاده قابل حمل و راحت ساخته است. طراحی تحسین شدۀ OmniBalance متعلق به Sony برای آن ظاهری برازنده که به طور لذت‌بخشی سبک و به طور اطمینان‌بخشی محکم است، ایجاد کرده  است. این طراحی به منظور فراهم آوردن امکان نگه داشتن راحت و ظاهری زیبا از همۀ زوایا، تقارن و توازن را در همۀ جهت‌ها ارائه می‌کند و همان گونه که می‌توانید از Sony انتظار داشته باشید، این زیبای سبک وزن به طور کامل ضد آب است و از پس همۀ رویدادهای زندگی روزمره به آسانی بر می‌آید.

بهترین سرگرمی تبلت تاکنون

برنامۀ «What’s New» به شما کمک می‌کند فیلم‌ها، موسیقی و بازی‌های جدید و توصیه شده را که از طریق ویجتی تعاملی و آگهساز روی صفحۀ اصلی در دسترس است، برای لذت بردن از آنها روی Xperia Z2 خودتان کشف کنید.

  • برنامۀ «Album» با «PlayMemories™ Online ۶» امکان آپلود، اشتراک‌گذاری و لذت بردن از همۀ عکس‌ها و ویدیوهایتان را بر روی دستگاه‌های Sony مورد علاقه‌تان، فراهم می‌آورد.

با جدیدترین لوازم جانبی تبلت تجربۀ سرگرمی‌تان را بیش از پیش ارتقاء دهید. با پایۀ بلندگوی  ®‏‎Bluetooth به همراه پد شارژر مغناطیسی مدل BSC10 که به شما اجازه می‌دهد هم‌زمان با شارژ کردن از همۀ محتوای سرگرمی آنلاین و آفلاینتان با کیفیت صدای فوق‌العاده لذت ببرید، تجربۀ مشاهده‌ای مشابه تلویزیون Full HD با تبلتان ایجاد کنید.

کنترل از راه دور با عملکرد گوشی  ®‏‎Bluetooth  مدل BRH10 عملکرد کامل کنترل از راه دور چند رسانه‌ای را به تجربۀ فیلم و بازی‌تان افزوده و همچنین امکان مدیریت تماس‌های تلفنی از طریق IP telephony  یا تماس صوتی (فقط مدل LTE/3G) را فراهم می‌آورد. با کنترل بی‌سیم (DUALSHOCK®3) که همه‌جانبه‌ترین سرگرمی‌های بازی به سبک PlayStation® را مستقیماً روی تبلتتان می‌آورد، تبلتتان را به یک کنسول بازی تبدیل کنید.

 

sony xperia z2 tablet

قدرتمندترین تبلت جهان

Xperia Z2 Tablet به پردازشگر چهار هسته‌ای ۲٫۳ گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ 801 از نوع Krait که عملکرد سریعی را بدون خالی کردن باتری ارائه می‌کند، مجهز شده است. با ویژگی‌های تصویری فوق‌العاده از تجربۀ چندرسانه‌ای همه‌جانبه و همچنین از بازی‌های سه بعدی به لطف قابلیت‌های ارتقاء یافتۀ جدیدترین پردازشگر گرافیکی Adreno™ 330، لذت ببرید.

 Xperia Z2 Tablet همچنین می‌تواند با استفاده از فناوری یکپارچه شدۀ Qualcomm Quick Charge 2.0 که به دستگاه‌ها امکان شارژ تا ۷۵ درصد سریع‌تر از دستگاه‌هایی که فاقد این فناوری هستند را می‌دهد، زمان کمتری را به شارژ شدن اختصاص دهد. باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیم پلیمر به همراه حالت Battery STAMINA پیشتاز Sony امکان استفادۀ چند رسانه‌ای بدون وقفه تا ۱۰ ساعت و بیش از ۱۰۰ ساعت پخش موسیقی بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می‌آورد.  

تبلتی به معنای کسب وکار

با صفحه کلید ®‏‎Bluetooth و پایه روکش تبلت مدل BKC50BT که برای داشتن نهایت تجربۀ لپتاپ به تبلتتان متصل می‌شود، تبلتتان را به یک لپتاپ تبدیل کنید.

وجود OfficeSuite Pro 7 بدین معناست که می‌توانید فایل‌های اصلی Microsoft Office را مشاهده، ویرایش و اشتراک‌گذاری کنید که این به شما امکان انعطاف‌پذیری در کار رادر هر کجا و هر زمانی که نیاز دارید، می‌دهد.

معماری امنیتی نیرومند Xperia Z2 Tablet هم از اطلاعات شخصی و هم از اطلاعات شرکتی شما به خوبی محافظت می‌کند و در عین حال از داشتن چند حساب کاربری که به آسانی وسرعت تنظیم می‌شوند، پشتیبانی می‌کند. اگر کاربر جدید Xperia هستید یا می‌خواهید دستگاهتان را ارتقاء دهید، Xperia Transfer شیوه‌ای راحت و آسان برای انتقال یکپارچۀ مخاطبین، عکس‌ها، نشانک‌ها، برنامه‌ها، پیام‌ها وموارد بسیار بیشتری از تبلت Android یا iOS فعلی‌تان به صورت سریع و امن است.

 

sony xperia z2 tablet

عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا با برنامه‌های یکپارچه شدۀ دوربین Xperia

با دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی به همراه Exmor RS™ برای موبایل Xperia Z2 Tablet، در هر شرایط نوری عکس‌ها و ویدیوهایی با کیفیت HD بگیرید. حالت «خودکار فوق‌العاده» تشخیص صحنه را با فناوری پردازش عکس با کیفیت و عملکرد بالا مانند  HDR و کاهش نویز ترکیب می‌کند تا لحظه‌ها را به طور خودکار با تنظیمات بهینه ثبت کند. دوربین جلویی ۲٫۲ مگاپیکسلی با کیفیت HD برای معاشرت با دوستان و اعضای خانواده از طریق تماس ویدیویی بی‌نقص ایده‌آل است. مجموعۀ از پیش بارگیری شدۀ برنامه‌های دوربین Xperia بعد سرگرم‌کننده و خلاقانه‌ای را به تجربۀ دوربین می‌افزاید.

خلاصۀ ویژگی‌های کلیدی Xperia Z2 Tablet:

  • صفحۀ نمایش ۱۰٫۱ اینچی TRILUMINOS™‎ برای موبایل با Live Colour LED و کیفیت Full HD توانمند شده با موتور پردازش تصویر X-Reality™ برای موبایل که تجربۀ تماشایی فوق‌العاده را ارائه می‌کند
  • صدای S-Force Surround™‎ و حذف نویز دیجیتالی برای کیفیت صدایی بی‌رقیب
  • نازک‌ترین (۶٫۴ میلی‌متر) و سبک‌ترین (۴۲۶ گرم برای مدل Wi-Fi و ۴۳۹ گرم برای مدل LTE/3G) تبلت ضد آب(IP55/IP58)  در جهان برای نهایت قابلیت حمل
  • پردازشگر چهارهسته‌ای ۲٫۳ گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 801 از نوع Krait، ۳ گیگابایت رم، 4G LTE و حالت Battery STAMINA برای عملکرد سریع و طولانی
  • در رنگ‌های سفید یا مشکی


Xperia Z2 Tablet از مارس ۲۰۱۴ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

برای مشاهدۀ فهرست کامل مشخصات Xperia Z2 Tablet لطفاً اینجا را کلیک کنید.

منبع : sonymobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*